نزديكي در دوران پريودي با کاندوم

نزديكي در دوران پريودي با کاندوم

نزديكي در دوران پريودي

نزديكي با زن در دوران پريودي با کاندوم باید باشد و به هیچ وجه نباید نزديكي از جلو اتفاق بیفتد. نزديكي از جلو در دوران پريودي زن می تواند خطرات و عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. نزديكي در دوران پريودي با کاندوم از طریق مقعد امکان پذیر بوده که از نظر شرعی اصلا توصیه نمی شود. بهتر است زوجین، نزديكي در دوران پريودي زن نداشته باشند و تا پایان دوران پريودي تحمل کنند. دوران پريودي برای بانوان پر است از سختی و درد و ناراحتی! اگر سختی های معمول دوران پريودي را کنار علایق جنسی زن متاهل و تمایلات شدید جنسی مرد به همسرش بگذارید مشخص می شود که سختی دوران پريودي بیشتر از آن چیزی است که تا به حال به آن فکر کرده اید.

 

البته زنان متاهل در دوران پريودي از نوازش های شوهر خود بهره مند هستند و اگر شوهرشان توانایی داشته باشد، حتی برخی از کارهای مربوط به همسر را در این دوران به عهده می گیرد. برای برخی از بانوان تنها نوازش کافی نیست. در واقع نوازش برای کاهش دردها به خصوص در روزهای اولیه دوران پريودي است؛ اما با گذشتن از روزهای اولیه تمایلات جنسی بانوان بیشتر از اوایل شده و تمایل بیشتری به ارتباط جنسی با همسر پیدا می کنند.

 

در مقابل مرد نیز که در دوران قبل از پريودي ارتباطات جنسی زیادی با همسر خود داشته است، منتظر یک اشاره از طرف همسر است تا بتواند با وی نزديكي برقرار کند. نزديكي که از سر عشق و مودت بین زن و شوهر برقرار می شود تنها یک رابطه شهوانی نیست؛ بلکه رابطه ای است برای تحکیم روابط عاشقانه زوجین که برای آن لحظه شماری می کنند.

 

نزديكي در دوران پريود از نظر شرعی

ارتباط جنسی به صورت دخول و مقاربت در دوران پريودي و عادت ماهیانه مجاز نیست و به همین علت باید برای ارضا جنسی به فکر دیگری بود. در ادامه به نکاتی برای نزديكي در دوران پريودي خواهیم پرداخت.

 

راهکارهای نزديكي در زمان پريودي

رابطه جنسی در دوران پريودي نمی تواند به صورت مقاربت باشد و به همین علت کار کمی سخت تر به نظر می رسد. در واقع در دوران عادت ماهیانه زن و شوهر از نظر محدودیت با شرایطی شبیه به دوران نامزدی مواجه هستند؛ با این تفاوت که در آن زمان لذت رابطه زناشویی را هنوز تجربه نکرده بودند. البته مشخص است که بانو در این دوران با مشکلات خونریزی مواجه است و از نظر بدنی نیز شرایط مناسبی ندارد.

 

چوچوله یا کلیتوریس بهترین گزینه برای ارضای جنسی بانوان در دوران پريودي است. این قسمت از بدن زنان که نمونه آن از نظر حس جنسی حتی در مردان نیز وجود ندارد، می تواندزن را به ارگاسم برساند بدون اینکه نیاز به مقاربت حس شود. بهترین راهکار نیز برای نزديكي در دوران پريودي نیز استفاده از همین قسمت از بدن بانوان است.

نزديكي در دوران پريودي با کاندوم

روشهای نزديكي در دوران پريودي

 

در مقابل مرد شرایط ساده ای برای ارضا شدن و شرایط سخت تری برای ارضا کردن بانوی خود دارد. شرایط مرد به گونه ایست که با مالش آلت تناسلی خود به بدن همسرش می تواند به ارگاسم برسد. این در حالی است که با توجه به اینکه زن در شرایط خونریزی ماهیانه قرار دارد سخت تر به شرایط جنسی واکنش نشان می دهد.

 

برای تحریک زن در دوران قاعدگی، کلمات معجزه می کنند. مرد باید برای تحریک همسر خود در این شرایط از هدیه و کلمات عاشقانه استفاده کند. حتی نوشتن نامه نیز می تواند زن را برای برقراری نزديكي در دوران پريودي آماده کند. نوازش و باز هم عشق بازی با همسر، شروع ایجاد رابطه هستند و در ادامه با استفاده از چوچوله و نوازش قسمت های حساس بدن ، شرایط ارگاسم در زنان ایجاد می شود.

 

نکات مهم نزديكي در دوران پريودي

برقراری نزديكي در دوران پريودي می تواند برای هر دو طرف خوب و مناسب باشد. البته باید به نکاتی برای بهبود این رابطه دقت شود تا هر دو طرف به ویژه زن که در شرایط مناسبی چه از نظر جسمی و چه نظر روحی قرار ندارد، رضایت کافی را کسب کنند. مهمترین نکته ای که شوهر زنی که در دوران پريودي قرار دارد باید رعایت کند، این است که نباید بگذارد همسرش به خاطر شرایطی که دارد تحت فشار قرار گیرد. این بدین معناست که در زمان نزديكي در دوران پريودي مرد باید خواسته ها و محدودیت های اعمالی همسرش را بپذیرد و نخواهد از آن ها تجاور کند. تجاوز از این محدودیت ها می تواند باعث آسیب های روحی و روانی برای زن شود و وی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

 

عوارض نزديكي در دوران پريودي

نکته بعدی در تعداد رابطه است. زنان عموما علاقه ای به برقراری نزديكي در دوران پريودي ندارند و اگر هم جاذبه ای ایجاد شود، ممکن است نهایتا یک بار در هر عادت ماهیانه برای این عمل راغب باشند. بهتر است مردان از اصرار بیش از اندازه خودداری کنند تا همسرشان در صورت تمایل وارد این نوع رابطه شود. بهتر است زنان هم در حین نزديكي در دوران پريودي، حواسشان به شوهر خود و لذت بردن وی باشد. مردان دوست دارند حتی در این دوران هم همسر خود را زیبا و آراسته در آغوش بکشند. عدم توجه به شوهر در دوران عادت ماهیانه می تواند عوارض ناگواری را داشته باشد. پیشنهاد می شود اگر زن هم رغبتی به برقراری نزديكي در دوران پريودي ندارد، حداقل شوهر خود را از این وضعیت بی نصیب نگذارد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب