جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

به تازگی خودروهای وارداتی بسیار مدرنی وارد بازار خودرو ایران شده اند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

 به گزارش سماتک چند سالی است که امکانات اسپورت در بازار سدان های میان رده خاص دیده می شود، اما با این وجود این سدان ها در مقابل SUV های رقیب خود در بازار به نسبت دو به یک فروخته می شوند اما این بخش از بازار خودرو هنوز هم علاقه مندان خاص خود را دارد. فروش سالیانه این ماشین ها در حال حاضر در بازار آمریکا، حدود 190 هزار دستگاه است و رقبای زیادی را در کنار خود می بینند. در ادامه به بررسی سوپرسدان هایی می پردازیم که یک سطح پایین تر از بهترین های این کلاس در بازار هستند. با سواری این 5 ماشین، حس خوشایندی به شما دست می دهد.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

خودروهای وارداتی بسیاری وارد بازار ایران شده اند این خودرو های از شرکت های معتبر خودروساری در دنیا می باشند امکانات خودروهای وارداتی بسیار بیشتر است طراحی بدنه این خودروها بسیار لوکس و جذاب می باشند.

 

قبل از اینکه در مورد سدان های 4 سرنشین صحبت کنیم،ترجیح دادیم که ابتدا در مورد سدان های شش سیلندر  توربوشارژ و سوپرشارژ  در کلاس سدان های میان رده بحث کنیم. این خودروها به طور کلی اسپورت تر از SUV ها به شمار می روند و آپشن های لوکس زیادی در آنها به کار رفته است. هر خودرویی که در این رقابت برنده شود، نشاندهنده این است که چطور یک ماشین قادر است در زمینه های مختلف عالی عمل کند.
 
لیست اولیه ما شامل 8 خودرو بود که لینکلن کانتنیننتال و جنسیس G80 نیز در این لیست قرار داشتند که ماشین جدید لینکلن به دلیل لوکس بودن بیش از حد و جنسیس به خاطر موتور 365 اسب بخاری توربوشارژ 6 سیلندرش از لیست کنار گذاشته شدند. از 6 ماشین کاندید نهایی فقط تجربه تست 5 مورد از آنها را داشتیم و در آخرین دقایق از مازراتی قیبلی برای شرکت در این تست دعوت به عمل آوردیم که با توجه به قیمت بالای آن، از دعوت آن ماشین نیز منصرف شدیم.
 
یکی از این 5 ماشین مورد آزمایش، مرسدس E43 4matic است که یکی از جدیدترین ماشین های حاضر در این رقابت به شمار می رود که از موتوری 396 اسب بخاری استفاده می کند.
 
با توجه به قدرت کلاس E جدید مرسدس،  مدل E43 قدرتی بین مدل های 4 سیلندر توربوشارژ 241 اسب بخاری تا مدل های E300 هشت سیلندر 603 اسب بخاری در مدل E63 S دارد. قیمت پایه مدل E43 حدود 73325 دلار است اما مدلی که ما آن را مورد آزمایش قرار دادیم با آپشن هایی که داشت قیمتی معادل 91175 دلار داشت که با حذف برخی آپشن های اضافی مثل رنگ قرمز کاردینال، حالت متالیک طراحی داخلی و سیستم تهویه صندلی ها و سیستم صوتی و … که 7830 دلار قیمت داشتند به این رقم رسیده است. هیچ یکی از این آپشن ها تاثیری بر کیفیت رانندگی و آزمایش ما نداشت.

یکی دیگر از ماشین های تقریبا گران قیمت حاضر در این رقابت آئودی A6 3T کواترو است. این ماشین در دو تست قبلی که با دیگر ماشین ها داشته است شکست نخورده و رتبه اول را کسب کرده است. تغییرات کوچکی در مدل 2016 این ماشین اعمال شده است  که می توان به بکارگیری اپل کارپلی، سیستم وای فای داخلی،  تغییر در سپر جلو و عقب اشاره کرد.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

مدل 2017 این ماشین، با پکیجی رقابتی پا به میدان گذاشته است؛ چرا که از سیستم تعلیق اسپورت و گشتاوری که نیروی خود را از محور عقب می گیرد و هفت اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به مدل S6 در موتور شش سیلندر خود( مجموعاً 340 اسب بخار) بهره می برد و به طور کلی از نظر داخلی و خارجی بسیار متفاوت تر از مدل S6 طراحی شده است. البته مدل S6 را نیز می توانستیم در این تست ارزیابی کنیم چرا که قیمتی زیر 80 هزار دلار داشت اما با توجه به موتور 8 سیلندر و قدرت موتور 450 اسب بخاری آن تصمیم گرفتیم تا از مدل A6 که شش سیلندر دارد، در تست استفاده کنیم.قیمت A6 حدود 72175 دلار برآورد شده است.

 

در این کلاس، هیچ تستی بدون حضور BMW سری 5 جذابیتی ندارد. BMW بار دیگر برای سال 2017 نسل هفتم سری 5 ماشین های خود را با نام G30 و تحت نام عمومی 540i روانه بازار کرده است؛این مدل در واقع آخرین مدل از ماشین های شش سیلندر BMW محسوب می شود که از توربوی تکی با قدرت 335 اسب بخار بهره می برند. قیمت پایه مدل 540i در بین دیگر رقبا در این گروه کمترین به حساب می آید چرا که رقم خرید این ماشین 57445 دلار اعلام شده است. اما با افزودن برخی پکیج ها به آن، قیمتش به 82610 دلار نیز می رسد.

 

با بازطراحی که بر روی جگوار XF در سال گذشته انجام شد، این ماشین خود را در اولین رقابت با دیگر رقبای هم رده خود می بیند.نسل دوم XF ها، شباهت بسیاری به مدل های پیشین این سری دارد اما بدنه آلومینیومی محکم آن، این مدل را در بین دیگر رقبا متمایزتر می کند.البته با کمال تعجب باید گفت که این پوشش آلومینیومی به دربهای این خودرو بسط داده نشده است و درهای این مدل همچنان از فلز معمولی ساخته شده اند. موتور این ماشین از پیشرانه 3 لیتری سوپرشارژ شش سیلندر بهره می برد که اصولا همان هشت سیلندر است اما با دو پیستون کمتر!برای مبارزه بهتر در این رقابت، جگوار مدل XF S خود را روانه میدان نبرد کرده است که مدلی دو محوره محسوب می شود. در تریم S شاهد افزایش قدرت موتور از 340 اسب بخار به 380 اسب بخار هستیم. قیمت پایه XF ی که ما آن را تست کردیم 77535 دلار بود.

 

در نهایت، شاهد آخرین ماشین حاضر در این رقابت یعنی کادیلاک CTS V اسپورت هستیم. این ماشین یکی از برندگان رقابت های ده خودروی برتر سال و قدرتمندترین ماشین حاضر در این رقابت به شمار می رود چرا که قدرت موتور این ماشین، 420 اسب بخار با پیشرانه 3.6 لیتری و شش سیلندر است. رانندگی با این ماشین بسیار تیز و چابک است و راننده قدرت مانور بسیاری دارد. برای اینکه آپشن های این ماشین با دیگر خودروهای حاضر در رقابت برابری کند، از تریم اختصاصی این ماشین که 71790 دلار قیمت داشت در این رقابت استفاده شده است. که با تایرهای مشکی زیبا و صندلی های سیاه کربنی شیک، قیمت نهایی این ماشین به 75885 دلار رسید.

 

با تجهیز این ماشین ها به آپشن های مورد نیاز، به جاده ای در کالیفرنیا رفتیم تا آنها را در پیچ و خم های جاده های کوهستانی آنحا نیز امتحان کنیم. پس از چند روز تست و طی حدود 1000 مایل با این ماشین ها، نتایجی به دست آمد که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

جگوار XF S AWD مدل 2017

اگر این مدل از جگوار تداعی کننده دژاوو است، به خاطر آن است که ظاهر جدید XF بسیار شبیه ظاهر قدیمی XF است.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

 

به طور غیرقابل انکاری، این جگوار بسیار بلند و کم عرض است که لوکسی خاصی را به طراحی خارجی این ماشین بخشیده است.همین ویژگی ها، این مدل از جگوار را در رتبه های بالای رده بندی طراحی خارجی قرار می دهد.همین اتفاق در بخش طراحی خارجی این ماشین نیز می افتد.یک گیج 12.3 اینچی مجازی جدید با صفحه لمسی 10.2 اینچی که بسیار سریعتر از مدلهای قبلی عمل می کند، در این ماشین تعبیه شده است.اما با این حال باید گفت که اصول پایه معماری و طراحی مدل های قبلی XF بر این مدل برتری دارد و به نظر می رسد این ماشین قدیمی تر از مدل های پیشین XF است.

البته باید گفت این ماشین همچنان شور جوانی را در خود دارد. XF در پوسته خارجی خود تغییراتی ایجاد کرده است و نوعی نشاط و شخصیت جدید را به ماشین خود بخشیده است. فرمان این ماشین، علی رغم استفاده از تایرهای چندفصل، تحت فشار نیز خوب کار می کند اما در تست ترمز در توقف از سرعت 70 مایل بر ساعت بدترین نمایش را در این گروه داشت اما مشکلی در حرکت در مسیر مستقیم نداشت. این مدل از جگوار نمایش خوبی در سواری و کنترل ماشین از خود نشان داد که حتی می توان گفت از BMW نیز بهتر عمل کرد.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

شاسی این ماشین در قسمت جلو در وهله اول به نظر کمی سفت می آمد اما پس از چند دقیقه سواری با آن، با ماشین سازگار می شد.حتی با استفاده از لایت اویستر و جت بلک در فضای داخلی این ماشین، لین طراحی چندان پرزرق و برق و مرغوب به نظر نمی رسد. مواد به کار رفته در طراحی داخلی این ماشین انقدر مرغوبیت ندارند که برای این مدل نزدیک 80 هزار دلار بپردازیم. یک فوم مخفی در بادگیرهای کناری ماشین تعبیه شده که اگر با آگاهی قبلی از مکانش، آن را نبینید هرگز پی به وجود آن نمی برید.

ما در سواری با این ماشین هرگز احساس نکردیم که سوار بر یک ماشین سوپرشارژ 6 سیلندر هستیم. وقتی این ماشین را خاموش میکنیم شاهد تکان کوچکی هستیم و صدای بیرونی متعادلی حدود 74 دسیبل در اتاق آن شنیده می شود.موتور 6 سیلندر این مدل از جگوار مانند دیگر 6 سیلندرهای موجود در بازار غران نیست اما در عین حال هیچ شکایتی از قدرت آن نداریم چرا که قادر است ظرف 5 ثانیه به سرعت 60 مایل بر ساعت برسد که با این رکورد تنها قادر به شکست دادن آئودی در این گروه است.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

جگوار با 6 امتیاز کمتر پشت سر BMW قرار می گیرد اما این دو ماشین تفاوت های زیادی با هم ندارند. به طور کلی می توان گفت از ترکیب این دو ماشین شاید بتوان یک ماشین اسپورت سدان برنده ساخت.

 

BMW 540i مدل 2017

رده چهارم

با تمامی این اوصاف، BMW همچنان یک شرکت پیشتاز در این کلاس محسوب می شود. اگر فردی به ما بگوید که یک موتور 12 سیلندر در این ماشین به کار گرفته شده است، حرف غیر قابل باوری محسوب نمی شود.در این گروه، موتور 6 سیلندر داخلی مدل 540i را می توان بهترین در این گروه دانست چرا که روانی و عملکرد خاصی دارد که آن را با بقیه 6 سیلندرهای حاضر در این گروه متمایز می کند. تقریبا هیچ تفاوت محسوسی در لرزش این ماشین در هنگام توقف و یا با حرکت در دور موتور 6000 شاهد نبودیم. تا جایی که می توان آن را با ماشین های بدون لرزش برقی مقایسه کرد چرا که از نظر صدای درون اتاق نیز این ماشین با 68 دسی بل در حداکثر سرعت، همان عملکردی را از خود نشان می دهد که در ماشین برقی تسلا مدل S شاهد هستیم.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

از نظر تئوری شاید بتوان گفت که ضعیف ترین ماشین در این گروه محسوب می شود اما با 8 دنده اتوماتیک و رکورد 4.7 ثانیه توانست مقام سوم را در بین ماشین های حاضر در این گروه در رسیدن به سرعت 60 مایل بر ساعت از خود به جای بگذارد و از لحاظ مصرف سوخت بهینه نیز توانست رتبه اول را با طی 22 مایل در هر گالن از آن خود کند.

 

طراحی داخلی BMW طوری است که هر فردی را متقاعد می کند که سوار بر یک ماشین 12 سیلندر شده است. بسیار نرم و با صندلی هایی پوشیده از چرم ناپا که بخشی از پکیج لوکس 1600 دلاری صندلی ها نیز محسوب می شود.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

فاصله دو چرخ عقب و جلوی این ماشین، 117.1 اینچ است که بلند ترین فاصله دو تایر در این گروه به حساب می آید و همین امر باعث شده تا فضای بسیار زیادی در قسمت سرنشینان عقب این ماشین به وجود آید که باعث جذب مشتریان زیادی به سمت این مدل شده است. دور فرمان اسپورت به کار رفته در این ماشین تنها نشانه از اسپورت بودن این ماشین در فضای داخلی آن بود.

 

بدون تردید بالاترین امتیاز لوک و شیک بودن را در این رقابت، BMW 540i می گیرد و این در حالی است که این مدل در زمینه های تنظیم شاسی و واکنش فرمان، به دیگر رقبا می بازد.حتی با دو پکیج اضافی برای سواری بهتر با این ماشین از جمله تایرهای 19 اینچ تابستانی که 0.4 اینچ نیز ارتفاع این ماشین را کم کرده است و پکیج سواری پویا با حالت الکترومکانیکی که سطح ماشین را در پیچ ها متعادل نگه می دارد، اما عملکردی که باید از شاسی این ماشین می دیدیم را شاهد نبودیم و عملکرد شاسی آن پایینتر از انتظار ارزیابی شد.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

در ابتدای حرکت با این ماشین، فرمان آن عملکرد بدی نداشت اما پس از شروع حرکت واکنش های چرخ فرمان کمتر شد که به نظر می رسد BMW در این زمینه می بایست یک بازنگری اساسی داشته باشد.
به طور کلی، زمانی که این ماشین شتاب می گیرد، دیگر رقبای این ماشین در این گروه، عملکرد روان تری داشتند.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

قسمتی از مشکل به این مورد بر می گردد که این ماشین در هنگام شتاب گرفتن، چرخهایش به طور کامل با زمین درگیر نمی شوند و در مقایسه با دیگر ماشین های حاضر در این گروه، یک نقطه ضعف محسوب می شود. به طور مثال، لاستیک های مورد استفاده در این مدل از BMW از تایرهای چندفصل مورد استفاده در جگوار XF عملکرد ضعیف تری دارند. آرون رابینسون در این زمینه در مورد 540i می گوید: این ماشین یک زامبی است؛ بدون کوچکترین وقفه ای به حرکت خود ادامه می دهد. اما در رانندگی با این ماشین لحظات خطرناک بیشتری را در مقایسه با دیگر ماشین های حاضر در این گروه تجربه می کنید و بعداً متوجه شدم که این مورد به واسطه فشار بیش از اندازه به تایرهای این ماشین است.

 

به کسانی که دنبال رولزرویس گروه هستند، توصیه می کنیم که به دنبال ماشین دیگری در این گروه نگردند اما برای خریدارانی که سدان های اسپورت را می پسندند، باید بگوییم که سدان های اسپورت بهتری از 540i نیز در این گروه وجود دارد.

 

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

آئودی A6 3.0T competition مدل 2017

رتبه سوم

همانطور که می دانید مدل های پیشین این ماشین، یکی از ماشین های برتر سه سال قبل به شمار می رفت. A6 مدل 2017 کمی خاکستری تر از A6 نقره ای بود که ما سوار بر آن بودیم. قدرت موتور این مدل در مقایسه با مدل قبلی A6 که آن را تست کردیم، بین 30 تا 340 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.اما با وجود این افزایش قدرت،A6 همچنان رتبه دوم قدرتمندترین ماشین این گروه را در اختیار دارد و ضعیف ترین عملکرد را در ثبت رکورد رسیدن به سرعت 60 مایل بر ساعت را از خود بر جای گذاشت که 5.2 ثانیه بود.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

آنچه همه از آئودی انتظار داشتند و به خاطر آن مدل های مختلف آئودی را دوست دارند در این ماشین نیز دیده می شود: یک ماشین بی سرو صدا که به خاطر موتور بی صدا و دقیقش توجه هیچ کس را جلب نمی کند.

 

ارگونومی به کار رفته در این ماشین و راحتی سرنشینان در حد مطلوبی ارزیابی شد و چرخ فرمان نیز تا حدی سفت و محکم ارزیابی گردید. با استفاده از کنترلر MMI آئودی، قادر به انجام سریع برخی امور سخت مثل هماهنگ کردن گوشی با ماشین، وارد کردن مقصد برای استفاده از سیستم ناوبری ماشین خواهید بود.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

اما از نظر طراحی داخلی این ماشین، می توان گفت که هیچ فرقی با مدل 6 سال قبل خود ندارد و جایگاه مناسبی در این رقابت نیز کسب نمی کند.نقاط برجسته ای که بر روی پروژکتور این ماشین طراحی شده بودند، جلب توجه می کرد ولی به طور کلی می توان گفت که طراحی داخلی آن راحتی خاصی برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

فرمان سبک این ماشین، تلاش برای تغییر مسیرهای ناگهانی را راحت کرده است. در قسمت اکیدپد، آئودی از یک پنل 0.93 گرمی مشابه با کادیلاک استفاده کرده است که بهترین مورد در بین دیگر رقبا به شمار می رود. خوشبختانه با افزودن پکیج مسابقه ای به این ماشین، شاهد تاثیر منفی بر روی سواری با آن نبودیم. به طور کلی می توان گفت آئودی در این ماشین تعادل خوبی بین لوکسی و اسپورتی ماشین برقرار کرده است/سماتک

 

در نهایت باید گفت که آئودی آن ماشینی که تحسین همگان را برانگیزد نبود اما ایراد خاصی نیز از آن نمی توان گرفت و می توان آن را در زمره مدل های میدپک قرار داد.

 

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

کادیلاک CTS V-Sport مدل 2017

رتبه دوم

در مورد این ماشین می توان گفت که نه تنها با وزن 4025 پوندی، سبک ترین ماشین گروه محسوب می شود بلکه نمرات بالایی نیز در قسمت شاسی و قسمت های سرگرمی داخلی ماشین از کارشناسان دریافت کرده است. جوزف کاپربلا در وصف این ماشین می گوید، این ماشین تنها ماشین این گروه است که می توانید به خوبی آن را کنترل نمایید.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

کاپربلا درست می گوید چرا که در مقایسه با دیگر ماشین های حاضر در این رقابت، کادیلاک تصویر بهتری از در اختیار بودن هر 4 چرخ به راننده می داد.

 

در حداکثر دور موتور این کادیلاک شش سیلندر شاهد بلندترین صدای موتور در بین رقبا با 84 دسیبل هستیم؛ این در حالی است که در سرعت 70 مایل بر ساعت شاهد 66 دسیبل صدا در اتاق ماشین هستیم که باز هم رکورد بدی محسوب می شود و بالاترین صدا در بین دیگر رقبای حاضر در این گروه است.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

روحی که در این مدل کادیلاک وجود دارد، یادآور مدل لوتوس است و کیفیت ساختی که در این ماشین می بینیم طوری است که انگار در خانه خود نشسته ایم.

