نزديكي از پشت بدون درد

نزديكي از پشت بدون درد

نزديكي از پشت بدون درد

بسیاری از زوجین به دنبال روش نزديكي از پشت بدون درد هستند. باید بدانید که بهتر است نزدیکی از پشت انجام نشود اما روش هایی برای نزديكي از پشت بدون درد وجود دارد که در ادامه بیان خواهد شد.

 

مقعد بطور طبیعی محل زندگی عوامل بیماریزای بسیاری است که تماس با آنها میتواند سلامت شما را به خطر بیندازد. به منظور جلوگیری از ابتلا به انواع بیماریها مخصوصا” بیماری ایدز استفاده از کاندوم برای انجام رابطه جنسی مقعدی ضروری است. همچنین باید دستان خود را قبل و بعد از انجامرابطه جنسی مقعدی بخوبی تمیز کنید. بیاد داشته باشید که انگشت یا آلتتان را که وارد مقعد کرده اید قبل از شستن کامل آن هرگز به واژن شریک جنسیتان وارد نکنید. زیرا احتمال انتقال عفونتها از مقعد به واژن وجود دارد.

 

اگر میخواهید شخص به درخواست شما برای رابطه از پشت ، جواب مثبت دهد … باید ابزارهای خودتان از جمله ژل لوبریکانت مخصوص و کاندوم را به وی نشان دهید و او را مطمئن کنید که هیچگونه دردی نخواهد داشت و از این رابطه لذت خواهد برد. اکثر خانمها به دلیل زیاده روی و غیراصولی عمل کردن آقایان تن به این رابطه نمی دهند. این ژل لوبریکانت مخصوص ، هم روان کننده و هم ضد درد مقعدی میباشد. بهترین حس رابطه از پشت را با ژل لوبریکانت مقعدی بیوتی اسکین تجربه کنید.

 

برای کاهش درد در رابطه جنسی از راه مقعد بهترین راه آموزش آن میباشد که چگونه اینکار رو انجام بدین در مرحله اول باید رضایت خانم را برای رابطه از مقعد را بگیرید تا زن کمی از نظر فکری آماده تر شود.

 

در این روش ابتدا زن نسبت به تخلیه روده اطمینان کامل را داشته باشد بعد نوبت به مرد میباشد در اینجا مرد باید با نوازش مقعد ابتدا میتوان با ژل یا روغن نسبت به چرب کردن مقعد و آماده کردن مقعد تلاش کند در مرحله بعد ابتدا انگت اشاره خود را درون مقعد ببرد برای مدتی این کار را ادامه دهد تا رشته های عصبی مقعد درد کمتری را احساس کنند بعد انگشت دوم را درون مقعد برده و به آرامی شروع به نوازش کرده تا جایی که زن آماده شروع رابطه با همسر خود شود بعد سر آلت را فرو ببرید و کمی به همسر خود فرصت دهید تا ماهیچه هایش شلتر شود و آماده رابطه شود این روش میتونه به شما کمک کنه تا درد کمتری رو احساس کنید اگر درست انجام بدید میتونید درد را کاملا از خود دور کنید و از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید.

 

استفاده از ژل لوبریکانت و یا لغزنده کننده ها در هنگام برقراری رابطه جنسی امر شایع و رایجی در میان ایرانیان نیست چرا که بر اساس اطلاعاتی که شخصاً در جلسات مشاوره با زوجین پیرامون کیفیت رفتار جنسی آنان حاصل کرده ام کمتر زوجی ضرورت تهیه و استفاده از ژل لوبریکانت را در فرایند زندگی جنسی خود گزارش کرده اند.

 

استفاده مرتب لغزنده کننده ها برای عموم زنان توصیه میگردد چرا که بر اساس تحقیقات اخیر پژوهش گران زنانی که در زندگی جنسی خود از لغزنده کننده استفاده میکنند از رضایت مندی جنسی بالاتری برخوردارند. این تحقیق که به تازگی از سوی دانشگاه ایندیانا منتشر گردیده است ۲۵۰۰ زن را مورد بررسی خود قرارداده است و به بررسی این سوال پرداخته است که به گزارش سماتک آیا اساساً بین مصرف لغزنده کنند ها و خشنودی جنسی در زنان میتواند رابطه وجود داشته باشد ؟ به منظور پاسخ به این سوال از زنان ۱۸ تا ۶۸ ساله خواسته شده است که تا به مدت چند هفته در هنگام برقراری رابطه جنسی حتماً از لیز کننده جنسی بانوان استفاده نمایند . نتایج تحقیق نشان داد زنانی که از ژل لوبریکانت استفاده نموده اند مقاربت خوشایند تری را نسبت به گروه گواه تجربه گر بوده اند.

 

این دسته از افراد درد کمتری در هنگام مقاربت تحمل نموده و آسان تر به خشنودی رسیده اند از میان انواع لغزنده کننده ها های متعدد و متنوعی که در قفسه های فروشگاه های در دسترس مشتریان قرار گرفته است تنها لغزنده کننده ها ای آبی ( ترکیبات و اساس آبی ) هستند که مورد تایید متخصصین میباشند و به هیچ عنوان در هنگام برقراری رابطه جنسی لغزنده کننده ها ی روغنی توصیه نمیگردد. از آنجایی که لغزنده کننده ها ی روغنی محیط مناسبی برای تجمع باکتری و قارچ فراهم آورده و همچنین در کارکرد کاندوم اخلال ایجاد مینمایند لذا در هنگام برقراری رابطه جنسی از روغن بچه ، وازلین و یا کرم استفاده ننمایید.

 

روش استفاده
درب تیوب را باز کرده مقداری ژل را بر روی انگشتتان بریزید. سپس این ژل را به داخل و روی نقطه مورد نظر بمالید و رابطه را شروع کنید. زمانی که ژل خشک شد دوباره مقداری ژل بزنید یا با مقداری آب همان مواد موجود رو بدن را دوباره فعال کنید بنابر این در هر رابطه تنها با مقدار کمی ژل و در صورت خشک شدن با آب می توانید مجددا آن ژل رو فعال کنید. .

 

انواع ژل های لوبریکانت :
۱٫ اوبریکانت مقعدی : برای نزدیکی از پشت و بر پایه اب WaterBase
۲٫ لوبریکانت واژنال : برای نزدیکی از واژن و صرفا جهت لیز کنندگی مجرا

 

برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی تحریک کنید. تحریک این ناحیه از بدن برای خیلی ها فوق العاده لذتبخش است. توجه داشته باشید که رکتوم یا خود مقعد بسیار حساس بوده و باید با احتیاط به آن نزدیک شوید!

 

ساده ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله انگشت ( باید قبلا” ناخنها را کوتاه کرده و دستهایتان را بشوئید) ناحیه مقعد او را نوازش کنید. به عکس العمل او دقت کنید، اگر با این کار شما راحت بود و مشکلی نداشت آنگاه باسن او را بیشتر باز کرده و انگشت را عمیق تر ببرید.

 

هیچ پزشکی رابطه از مقعد را توصیه نمیکند اون هم به دلیل اینکه رضته های عصبی در نواحی مقعد وجود دارد و ممکن است در اثر رابطه از مقعد باعث صدمه زدن به این رشته های عصبی بشه ممکن است اسفنکتر که یک یک دریچه برای خالی سدن روده بزرگ میباشد و ارادیست ممکن است دچار آسیب شود و پیامد آن از کنترل خارج شدن این قسمت از دستتان است.

