روش جدا كردن ژله از ظرف پیرکس

روش جدا كردن ژله از ظرف پیرکس

روش جدا كردن ژله از ظرف پیرکس

ژله در ظرف پیرکس بسیار زیبا و بامزه می شود و برای جدا كردن ژله از ظرف پیرکس نباید عجله کنید زیر ژله خراب می شود روش جدا كردن ژله از ظرف پیرکس که بسیار ساده و راحت است را در پایین به شما آموزش خواهیم داد. اگر می خواهید با بهترین روش جدا كردن ژله از ظرف پیرکس آشنا شوید با ما همراه باشید. همیشه یه لیوان آب دم دستتان باشد تا کاردی که با آن ژله هایتان را برش میزنید را مرتبا خیس کنید. کف ظرف سرو ژله را قبل از منتقل کردن ژله به آن کمی خیس کنید تا ژله ها به راحتی از کف ظرف جدا شوند.

روش جدا كردن ژله از ظرف پیرکس

نحوه جدا كردن ژله از ظرف پیرکس

روش جدا كردن ژله از ظرف پیرکس با استفاده از آب گرم برای زمانی که از ظروف پیرکس به عنوان قالب ژله استفاده میکنید مناسب نیست (چون در اثر تغییر ناگهانی دما ظرف پیرکس خواهد شکست).

 

طرز درآوردن ژله از ظرف پیرکس

وقتی میخواهید در ظرف پیرکس ژله درست کنید،قبل از اینکه مواد ژله را در ظرف بریزید مقداری آب به دیواره های ظرف بپاشید. دستور ژله آجیلی و طرز تهیه ژله با مغز آجیل و برای جدا كردن ژله از ظرف پیرکس هم باید ژله را از قالب در بیاروید، اجازه دهید تا چند دقیقه بیرون از یخچال بماند و بعد ظرف سرو را روی دهنه قالب پیرکس خود گذاشته و قالب را در حال تکان تکان دادن برگردانید.

روش جدا كردن ژله از ظرف پیرکس

طرز برگرداندن ژله از ظرف پیرکس

قالبهای فلزی زودتر گرما رو جذب خودشون میکنن و ژله زودتر از دیواره های قالب جدا میشه و قالب پلاستیکی و سیلیکونی دیرتر و بهتر است برای قالبی در آوردن و جدا كردن ژله از ظرف پیرکس میزان آب را کمتر بریزید توصیه میکنم یک ساعت قبل از زمان پذیرایی ژله را از قالب خارج کنید، زیرا ممکن است در اثر حرارت ظرف آب گرم سطح روی ژله کمی شل شده و لازم باشد مدتی دیگر در قرار بماند تا فرم اولیه خود را به دست آورد و باید بدانید که بهترین قالب برای ژله ، قالب های پلاستیکی و سخت ترین نوع قالب سیلیکونی هست.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب