رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

انتخاب لباس برای زنان چاق

خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس میسر خواهد شد و خوشتیپ شدن زنانی که اضافه وزن دارند کار سختی نیست. اگر شما چاق هستید و فکر می کنید که هیچ لباسی برایتان مناسب نیست اشتباه می کنید. برای خوشتیپ شدن زنان چاق باید لباس ها درست انتخاب شود و سماتک در اینجا روشهای انتخاب لباس برای خوشتیپ شدن زنان چاق را بیان خواهد کرد. اگرچه اندام متناسب باعث جذابیت بیشتر می شود اما این بدین معنی نیست که افراد چاق نمی توانند زیبا و جذاب باشند. تنها چیزی که این افراد باید بدانند شیوه درست لباس پوشیدن و علاوه بر آن داشتن اعتماد به نفس بالا است. اگر شما هم از اندام تان راضی نیستید و می خواهید شیوه درست لباس پوشیدن را بدانید، به نکاتی که در ادامه مطلب برایتان آورده ایم، دقت کنید.

 

خوشتیپ شدن زنان چاق با پنهان کردن قسمت های چاق

ابتدا بدانید که کدام قسمت از بدن تان چاق است و دوست دارید که آن را با لباس بپوشانید. کارشناسان از رنگ های تیره برای پنهان کردن بخش های چاق بدن استفاده می کنند، در حالی که رنگ های روشن را برای بخش های متناسب تر بدن، به کار می برند.

 

بنابراین اگر کمر باریکی دارید و می خواهید که تاکید را روی این قسمت از بدن تان بگذارید، لباسی تیره به تن کنید اما کمربندی که می بندید باید به رنگ روشن باشد. یا اگر می خواهید که پاهای چاق خود را لاغرتر نشان دهید، شلواری به رنگ تیره بپوشید.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

از رنگ های تیره برای پنهان کردن بخش های چاق بدن استفاده کنید از طرف دیگر به طرح های لباس تان نیز باید دقت کنید. به عنوان مثال لباس هایی با طرح های بزرگ، شما را چاق تر نشان می دهند، در حالی که لباس هایی با طرح های ریز، در لاغر نشان داده شما موثر است.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

به طرح های لباس تان نیز باید دقت کنید حتما در مورد طرح های راه راه شنیده اید. افراد چاق باید از پوشیدن لباس هایی با راه راه های افقی بپرهیزند، زیرا پهنای آنها را بیشتر نشان می دهد، در حالی که راه راه های عمودی چشم ها را به سمت بالا کشانده و در لاغرتر نشان دادن شما تاثیرگذار است.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

افراد چاق باید از پوشیدن لباس هایی با راه راه های افقی بپرهیزند برخی از لباس ها دارای چین، گره یا پیلیسه هستند. بهتر است این طرح ها را روی قسمت های متناسب بدن تان، که دوست دارید روی آنها تاکید کنید، بگذارید. به عنوان مثال اگر کمر باریکی دارید، می توانید لباس هایی که روی کمرشان طرح های چین داری دارند را به تن کنید.

 

انتخاب لباس برای زنانی با پایین تنه چاق

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

پیلیسه و چین را روی قسمت های متناسب بدن تان قرار بدهید

 

اگر پایین تنه چاقی دارید و می خواهید آن را بپوشانید، به نکات زیر توجه کنید:

در انتخاب شلوار دقت کنید. اگر شلواری به پا کنید که برایتان گشاد باشد، پایین تنه تان بزرگ نشان داده می شود و همین امر در چاق تر نشان دادن اندام تان موثر است. از این رو از پوشیدن شلوارهای پاچه گشاد یا بگی، خودداری کنید و به جای آن شلواری که کاملا سایز تن تان است را به تن کنید. تا جای ممکن هم از شلوارهای کمربند دار استفاده کنید.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

از پوشیدن شلوارهای پاچه گشاد یا بگی، خودداری کنید در پوشیدن لگینگ ها احتیاط کنید. برخی از خانم ها با پوشیدن لگینگ، لاغر و خوش اندام به نظر می رسند، در حالی که این مدل لباس برای خانم هایی که باسن بزرگی دارند، اصلا مناسب نیست.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

پوشیدن لگینگ برای خانم هایی که باسن بزرگی دارند، اصلا مناسب نیست اگر به فکر پوشیدن دامن هستید، دور دامن های مدادی را خط بکشید زیرا باسن، کمر و ران های شما را درشت تر نشان می دهد. برای افراد چاق، دامن های مدل اسکیت بهترین انتخاب است.

 

انتخاب لباس برای زنان بالا تنه چاق

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

افراد با اندام سیب برای انتخاب تی شرت، باید به دنبال تی شرت های ساده باشید.

 

اگر بالا تنه چاقی دارید و می خواهید آن را بپوشانید، به نکات زیر دقت کنید:

اگر فرم اندام تان به شکل سیب است، به عنوان مثال اطراف شکم یا شانه هایتان چاق است و می خواهید که تمرکز را از روی این بخش ها بردارید، چند نکته را باید در نظر بگیرید.

 

برای انتخاب تی شرت، باید به دنبال تی شرت های ساده باشید، نه تی شرت های طرح داری که چشم ها را به سمت خود جلب می کنند. تی شرت باید سایز تن تان باشد و به خوبی روی شانه هایتان بنشیند.

 

از پوشیدن تاپ هایی که شانه هایتان را بیرون می اندازند، خودداری کنید. شما باید به دنبال لباسی باشید که بالا تنه تان را بپوشانید، نه این که آن را به نمایش بگذارید.

 

از پوشیدن کت های نیم تنه نیز بپرهیزید. به جای آن کت های یک سره و بلند به تن کنید تا شما را کشیده تر و لاغر نشان دهد.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

به جای کت های نیم تنه از کت های یک سره و بلند به تن کنید اگر از سایز بازوهایتان راضی هستید، می توانید پیراهن های آستین سه ربع به تن کنید، اما اگر بازوهای چاقی دارید، آستین های بلند یا حتی کوتاه بهترین انتخاب برایتان است. آستین های سه ربع، دست شما را به دو قسمت مساوی تقسیم کرده و تاکید را روی هر دو بخش می گذارد، به همین دلیل در بزرگ تر نشان دادن بازوهایتان موثر است و باید از آن پرهیز کنید.

 

اگر شلوار تنگ به تن کرده اید، می توانید به همراه آن یک تونیک بپوشید. اشکالی ندارد اگر تونیک تان کمی گشاد باشد، زیرا با پوشیدن شلواری فیت تن تان، تمرکز به سمت پایین تنه تان رفته و شما همچنان جذاب به نظر می رسید.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

اگر شلوار تنگ به تن کرده اید، می توانید به همراه آن یک تونیک بپوشید

 

اکسسوری های مناسب زنان چاق

استفاده از اکسسوری ها، نه تنها شما را جذاب تر نشان می دهد بلکه در لاغرتر نشان دادن اندام شما نیز موثرند. به عنوان مثال افراد چاق می توانند از جواهرات بزرگ و رنگی استفاده کنند، زیرا جواهرات کوچک در کنار اندام درشت آنها به چشم نمی آید.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

افراد چاق می توانند از جواهرات بزرگ و رنگی استفاده کنند یا کیف های بزرگ هم گزینه خوبی است، از این رو که چشم ها را به سمت خود جلب کرده و شما را لاغرتر نشان می دهد.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

کیف های بزرگ چشم ها را به سمت خود جلب کرده و شما را لاغرتر نشان می دهد اگر پاهای متناسبی دارید، بوت های تنگ گزینه خوبی برای شماست، از این رو که بر زیبایی پایین تنه تان می افزاید و شما را متناسب تر نشان می دهد.

 

اما اگر پاهایتان چاق و درشت است، از پوشیدن بوت یا کفش های ظریف خودداری کنید زیرا تعادل اندام تان را بهم می ریزد و اینطور به نظر می رسد که شما هر لحظه در حال افتادن هستید. کفش پاشنه بلند لژدار یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید داشته باشید.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

اگر پاهایتان چاق و درشت است، از پوشیدن بوت یا کفش های ظریف خودداری کنید علاوه بر رعایت ترفندهایی که شما را متناسب تر نشان می دهد، داشتن اعتماد به نفس بالا نیز از عواملی است که می تواند بر جذابیت ظاهری تان بیافزاید. بنابراین برای خودتان وقت بگذارید. شما لایق توجه و داشتن حسی مثبت هستید. علاوه بر لباس، از موها و پوست بدن تان نیز غافل نشوید.

 

برای رسیدن به هدف تان، که کاهش وزن است، عجول نباشید. ظاهرتان را هر طوری که اکنون هست، بپذیرید و برای رسیدن به اهداف بلند مدت تان تلاش کنید، اما بدانید که تغییرات بزرگ یک شبه رخ نمی دهند.

 

پوشیدن لباس های خیلی گشاد، شاید بدن شما را بپوشاند اما عدم اعتماد به نفس تان را نشان می دهد. به جای آن لباس هایی بخرید که سایز تن تان است، از رنگ های شاد و متنوع و طرح های زیبا نیز غافل نشوید.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

لباس هایی بخرید که سایز تن تان است

 

نحوه صحیح راه رفتن زنان چاق

درست راه رفتن را بیاموزید. حرکات بدن شما، می تواند در جذابیت ظاهری تان تاثیر بسزایی داشته باشد. به عنوان مثال سرتان را هنگام راه رفتن بالا بگیرید، شانه هایتان را صاف نگه دارید، قوز نکنید، پاهایتان را روی زمین نکشید و به بیان دیگر، مانند یک شاهزاده راه بروید.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

حرکات بدن شما، می تواند در جذابیت ظاهری تان تاثیر بسزایی داشته باشد لباس هایی که شما به تن می کنید باید حس خوبی به شما دهد، بنابراین اگر در لباسی احساس ناراحتی می کنید، بدانید که آن لباس برای شما دوخته نشده است.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

لباس هایی که شما به تن می کنید باید حس خوبی به شما دهد اگر به مراتب دیدید که لباس های آماده ای که از بیرون تهیه می کنید، فیت تن تان نیست و به خوبی روی اندام تان نمی نشیند، بهتر است که از یک خیاط کمک بگیرید. به جای این که وقت تان را در اتاق های پرو صرف کنید و در نهایت لباس باب میل تان را پیدا نکنید، به کمک یک خیاط به راحتی به مدل لباسی که می خواهید برسید.

 

رازهای خوشتیپ شدن زنان چاق با انتخاب صحیح لباس

اگر لباس های آماده روی اندام تان نمی نشیند، از یک خیاط کمک بگیرید.

جدیدترین مطالب