 

قبل از شروع مطمئن شوید که انگشتان شما بخوبی لیز هستند. شما میتوانید از مواد لیز کننده مخصوص استفاده کنید ولی ساده ترین و در دسترس ترین ماده برای اینکار، بزاق دهان شماست!کم کم و به آهستگی انگشت خود را به داخل فرو ببرید. برای حفظ راحتی او مراقب باشید که هیچ فشاری وارد نکنید. هنگامیکه انگشت شما وارد مقعد شد آنگاه به آرامی دیواره آنرا ماساژ دهید تا بتدریج ماهیچه های این ناحیه شل شده و مقعد آمادگی ورود آلت شما را پیدا کند.هنگامیکه احساس کردید مقعد کاملا” شل شده و هردو شما آمادگی لازم را دارید آنگاه مقدار زیادی از ماده لیز کننده را روی آلت خود ریخته و سر آنرا به آهستگی وارد مقعد کنید. بیاد داشته باشید که به منظور حفظ سلامتی خود همیشه و هنگام انجام هر نوع رابطه جنسی حتما باید از کاندوم استفاده نمائید.در ابتدا که میخواهید آلت خود را وارد مقعد میکنید ممکن است انجام آن بسیار سخت بوده و فقط بتوانید قسمتی از آلت را وارد مقعد نمائید. ولی بتدریج که بدن شریک جنسی شما شل تر شود، ورود آلت شما راحت تر شده و میتوانید مقدار بیشتری از آن را وارد نمائید. هرگز برای ورود آلتتان از فشار استفاده نکنید زیرا خطر پارگی و آسیب به مقعد وجود دارد.

 

آیا رابطه از عقب(مقعد) مشکلی برای زن دارد یا خیر؟

رابطه از راه مقعد یک روابط پر خطر، تعریف و توصیه نشده قرار داره و تا جایی که من اطلاع دارم در اسلام نیز انجام این عمل مکروه شمرده شده و انجام اون توصیه نمیشه. به هر حال از اونجایی که توی روابط جنسی حد و مرز و استانداری وجود نداره بعضی از دخترا و پسرا به انجام اون روی میآرن.

 

توضیح بیشتر:مشکلی برای دو طرف وجود ندارد البته اگه نکات بهداشتی رو رعایت کنن برای این کار ابتدا خانم ها نسبت به تخلیه روده کاملا مطمئن باشند و باید بعد از تخلیه روده حتما درست خودشونو بشورند کامل حتی درون مقعد را شسته و از پاک بودن آن کاملا مطمئن باشندبرای شروع عمل جنسی توسط مرد برای اینکه دردی برای خانم ها نداشته باشد ابتدا آقایون با انگشت اشاره شروع به بازی کردن با مقعد خانم داشته باشند و میتوانید از ژلهای water base(ژل های طبیعی پایه آب که از داروخانه ها قابل تهیه اس)؛ کرم دست و صورت؛ وازلین؛ روغن زیتون و هر چیز لیز و چرب دیگه جهت آماده کردن هر چه بهتر مقعد استفاده کنن. بعد از اینکه مرد با یک انگشت این کار را انجام داد با ۲ انگشت این کار را ادامه دهد تا خانم ها بیشتر آماده شوند در مرحله بعد خانم باید نقش مفعول را بازی کند تا فاعل بتواند کار خود را انجام دهد در این مرحله زن هیچ حرکتی از خود انجام نمیدهد و مرد باید این کار را به آرامی انجام دهد تا هم لذت از سکس داشته باشن و هم دردی برای زن نداشته باشد.

 

بهتر است اول ناحیه سر آلت را وارد کرده و بطور آهسته و ریتمیک، آنرا داخل و خارج کنید.هنگامیکه بدن او شل شد،ضمن انجام همان حرکات منظم،مقدار بیشتری از آلت خود را وارد مقعد کنید و همچنان به داخل و خارج کردن همین مقدار از آلتتان ادامه دهید. همین طور تا زمانیکه طرف مقابل هنوز میتواند تحمل کند آلت خود را بیشتر وارد کنید.با توجه به درد شدیدی که ممکن است رابطه جنسی مقعدی برای طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش و ابراز کلمات عاشقانه نقش زیادی در کاهش درد و ایجاد لذت از این نوع رابطه جنسی در او دارد. بیاد داشته باشید که هرگز در پایان رابطه جنسی، آلت خود را بطور ناگهانی از مقعد بیرون نکشید، زیرا باعث ایجاد درد شدیدی در وی خواهد شد.

جدیدترین مطالب