رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

زنان برای جلب نظر مردان باید رفتارهای زنانه مورد پسند آقایان را داشته باشند. اگر می خواهید مردی را عاشق خود کنید باید اشتباهات رفتاری تان را کنار بذارید و رفتارهای جذاب زنانه داشته باشید.

 

برای بعضی ها رعایت اصول آداب و معاشرت دیگر قدیمی شده اما رفتار خوب و پسندیده هیچوقت از مد نمی افتد. اگر می خواهید تصویر خوبی از خودتان به عنوان یک خانم در جامعه داشته باشید باید بدانید که بعضی کارها و رفتارها را نباید انجام بدهید چون جلوه خوبی به شما نمی دهد.

 

ما لیستی از اشتباهات رفتاری آورده که یک زن واقعی هرگز نباید مرتکب این اشتباهات شود. برای داشتن رفتارهای جذاب زنانه سعی کنید همه این موارد را در ذهنتان نگه دارید تا تصویر خوبی از خودتان بسازید.

 

استفاده از لباس ها و اکسسوری های تقلبی بی کیفیت ممنوع

نیاز نیست همه پولتان را خرج لباس های گران قیمت و برند کنید. اما خریدن کپی های بی کیفیت و خیلی ارزان هم کار درستی نیست. پس اگر می خواهید ظاهر خوبی نداشته باشید دنبال اجناس بی کیفیت و تقلبی بروید. می توانید لباس هایی بخرید که هم شیک هستند و هم با کیفیت. برندهایی هم هستند که قیمت زیاد بالایی ندارند. شاید معروف نباشند اما زیبا و با کیفیت هستند.

 

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

رفتارهای جذاب زنانه

 

اشتباهات مد ممنوع

یک خانم واقعی هیچوقت ژاکت خیلی گشاد یا شلوارک خیلی تنگ نمی پوشد چون می داند چطور لباس هایی مناسب استایل خودش انتخاب کند. هیچ وقت لباس های گشاد بخاطر راحت بودنشان نمی پوشد، لباس هایش را باسلیقه و مناسب تیپ بدنش انتخاب می کند.

 

خمیده بودن ممنوع

یکی از قوانین مهم برای خانم ها داشتن یک ژست خوب است. وقتی زیادی خمیده می شینید مثل این می ماند که دارید بار سنگینی را می کشید. حالت درست نشستن شاید در اوایل کمی سخت باشد اما بعد از مدت کوتاهی به درست نشستن و درست راه رفتن عادت می کنید.

 

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

رفتارهای زنانه مورد علاقه اقایان

 

مراقب خود نبودن ممنوع

یک زن واقعی همیشه مراقب خودش هست. ورزش می کند، برنامه غذایی سالمی دارد، مراقب سلامت پوستش هست و در صورت لزوم به پزشک مشاور مراجعه می کند.

 

آرایش زیاد ممنوع

یک زن واقعی مراقب پوستش هست به همین دلیل پوست خوبی دارد. آن همیشه زیباست حتی بدون آرایش.

 

رفتارهای عصبی ممنوع

یک زن واقعی می داند چطوری عادت های عصبی خود را کنترل کند و هیچوقت با بازی کردن با موها، تکان دادن پاها و هر رفتار دیگری که بی قراری اش را نشان می دهد ظاهرش را از بین نمی برد. هیچوقت به چیزهای کوچک گیر ندهید. یک زن واقعی برای هر کاری وقت به اندازه کافی دارد.

 

تمام کردن ظرف سوپ ممنوع

برای خوردن یک قاشق آخر ظرف سوپ باید ظرف را کج کنید. رفتار درست غذا خوردن این است که سوپ را تا ته آن نخورید. حتی اگر سوپ خیلی باشد باز هم نباید تا قاشق آخر را بخورید.

 

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

رفتارهای زنانه چگونه است

 

بی ادبی و شایعه پراکنی ممنوع

بی ادبی، شایعه پراکنی و ناله و شکایت کردن برای یک خانوم واقعی ممنوع است. و البته وقتش را هم با گوش دادن به شایعه پراکنی ها و ناله و شکایت های دیگران نمی کشد.

 

بلند حرف زدن و بلند خندیدن ممنوع

یک خانوم واقعی هنگام صحبت کردن مراقب تن صداش هست. بلند خندیدن و فریاد زدن و زبان توهین آمیز قابل پذیرش نیست. مخاطب شما چه مادربزرگ باشد، چه بچه ۳ ساله و چه رئیس جمهور باید با یک تن صدا حرف بزنید.

 

بحث کردن ممنوع

یک زن واقعی عقاید خودش را دارد و ۱۰۰ درصد به آن اطمینان دارد. آن هیچوقت عقایدش را به دیگران تحمیل نمی کند و در مورد آن بحث نمی کند و وقتی همه چیز گفته شده چرا برای ثابت کردن خودش به دیگران خودش را اذیت کند؟

 

غذا خوردن در راه ممنوع

قوانین آداب و معاشرت می گوید هنگام غذاخوردن پشت میز باید از کارد و چنگال استفاده کرد. بنابراین حتی اگر عاشق پیتزا هستید آن را در رستوران سفارش ندهید. اگر عجله دارید در حال راه رفتن چیزی نخورید این کار مناسب یک خانم واقعی نیست. باید طوری برنامه ریزی کنید که چند دقیقه ای حتی برای یک فنجان قهوه وقت داشته باشید.

 

بیش از حد ساده و بی غل و غش بودن ممنوع

با غریبه ها صحبت کردن در مورد خودتان رفتار پسندیده ای برای یک خانم نیست. یک زن واقعی در برقراری ارتباط با دیگران افراط نمی کند. جزئیات زندگی اش، کارش و افکارش را برای دیگران بازگو نمی کند.

 

تاخیر داشتن ممنوع

بیشتر از ۱۵ دقیقه دیر کردن رفتار مناسبی برای یک خانم نیست چه در قرارهای کاری و چه در قرارهای خصوصی.

 

باز گذاشتن چتر برای خشک شدن ممنوع

هیچ وقت چتر را برای خشک شدن باز رها نکنید. وقتی وارد خانه شدید چتر را ببندید، تکانش بدهید و آویزون کنید تا کاملا خشک شود.

 

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

چگونه رفتارهای زنانه داشته باشیم

 

عافیت باشد در جواب عطسه ممنوع

خیلی رایج است که در جواب عطسه دیگران می گوییم عافیت باشد اما این جمله فقط در مقابل دوستان و آشنایان نزدیک قابل قبول است. در مقابل غریبه ها عطسه اش را نادیده بگیرید مثل این که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

 

رد کردن تعارف نوشیدنی و غذا از میزبان ممنوع

یک زن واقعی هیچوقت تعارف غذا و نوشیدنی را رد نمی کند. اگر میزبان ازتان پرسید نوشیدنی چه چیزی میل دارید می توانید به جای این که توضیح بدهید که میل به چیزی ندارید حداقل آب سفارش بدهید.

 

فوت کردن غذا ممنوع

فوت کردن غذا رفتار پسندیده ای نیست و یک خانم واقعی منتظر می ماند تا غذایش سرد شود. یا غذا را هم می زند تا زودتر سرد شود.

 

رفتارهای جذاب زنانه برای مردان

رفتارهای زنانه که مردان دوست دارند

جدیدترین مطالب