متن قرارداد اجاره لباس عروس

متن قرارداد اجاره لباس عروس

متن قرارداد اجاره لباس عروس

اجاره لباس عروس برای افرادی که دوست ندارند لباس عروس خریداری نمایند و لباس عروسشان را اجاره نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر متن قرارداد اجاره لباس عروس را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

 به گزارش سماتک: بسیاری از عروس ها ممکن است تمایل داشته باشند که در روز عروسی خود لباس عروس خود را مزون هایی که لباس عروسی را اجاره می دهند امانت بگیرند و در روز عروسی شان این لباس را بر تن نمایند. این میتواند ایده خوبی باشد چرا که ممکن است بعد از عروسی این لباس اصلا به درد شما نخورد و چندین سال در کمد لباس شما بدون استفاده قرار گیرد.

 

نظرات مختلفی راجع به انتخاب و پوشیدن لباس عروس وجود دارد . بعضی عروس خانم ها فقط لباسی را میپوشند که خودشان خریداری کرده باشند و بعضی دیگر اعتقاد دارند که برای مراسم یک شبه هزینه گزافی برای لباس نکنند و لباس عروسی را اجاره ای تدارک ببینند.

 

متن قرارداد اجاره لباس عروس

متن قرارداد اجاره لباس عروس

اجاره لباس عروس برای افرادی هست که دوست ندارند هزینه زیادی برای لباس عروس بپردازند پس قبل از اجاره لباس عروس این مقاله را تا انتها بخوانید و بعدا تصمیم بگیرید که برای اجاره لباس عروس اقدام نمایید.

 

نکاتی برای اجاره لباس عروس

اگر قرار است برای مراسم عروسیتان لباس را اجاره کنید ، این نکته های فنی را به دقت بخوانید.

 

1. بعضی از عروس خانم ها هستند، که دوست دارند خاص و تک باشند و لباسی که شب عروسی می پوشند، فقط و فقط تن خودشان رفته یا اصلاً برای آنها دوخته شده باشد. طبیعی است که برای این دسته از خانم ها گزینه اجاره لباس عروس گزینه مناسبی نیست و بهتر است سراغ دوخت مدل دلخواه یا خرید آن بروند.

 

2. لباس عروس یادگاری ارزشمندی است، اما یادتان باشد که بعدها و در طول زندگی مشترک کاربرد چندانی ندارد. درواقع جز برای پوشیدن جلوی آینه و دوره کردن خاطرات شب عروسی، یا عکس انداختن با آن برای سالگرد عروسی، کار دیگری نمی توانید با لباستان بکنید مگر اینکه تصمیم بگیرید بعد از مراسم، آستین بالا بزنید و خودتان لباس را به دیگران اجاره دهید! پس اگر فضای مناسبی برای نگهداری لباس عروستان ندارید، بهتر است از خیر خریدش بگذرید.

 

3. یکی از اصلی ترین دلایل برای اجاره لباس عروس، صرفه جویی در هزینه هاست. یادتان باشد که برای بعضی مدل ها هزینه اجاره لباس تفاوت زیادی با مبلغی که باید برای خرید بپردازید ندارد. اما در موارد دیگر به خصوص اگر لباس بیش از دو بار اجاره داده شده باشد، هزینه ای که باید برای یک بار تن کردن لباس بپردازید، پایین تر می آید.

 

4.اجاره لباس عروسی که اجاره داده می شود، قطعا بیش از یک بار پوشیده شده، پس موقع بستن قرارداد، هول نشوید و گول ظاهر لباس را نخورید یا از دیدن خودتان با لباس سفید عروسی آنقدر ذوق زده نشوید که توجه به همه قسمت های لباس و کیفیتشان را فراموش کنید.

 

5. وقتی برای اجاره لباس عروسی وارد مزون می شوید، مطمئن باشید که شش دانگ حواس مزون دار به شماست. پس اول از همه قیمت مورد نظرتان را اعلام کنید و بگویید که بیش از یک حد مشخصی نمی توانید برای اجاره لباس بپردازید. به این ترتیب هم در وقت تان صرف جویی کردید و فقط مدل هایی را می بینید که مناسب با بودجه شماست و هم گول نمی خورید و لباس کم ارزش تر را با هزینه بیشتر اجاره نمی کنید.

 

6. در اغلب موارد هزینه شست و شو و خشک شویی لباس به هزینه ای که باید برای اجاره بپردازید، اضافه می شود. اگر از قبل سر این موضوع با مزون دار به توافق نرسیده باشید، ممکن است موقع پرداخت به مشکل بربخورید.

 

7. وقتی مدل دلخواهتان را پیدا کردید، حتما در مورد سایر اجزای لباس از جمله تور، دستکش، تاج، گل سر کیف، شنل و… نیز از مزون دار سوال کنید. در اغلب مزون ها، اکسسوری های جانبی لباس عروس، همراه خود لباس عروس نیست، بلکه با هزینه جداگانه اجاره داده می شود و اگرچه این مساله دست شما را برای انتخاب مدل اکسسوری باز تر می گذارد، اما به هر حال هزینه بر است و باید از قبل برایش برنامه ریزی کرده باشید.

 

8. درست است که می خواهید لباس تان را اجاره کنید، اما معنی اش این نیست که دقیقا یک هفته مانده به عروسی برای این کار اقدام کنید چون به خصوص در ایام جشن و شادی و مناسبت های خاص تقاضا برای اجاره لباس عروس بالاست و اگر دیر بجنبید ممکن است همه لباس های خوب رزرو شده باشند و مجبور شوید به یک مدل متوسط بسنده کنید.

 

9. قرار است لباس عروس را خودتان تحویل بگیرید یا پیک آن را برایتان بیاورد؟ موقع بازگرداندن لباس چطور؟ هزینه خشک شویی بعد از استفاده از لباس به عهده شماست یا مزون؟ همه این سوال ها و خیلی سوالات مشابه دیگر از جمله مواردی است که باید در قرارداد اجاره یا کرایه لباس عروس آمده باشد. اگر مزونی که انتخاب کردید فرم مشخصی برای کرایه لباس ندارد، این موارد را روی کاغذ بیاورید و هر دو طرف امضا کنید تا بعدا در عمل انجام شده قرار نگیرید.

 

10. اگر مدلی که برای اجاره انتخاب کردید، باید قبل از تحویل به شما تغییراتی کند، مثل سینه یا حلقه آستینش تنگ تر یا گشاد تر شود، یا اگر کمر لباس مشکلی دارد و… حتما قبل از تحویل لباس نهایی، یکبار دیگر آن را پرو کنید تا مطمئن باشید که لباس را بدون عیب و نقص و بر طبق آنچه که از قبل توافق کردید تحویل می گیرید.

 

11. بعضی از مزون دارها این امکان را به عروس خانم ها می دهند که لباس نویی را با قیمت کمتر خریداری کرده و به اصطلاح لباس نو یا دست اول را شب عروسی بپوشند اما بعدا آن را به مزون برگردانند تا به دیگران اجاره داده شود. این هم یک انتخاب ایده آل برای آنهایی است که دوست دارند لباس عروسی شان اولین بار فقط تن خودشان رفته باشد.

 

متن قرارداد اجاره لباس عروس

 

منبع: nowaroos.com

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب