مهمترین ویژگی مردانی که زنان عاشقشان می شوند

مهمترین ویژگی مردانی که زنان عاشقشان می شوند

مردانی که زنان عاشقشان می شوند

زنان عاشق افرادی می شوند که دوستشان داشته باشند و به دنبال چند ویژگی مهم در مردان هستند اگر می خواهید بدانید که مردانی که زنان عاشقشان می شوند چه چیزهایی در خودشان دارند با ما همراه باشید. همچنین اگر می خواهید بدانید زنان و دختران از کدام مردها خوششان می آید؟ روی این لینک کلیک کنیدیک روانشناس بالینی در خصوص تاثیر پول در انتخاب همسر آینده و خوشبختی زوجین توضیحاتی داد.

 

احمدی روانشناس‌ بالینی‌ اظهار کرد: نمی‌توان انکار کرد برخی از دخترها‌ در زندگی به دنبال پول هستند؛ برخی از خانم‌ها به طرز غیر قابل باوری مادی هستند و در انتخاب همسر آینده خود این یکی از معیارهای اصلی است، مسئله جالب این است که این خانم‌ها آسیب‌های شدیدی هم به دلیل این رویکرد خود می‌بینند، باور عموم بر این است که دخترها‌، مردها و پسرهای پولدار‌ را دوست دارند.

 

آیا پول پرستی ژنتیکی است؟ 

این روانشناس‌ بالینی‌ بیان کرد: برخی‌ها ادعا می‌کنند پول پرستی مسئله ژنتیکی و بیولوژی است؛ دلیل این است که زن‌ها به مادیات‌ بیشتر از چیزهای دیگر اهمیت می‌دهند، برخی از مردم تصور می‌کنند این مسئله به محیط بستگی دارد یعنی به اشتباه به خانم‌ها در سن کم آموزش داده می‌شود که برای مادیات ارزش زیادی قائل باشند و اینکه فقط پول می‌تواند آنها را خوشبخت و راضی کند.

 

از جذابیت های رفتاری مردان پولدار با خبر شوید 

احمدی ادامه داد: تعداد این دخترها خیلی زیاد نیست پس چرا به نظر می‌رسد که همه دخترها فقط و فقط به پول فکر می‌کنند؟، پاسخ آن به این سادگی که تصور می‌کنید نیست، با اینکه دخترها به آن اندازه که مردم فکر می‌کنند به دنبال پول نیستند اما این به آن معنی نیست که مجذوب مردان پولدار نیستند.

 

وی افزود: باید درک کرد که این دو مسئله یکی نیست، ممکن است دختری مجذوب مردی پولدار باشد اما دلیل آن ممکن است پول او نباشد؛ مردان پولدار‌ رفتارهایی از خود نشان می‌دهند که دختران عاشق آن رفتارها هستند، وقتی مردی پول داشته باشد معمولاً اعتماد به نفس بالایی دارد چرا که شغل مناسب دارد و می‌داند که می‌تواند هر چیزی را که دختر خانم بخواهد برایش بخرد.

 

این روانشناس‌ بالینی تشریح کرد: مردان پولدار می‌‌دانند هیچ کدام از مشکلات و استرس‌های مالی را که بقیه مردها دارند ندارند؛ زمانی که بدانید پول کافی برای خرید هر چیزی که بخواهید را دارید راحت‌تر اعتماد به نفس پیدا می‌کنید.

 

مهمترین ویژگی مردانی که زنان عاشقشان می شوند مردانی که زنان عاشقشان می شوند

 

ویژگی های اخلاقی مردانی که زنان عاشقشان می شوند

احمدی آرامش را یکی از ویژگی‌های مردان پول‌دار دانست و گفت: این مردان تقریباً در همه موقعیت‌ها خونسرد‌ هستند و آرامش دارند؛ زمانی که پول زیادی دارید چرا نباید آرام باشید؟، خیلی از استرس‌هایی که مردهای عادی دارند فقط به دلیل مسائل مادی است.

 

وی بیان کرد: زن‌ها، مردهایی‌ را که با آنها بد رفتاری می‌کنند دوست ندارند اما از مردهایی‌ که به آنها نیازی ندارند خوششان‌ می‌آید؛ درخواست ازدواج از طرف مردانی که فقط عاشق ظاهر و قیافه‌ آنها هستند خسته کننده است و یکی از دلایل اصلی رد کردن آنهاست اما مردی که پول دارد می‌داند به نوعی بر مردان دیگر برتری دارد به همین دلیل به اندازه مردان دیگر برای به دست آوردن دخترها تلاش نمی کند و این مسئله باعث می شود تا دختران بیشتر شیفته این چنین مردان شوند.

 

این روانشناس‌ بالینی زبان بدن را یکی از مهمترین‌ ابزارهای‌ به دست آوردن دختر مورد علاقه دانست و گفت: اگر اعتماد به نفس داشته باشید، آرام باشید و چندان خود را علاقمند نشان ندهید، همه ویژگی‌های زبان بدن لازم برای به دست آوردن یک دختر را دارید.

 

مردانی که خانم ها عاشق شان می شوند

احمدی اظهار کرد: پول همیشه دلیلی برای جذب دختران به مردان پولدار نیست؛ طریقه رفتار و برخورد مردان پولدار است که آنها را جذب می‌کند و دلیل آنکه آن مرد آنگونه رفتار می‌کند، دختران عاشقشان می شوند، باید بدانید که پول تنها ملاک انتخاب دخترها نیست بلکه ویژگی های شخصیتی در پس ماجرا تعیین کننده است؛ اگر مردی بتواند ویژگی هایی چون استقلال شخصیتی، اعتمادبه نفس، آرامش، آراستگی و از این دست ویژگی ها را داشته باشد اما پولدار نباشد، هر دختری را می‌تواند مجذوب خود کند.

 

این روانشناس‌ بالینی ر ادامه به نقش پول در خوشبختی افراد اشاره کرد و گفت: مردان پولدار زیادی را می‌بینید که نامزد یا همسر ندارند و در سن بالا هستند و طعم شیرین زندگی مشترک را نچشیده اند، این در حالی است که مردهای پولدار می‌توانند بهترین دخترها را از آن خود کنند، اما حقیقت این است که اعتماد به نفس بالا و استقلال رفتاری و شخصیت آقایان است که موجب علاقه مند شدن دختران به مردان می شود.

 

وی یادآوری کرد: رمز جذاب بودن، پولدار بودن نیست، بسیاری از مردان پولدار به دلیل تکبر بسیار، رفتار بد و خودخواهانه و از این دست ویژگی های شخصیتی همیشه در زندگی تنها می مانند، در حالی که مردانی با سطح درآمد کم هستند که به دلیل ویژگی های شخصیتی مناسب زندگی خوب و عاشقانه ای دارند، پس یادمان نرود پول حرف اول را در ازدواج نمی زند و به تنهایی خوشبختی نمی آورد.

 

ویژگی های مردانی که زنان عاشقشان می شوند

1- شما باید در مورد موارد احساسی مانند خاطرات کودکی، آرزوها اهداف و مواردی که او را احساساتی می نماید صحبت نمایید.

 

2- زنان مردانی می خواهند که بتواند آنها را همراهی و رهبری نماید. وقتی دارید صحبت می کنید افسار مکالمه را در دست داشته باشیدف زنان دوست ندارند خود آغاز کننده، ادامه دهنده و کنترل کننده مکالمات باشند.

 

3- به حرکات غیر زبانی خانمه توجه داشته باشید. هنگام مکالمه زیاد نزدیک او نایستید، ممکن است ناخواسته آب دهانتان بسمت او پرتاب شود یا او را معذب نمایید، خانمها با اشارات خود این را بشما خواهند فهماند.

 

4- این نکته را بخاطر بسپارید، شاد نه مسخره. خانمها ترجیح میدهند تا یک مکالمه پر انرژی از شما بشنوند تا یک جوک خننده دارو لودگی از شما. تفاوت این دو بسیار زیاد است.

 

5- حس رقابت را در او بر انگیزانید. خامها دوست دارند که در مقابل محرکی برانگیخته شوند. باید بتوانید این محرک را در آنان به آرامی و تحت کنترل بیدار نمایید.

 

6- زنان از مردانی که میدانند چه موقع و چگونه باید سطح مکالمات را به مسایل خصوصی کشاند خوششان می آید. معنی این آن نیست که در 5 دقیقه اول سعی نمایید از خصوصی ترین مسایل زنان سر در بیاورید.

 

7- زنان دوست دارند نظرتان را در موردشان ابراز دارید. آنچه را می بینید با نزاکت بیان دارید.

 

8- زیاد هم از ما تعریف نکنید. اگر زیاد از ما تعریف کنید ما فکر می کنیم که میخواهید ره صد ساله را یکشبه بروید و این بر ما اثر معکوس خواهد داشت. بنابراین بهتر است حتی اگر بچشم شما زیباترین زن عالم و آدم هستیم در یکی دو جمله مطلب را فیصله دهید .

 

9- اگر میخواهید ساعتها با یک خانم صحبت کنید و باعث سر رفتن حوصله نشوید از طرح سوالات پیاپی بپرهیزید. بهتر است سعی کنید نظر ایشان را راجع به مسایل مختلف بپرسید تا مانند یک جلسه کاری راجع به گذشته شان پیاپی سوال نمایید.

 

10- تفاوت سر صحبت را باز کردن بسیار زیاد است مثلا این جمله که: شما متولد کجا هستید؟ تا این جمله که بهتون نمیاد این اطراف بزرگ ششده باشید از زمین تا آسمان است. آقایانی که هنوز فکر میکنند جمله اول بهتر است از سطور بالا چیز زیادی هنوز یاد نگرفته اند.

 

11- بهیچوجه شخصیت خود را پنهان ننمایید. درمورد اعتقادات و احساساتتان رورواست باشید. صداقت بهترین حربه است این گفته را بخاطر داشته باشید.

 

12- هرگز مستقیما تنها چشمان یا اندام او را مورد ستایش قرار ندهید.

 

13- بهتر است جمله ای مناسب را پیدا نمایید تا به او بفهمانید که بمانند تنها یک آشنا با او احساس نمی کنید.

 

14- از مکالمات خود برای ایجاد فضای راحتتر و صمیمی تر استفاده نمایید. مراقب باشید که نوار ادب را قطع ننمایید.

 

15- خیلی زود هم در دام نیفتید، اگر ما احساس کنیم که خیلی زود میتوانیم شما را در دام بیندازیم کار شما تمام است و برای هیچ خانمی بدست آوردن راحت یک مرد کار سختی نیست. بهتر است خیلی آسان نباشید.

جدیدترین مطالب