نحوه ست كردن كمربند مردانه با شلوار و کفش

نحوه ست كردن كمربند مردانه با شلوار و کفش

ست كردن كمربند مردانه

ست كردن كمربند با شلوار و کفش یکی از مهمترین اکسسوری ها برای آقایان است اگر می خواهید تیپ خوب تان را منحصر به فرد کنید باید نحوه ست كردن كمربند مردانه با کفش های مختلف را بدانید به همین علت سماتک در ادامه روش ست كردن كمربند مردانه با رنگ شلوار و کفش را به شما آموزش خواهد داد.
اولین و مهم‌ترین نکته در ست كردن كمربند مردانه با شلوار و کفش ، رنگ کمربند مردانه است. در انتخاب رنگ کمربند باید به این نکته توجه داشته باشید که تضاد بیش‌ از‌ حد بین رنگ کمربند و لباس وقفه بصری ایجاد خواهد کرد. برای مثال، کت و شلوار خاکستری؟ ست كردن كمربند سیاه و برای کت و شلوار آبی نفتی؟ کمربند و کفش قهوه ای به علاوه یک دست‌بند نقره می‌تواند ظاهر خوبی را در استایل شما ایجاد کند. در ادامه توصیه‌های “فیل تارلینگ” استایلیست لباس مردانه که با تام هاردی و جان هورت کار کرده است را برای ست كردن كمربند مردانه دنبال خواهیم کرد.

نحوه ست كردن كمربند مردانه با شلوار و کفش

ست کردن رنگ کمربند مردانه با کفش

یکی از مهم‌ترین قوانین مد ست كردن كمربند مردانه با کفش و یا حتی جنس این دو است. دلیل این قانون این است که افراد با دیدن هم رنگی و هم جنسی در کمربند و کفش به تحلیل تیپ شما می‌پردازند. این نوع ست كردن كمربند مردانه باعث جلب توجه و زیبایی تیپ می‌شود. از طرف دیگر، بهتر است این قانون را گسترده تر کنیم؛ ست کردن جنس کمربند با جنس کفش! کفش‌ها معمولا سه جنس دارند: کرباس، چرم و چرم جیر. تنها کاری که باید بکنید این است که جنس این دو را یکی انتخاب کنید.

نحوه ست كردن كمربند مردانه با شلوار و کفش

ست كردن كمربند قهوه ای تیره مردانه با شلوار

این رنگ کمربند همه‌کاره است و به نظر می‌رسد بهترین انتخاب با کفش باردر باشد. این کمربند را می‌توان عمدتا با هر رنگی از کت و شلوار پوشید، اما بهتر است با شلوار تیره یا خنثی پوشیده شود. سرمه‌ای و خاکستری ایده‌آل است.

نحوه ست كردن كمربند مردانه با شلوار و کفش

ست كردن كمربند مشکی مردانه با شلوار و کفش

هنگامی که کفش شما سیاه باشد، کمربند سیاه دومین گزینه همه‌کاره است که می‌توانید انتخاب کنید. این سبک از کمربند با پارچه‌های خاکستری روشن تا دودی و سیاه، و به طور کلی با استایل‌های مونو کوروم (تک رنگ)، بهتر تطبیق را پیدا می‌کند.

نحوه ست كردن كمربند مردانه با شلوار و کفش

ست كردن كمربند آبی مردانه با کفش

کمربند آبی یک رنگ سخت و ریسکی است، اما برای اضافه کردن یک حس ظریف رنگ برای اضافه کردن شخصیت به یک استایل غیر‌رسمی ایده‌آل است. همراه با بلوز‌های تونال یا شلوار‌های خاکی، کمربند آبی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

نحوه ست كردن كمربند مردانه با شلوار و کفش

ست كردن كمربند قهوه ای مردانه با کفش

کمربند تن بیشترین هماهنگی را با کفش‌های تن دارد. یک کت و شلوار آبی می‌تواند بهترین انتخاب برای این ترکیب به نظر برسد، اما این رنگ همچنین با شلوار‌هایی با تنهای خاکستری، خاکی یا قهوه‌ای ظاهر مناسبی به استایل شما خواهد داد.

 

ست كردن كمربند مردانه با رنگ کفش بسیار مهم است و اگر در بالا دقت کرده باشید گفته شده که برای هر رنگ شلوار یک رنگ کمربند مناسب است پس باید روش صحیح ست كردن كمربند مردانه همیشه آشنا باشید تا خوشتیپی شما دو چندان شود.

جدیدترین مطالب