خوردن آب مني از نظر پزشكي

خوردن آب مني از نظر پزشكي

خوردن آب مني از نظر پزشكي

خیلی از زوجین این سوال برایشان پیش آمده است که آیا آب منی در حین رابطه جنسی خوردنش برای بدن مضر است یا خیر؟ در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر خوردن آب مني از نظر پزشكي را در سایت سماتکخواهید دید با ما همراه باشید.

 

خوردن منی از نظر پزشکی

از نظر پزشکی بیشتر میکروب و باکتری و بیماری ها درون این مایع پیدا می شود و به دلیل غنی بودن آن از مواد مغذی به بیماری ها را به طرف مقابل انتقال خواهد داد و خوردن مایع منی می تواند منجر به انتقال بیماری گردد.

 

در مجموع به علت اینکه بسیاری از بیماریها مخفی بوده و در آزمایشات فقط مشخص می گردد خوردن مایع منی توصیه پزشکی و شرعی نخواهد داشت.

 

آیا آب منی خوردنی است ؟

مایعی که در هنگام انزال از آلت خارج می شود شامل اسپرم ، ترشحات کیسه منی و ترشحات پروستات هست .اسپرمها در بیضه تولید شده و از طریق لوله ای ( واز دفران) به کیسه منی منتقل می شود .

 

در هنگام انزال اسپرمها به همراه ترشحات کیسه منی ( حاوی مقدار فراوانی فروکتوز ، اسید سیتریک و مقادیری مواد دیگر ) و پروستات ( یون سیترات ، کلسیم ، فسفات و آنزیمی لخته کننده ) از آلت تناسلی مردانه خارج می شود . پس در نهایت مایعی که خارج می شود که ۱۰% آن اسپرم ، ۶۰% آن ترشحات کیسه منی و ۳۰% آن ترشحات پروستات است.

 

در مورد خاصیت خوراکی، با توجه به توضیحات بالا به نظر من خاصیت تغذیه ای خاصی ندارد چرا که در تغذیه روزانه این مواد به مقادیر بسیار بیشتر به بدن می رسد . در مورد ایجاد مشکل ، در صورتی که فرد دچار بیماریهای منتلقه از راه جنسی باشد ، مایع منی آلوده بوده و باعث مشکل خواهد شد .

خوردن آب مني از نظر پزشكي

در رابطه جنسی اگر مایع منی فردی که دچار بیماری باشد حتما به همسرتان منتقل خواهد شد پس بهتر است مایع منی را نخوردید و احتیاط نمایید شاید فردی که دچار بیماری می باشد خودش هم از بیماری خود خبر نداشته باشد پس بهتر است مایع منی خورده نشود .

آیا خوردن اسپرم باعث حاملگی میشود

بارداري با خوردن مني اصلا وجود ندارد و امکان چنین موضوعی به کلی رد میشود و حاملگی فقط بر اثر ریختن مایع منی و اسپرم بر داخل واژن امکان پذیر خواهد بود و در صورتی که اسپرم های مردانه باخل واژن ریخته شود و با تخمک های رنانه برخورد نماید ایجاد خواهد شد.

خوردن آب مني از نظر پزشكي

آیا خوردن واژن ضرر دارد

معمولا هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود غیر قابل خوردن و چندش آور خواهد بود مثل عرق –ادرار-مدفوع-خون-ناخن –شوره –منی و بقیه موارد که وجود دارند.

 

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزوء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع و تکثیر و بوجود آمدن مبکروب ها است.لذا بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این مواد دفعی ندارد و جزء در موارد خاص و کسانی که انحرافات جسنی دارند و مشکلات روانشناسی و خانوادگی که باید به مشاورین مورد نظر رجوع نمایند.

خوردن آب مني از نظر پزشكي

خوردن منی از نظر شرعی

خوردن مایع منی از نظر شرعی حرام می باشد چرا که در شرع اسلام منی از نجاسات است و خوردن نجاست حرام کامل خواهد بودخوردن منی ضرر دارد/سماتک

 

مایع منی مایعی است که سرشار از فروکتوز می باشد( فروکتوز قندی است که در میوه ها موجود می باشد) و برخی ویتامینها و مواد غذایی در آن وجود دارد و وظیفه این مایع تامین منبع انرژی لازم برای اسپرم می باشد. به گزارش سماتک همچنین میلیونها اسپرم درون این مایع شناورند. یکی از منابع ویروسهایی مثل هپاتیت ب و ث و همچنین ویروس ایدز نیز در صورت ابتلا فرد به این بیماریها می باشد که اگر اسپرم و منی وی را بخورید شما هم سریعا دچار خواهید شد.

خوردن آب مني از نظر پزشكي

فواید منی برای پوست

پروتئین‌های درون منی مضر است و می‌تواند واکنش آلرژیک و حساسیت ایجاد نماید و با درد، خارش، سوزش و تورم همراه باشد و بر خلاف انچه تصور میشود منی را تحت هیچ عنوان روی صورت و بدن نباید ریخت چون که ممکن است باغث عفونت لثه و ایجاد زخم و حساسیت در بدن مقابل شود.

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب