طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

خوابیدن زن و شوهر در بغل هم

خوابیدن زن و شوهر در کنار هم بسیار مهم است که چگونه باشد. برای اینکه بتوانید در هنگام خوابیدن عشق و علاقه همسرتان را به خود زیاد کنید با با طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم بیشتر آشنا شوید. مهمترین نکه در هنگام خوابیدن زن و شوهر در کنار هم این است که از یک پتو یا لحاف استفاده کنند تا بیشتر به یکدیگر نزدیک باشند. روشهای مختلفی برای طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم تاکنون بیان شده است که ما در اینجا اصولی ترین طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم را به شما با تصویر نشان خواهیم داد. در اینجا به حالاتی از نحوه خوابیدن دو نفر کنار هم اشاره می کنیم، امّا قبل از خواندن این مقوله، یادآور می شویم که اگر شما دقیقاً با این روشها نمی خوابید دلیل بر وجود مشکل در روابطتتان نیست، به یاد داشته باشید هیچ چیز مطلق خوب یا بد نیست و نحوه ی خوابیدن یک چیز شخصی و از روی عادت است.

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم

در واقع اینکه دو نفر یکدیگر را در آغوش بگیرند و یا به آرامی در کنار هم بخوابند، خود باعث ترمیم و بهبود روابط بین آنها می شود. در مقابل عواملی چون، خرو پف و دندان ساییدن در خواب، موجب سلب آرامش نفر مقابل و مشکلات بعدی می شود و در آخر بدون اینکه عمداً این کار را بکنید، طرف شما فکر می کند که از قصد اینکار را می کنید تا وی را آزار دهید، در حالی که شما واقعاً خواب هستید!

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

خوابیدن زن و شوهر جدا از هم

در این حالت زن و شوهر کاملاً از هم جدا خوابیده، بطوریکه یک نفر طرف راست تخت و دیگری پشت به دیگری و آن طرف می خوابد. در این حالت هیچ تماس بین دو نفر نیست، شاید در نگاه اوّل این طرز خوابیدن منفی باشد، امّا در نگاهی دیگر می توان چنین برداشت کرد که هر دوی آنها دوست دارند طرف مقابل راحت بخوابد و از فضای انحصاری تخت خود استفاده کند. چرا که شاید یکی عادت دارد بالش را بغل کند و دیگری چمپاته بخوابد، یا اینکه طرف مقابل آنقدر باز و راحت می خوابد که خود احتیاج به یک تخت دو نفره دارد! بنابراین این طور خوابیدن ازطرفی نوعی ملاحظه کاری و از طرف دیگر نوعی راحت کردن خود از دیگری و داشتن خوابی راحت است!

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

خوابیدن زن و شوهر به حالت بودایی

در این حالت هر دو نفر پشت به هم خوابیده امّا هنوز از پشت نیز به همدیگر چسبیدند! در این حالت شاید در دید اول، عدم تعلق و وابستگی دو نفر برداشت شود، امّا این به معنای این است که هنوز آنها تمایل زیادی برای رابطه جنسی و تماس با هم دارند.

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

خوابیدن زن و شوهر مثل ماه عسل

در این حالت همانطور که از اسمش پیداست صورت دو طرف رو به هم است و تمام بدن از گونه تا نوک پا کاملاً به همدیگر چسبیده و حسّ نزدیکی و وابستگی از نحوه ی خوابیدن آنها موج می زند، به نوعی که هر دوطرف ناخودآگاه به این حالت رو می آورند. معمولاً بعد از نزدیکی دو نفر این طور می خوابند، اگر بعد از گذشت سالها از ازدواج باز هم این حالت ادامه یافت، نشان دهنده ی این است که هر دونفر از ته دل وابسته یکدیگر هستند و درجه عشقشان به همان اندازه ی اول ازدواج است.

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

خوابیدن زن و شوهر در آغوش هم

خوابیدن در حالی که نفر مقابل شما را از پشت شما در آغوش گرفته و دستانش را به دور شما انداخته، در این حالت وابستگی و نزدیکی کاملاً بین دو نفر نمایان است، البته لازم به ذکر است این وضعیت بیشتر مخصوص زوج های جوان و اوایل ازدواج است. این نزدیکی جسم و چسبیدن کامل جسم به یکدیگر، سبب افزایش امنیت و کاهش استرس بین دو نفر می شود.

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

خوابیدن زن و شوهر با چسباندن پاها به پای همسر

بیشتر بین زوجینیست که با یکدیگر بحث و اختلاف داشتند، به نوعی می خواهند بگویند که با هم مشکل دارند، امّا چسبیدن پا بازهم نشانه ی مثبتیست، بدان معنی که همه چیز مثل قبل است با این تفاوت که هر دو هنوز به یاد بحث و اختلاف هم هستند!

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

خوابیدن زن و شوهر به روش شاهانه

اینکه نفر مقابل به پشت بخوابد در حالی که صورتش رو به سقف است به طوری که برتری خود را نشان دهد و زن به روی شانه های او تکیه دهد و در این بین زن وابستگی و تواضع خود را نسبت به عشقش نشان می دهد. این طرز خوابیدن نشان دهنده ی تعّهد و اطمینان بین این دو نفر است. در این حالت ممکن است سر زن به روی سینه ی مرد باشد که بیشتر در مورد زنهای جوان و مردهای مسن دیده می شود.

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

خوابیدن زن و شوهر عاشقانه

این حالت تقریباً شبیه وضعیت قبل است با این تفاوت که تماس زن و شوهر تنها در ناحیه های دست، زانو و پاها به همدیگر است که بیشتر در زوجهایی دیده می شود که ۵ تا ۶ سال از ازدواجشان می گذرد، در این حالت نیز هنوز امنیت حس می شود.

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم + تصاویر

طرز خوابیدن زن و شوهر در کنار هم را به خوبی در بالا یاد گرفتید. اگر می خواهید عشق میان شما و همسرتان روز به روز بیشتر شود باید با روشهای درست خوابیدن زن و شوهر در کنار هم آشنا باشید. توصیه می کنیم در هنگام خوابیدن از این روش ها استفاده کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب