آموزش عشقبازی زن و مرد روی تختخواب قبل از نزدیکی

آموزش عشقبازی زن و مرد روی تختخواب قبل از نزدیکی

عشقبازی زن و مرد روی تختخواب

عشقبازی قبل از نزدیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و عشقبازی زن و مرد روی تختخواب قبل از نزدیکی باید به قدری خوب باشد تا بتوانند یک رابطه جنسی و نزدیکی منحصر به فرد را با یکدیگر تجربه کنند برای شما زوجین عزیز آموزش عشقبازی زن و مرد روی تختخواب قبل از نزدیکی را به طور کامل بیان خواهیم کرد. میل جنسی، غریزه ای است ذاتی در انسان که بایستی به آن پاسخ داده شود. رابطه جنسی به مانند داستانی است که باید در ابتدا به خواندن مقدمه پرداخت و سپس وارد متن اصلی شد. عشقبازی زن و مرد روی تختخواب مجموعه‌ای از رفتار و اعمالی هستند که در حکم مقدمه کتاب عمل می‌کنند. عشقبازی قبل از نزدیکی فرد را آماده و از نظر روانی به بهترین حالت ممکن می‌رساند. صحبت کردن، بوییدن، نوازش و بسیاری از موارد دیگر عشقبازی زن و مرد روی تختخواب هستند که در رسیدن به بهترین نزدیکی، زوجین را یاری می‌نمایند. نکته مهم در هنگام رابطه جنسی و عشقبازی زن و مرد روی تختخواب، آمادگی طرف مقابل برای برقراری این نوع رابطه است. از رابطه جنسی اجباری و بدون میل و رغبت بپرهیزید.

 

لباس خواب توری تحریک کننده

زیبایی و آراستگی ساده می‌تواند تا حد زیادی همسرتان را آماده کند. موهای خود را ببافید تا همسرتان از باز کردن آن لذت ببرد و دست در موهای شما ببرد، مطمئن باشید که خود شما نیز از این نوازش لذت خواهید برد. لباس های جذاب با ظاهری تحریک برانگیز بپوشید. سعی کنید لباس‌هایتان را از جنس کتان، پشم لطیف، لینن، ابریشم، ساتن و بافت‌های ظریف انتخاب کنید. ابریشم، ساتن، مخمل، اورگاندی جنس‌هایی کاملاً زنانه هستند.

 

در آغوش گرفتن

همسر خود را بغل بگیرید، به سینه چسبانده و به آرامی او را فشار دهید. احساس امنیت در او به اوج خود خواهد رسید و شما را به عنوان تکیه گاهش می‌پذیرد. آرام آرام و نرم او را در بغل خود فشار دهید؛ برعکس آنکه ممکن است شما گمان کنید این عمل باعث درد و ناراحتی در او می‌شود، او از این فشار نرم و آرام لذت می‌برد و این کار باعث بروز عکس العمل‌های متقابلی که شما از او انتظار دارید می‌شود.

 

بوییدن

بدن تمیز و معطر همیشه لازمه شروع یک رابطه عاشقانه عالی است. یکدیگر را ببویید و از عطرهایی که مورد علاقه همسرتان است در هنگام معاشقه استفاده کنید. این کار همسرتان را به وجد خواهد آورد و مناسب ترین روش عشقبازی زن و مرد روی تختخواب است.

 

کلمات عاشقانه

هنگامی‌که زنی بداند فقط اوست که راه به قلب شریک زندگیش دارد، در عرش سیر خواهد کرد. همچنین زنان هرگز از ابراز عشق‌های مردان زندگیشان خسته نخواهند شد. به زبان آوردن دوستت دارم موجب می‌شود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و آن را احساس کند. پس قبل از برقراری هر رابطه‌ای با همسر خود صحبت کنید و او را به غرق در عشق کنید. شاید یک دوستت دارم تمام وجود او را سرشار از عشق کند.

آموزش عشقبازی زن و مرد روی تختخواب قبل از نزدیکی

نوازش

هیچ وقت از همسرتان انتظار نداشته باشید که برهنه برای برقراری رابطه آماده باشید. برای عشقبازی زن و مرد روی تختخواب لباس‌های همسرتان را به آرامی در بیاورید و او را نوازش کنید تا او هم از این عمل لذت ببرد. اجازه دهید همه چیز آرام و کنترل شده پیش برود. اینگونه شعله آرامی بین شما و همسرتان روشن می‌شود و گرمای آن تا پایان رابطه جنسی بین‌تان حفظ خواهد شد. انسان اشرف مخلوقات و با غرایز طبیعی آفریده شده است. پس نبایستی به مانند دیگر موجودات خود را وارد رابطه جنسی کند. معاشقه و عشق بازی با همسر قبل از هر گونه ارتباط را بسیار جدی بگیرید.

 

ماساژ آلت

ماساژ دادن و لمس کردن بدن یکی از موثرترین روشهای عشقبازی زن و مرد روی تختخواب برای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. چرخیدن دست‌ها روی بدن، لمس آرام عضلات و نوازش‌های گرم روی پوست همگی گویای حس درونی شما نسبت به همسرتان است.
مردان دقت کنند که آلت تناسلی تنها نقطه تحریک پذیر زنان نمی‌باشد. نرمه گوش یا همان لاله گوش، گردن، پشت ران‌ها، پشت زانوها همه و همه از نقاطی است که می‌توان در حین معاشقه با مالش و نوازش آن‌ها احساسات مثبت و عاشقانه را به همسرتان منتقل کنید.
زنان بدانند که آلت مردان تحریک پذیری بالایی نسبت به دیگر اعضا دارد. برای عشقبازی زن و مرد روی تختخواب هنگامی که می‌خواهید همسرتان را تحریک کنید با مالیدن دست روی شلوار و ماساژ آلت می‌توانید این خواسته را عملی سازید. البته قبل از این عمل اول به نوازشش بپردازید و کم کم از نوازش سر به سمت پایین بدن بروید و در آخر آلت را از روی شلوار بمالید.

 

بوسیدن

هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان می‌زنید، می‌تواند به مانند پیامی پرقدرت بر قلب همسرتان فرود آید و او را شعله ور سازد، برای عشقبازی زن و مرد روی تختخواب این جمله را هرگز فراموش نکنید! لب‌های بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید، مك بزنید و یادتان باشد كه هیچ عجله‌ای بخرج ندهید، بعد هر دو لب طرف را ببوسید، بعد از مدتی زبان خود را آهسته بین لب‌های طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمت‌های داخل دهان و زبان او را نوازش كنید. لب‌های شما حتی از آلت تناسلی حساس‌تر هستند و یکی از دلایل لذت بخش بودن بوسه نیز همین است. لب‌ها فوق حساس هستند، زیرا حدود 10 هزار عصب در لب هایتان وجود دارند.

 

عشقبازی زن و مرد روی تختخواب باید از روی اصول روانشناسی انجام شود مثلا بوسیدن لب قبل از نزدیکی یکی از مهمترین اصول عشقبازی قبل از دخول از که بسیاری از زوجین آنرا انجام می دهند شما همچنین می توانید روشهای عشقبازی قبل از دخول عمیق را در این لینک بخوانید.

برچسب‌ها: ,

جدیدترین مطالب