 

نکته ای که در روز اول تست این ماشین توجه ما را به خود جلب کرد این بود که گیره نگهدارنده ستون سوم این ماشین به شکل عجیبی کشیده شده و به طور آویزان قرار دارد. در روز دوم، نیز شاهد این بودیم که در قسمت منتها الیه بالای درب راننده و در جایی که جوش درب قرار دارد، تماس کوچکی با قسمت درب عقب وجود دارد و در فضای داخلی ماشین نیز شاهد صدای خرخر کمی از درب جلو سمت راست این ماشین بودیم که در جگوار و مرسدس شاهد صدای بیشتری در این مورد بودیم.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

در مقایسه با دیگر رقبا میتوان گفت فضای داخلی سرنشینان عقب کادیلاک کمتر از بقیه است و مورد دیگری که شاهد آن بودیم، این است که سیستم سرگرمی موسوم به CUE در این ماشین از جذابیت کمتری در مقایسه با دیگر رقبا برخوردار بود. در قسمت مصرف سوخت بهینه شاهد عملکرد نامناسبی در این ماشین بودیم چرا که با طی مسافت 18 مایل در هر گالن حتی 4 واحد از BMW نیز ضعیفتر عمل کرده است. اما شتاب و دیگر موارد قابل قبول این ماشین، حس خوبی از رانندگی را به فرد می دهد و بسیاری از این ضعف ها را پوشش می دهد.با این وجود باید اذعان کرد که این ماشین کاملترین ماشین این گروه نیست اما بر طبق نظر هیئت کارشناسی از سواری با این کادیلاک حس لذتبخشی به فرد دست می دهد.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

مرسدس AMG E43 4Matic مدل 2017

رتبه اول

این ماشین پر از آپشن های مختلف است، این ماشین گران ترین ماشین حاضر در این گروه بود به طوری که قیمت ماشین تستی که در اختیار ما قرار داده شد حدود 91175 دلار برآورد شد که با این پول می توان یک کادیلاک CTS-V با قدرت 640 اسب بخار خرید. در امتیازگیری، مرسدس امتیازاتی را برای قیمت بالایش از دست می دهد اما در بسیاری از موارد از دیگر رقبا بهتر عمل کرده است. ماشین تستی که ما با آن در جاده ها سواری کردیم از پکیج 7830 دلاری استفاده کردیم که تاثیری در عملکرد ذاتی این ماشین نبود.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

یکی از آپشن های استثنایی این ماشین، پکیج آکوستیک 1100 دلاری صوتی این ماشین بود که صدای سیستم صوتی این ماشین را به شکل شگفت انگیزی افزایش می داد. حدس می زنیم که صدای اتاق 63 دسیبل در سرعت 70 مایل بر ساعت این ماشین، نیز از همین پکیج آکوستیک استفاده می کند. در طی مسیرهای بین ایالتی هیچ صدای باد یا جاده ای را در داخل اتاق ندیدیم. در سرعت 100 مایل بر ساعت نیز این ماشین تقریبا بی صدا حرکت می کرد چرا که صدای داخل اتاق 71 دسیبل بود. از نظر ساختار شاسی و محکمی آن، مرسدس برخی تغییرات را در خود ایجاد کرده که این ماشین را در کلاس خود یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار می دهد.

 

سکوت در این ماشین حرف اول را می زند؛ مرسدس برنده بی چون و چرای این رقابت محسوب می شود. با توجه به استفاده از دو محور در این ماشین، شاهد رکورد 4.2 ثانیه برای رسیدن به سرعت 60 مایل بر ساعت در این ماشین بودیم که بهترین رکورد در این گروه محسوب می شود.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

به نظر می رسد کمپانی AMG در ساخت ماشین های اسپورت از فرمان های سنگین استفاده می کند؛ در مدل E43 نیز همین رویه مشاهده شد و حتی به استفاده از فشار و قدرت بیشتری برای هدایت این ماشین نیاز است البته واکنش فرمان نسبت به تایرها مناسب ارزیابی شد. در قسمت چرخها نیز از تایرهای 19 اینچ استاندارد در این ماشین استفاده شده است و تایرهای 20 اینچی نیز به طور آپشن قرار داده شده است. اسکیدپد 0.92 گرمی به کار رفته در این ماشین، در پشت سر ماشین های آئودی و کادیلاک قرار می گیرد.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

جایگاه صندلی E43 بسیار راحت بود به طوری که تمام رقبا را در این گروه شکست می دهد چرا که در پیچ ها نیز سرنشینان اذیت نمی شوند. این ماشین نیز مثل رقبای دیگرش در این گروه از گیج کنترل دیجیتالی در جلوی راننده استفاده می کنند. از نظر صفحه نمایش و گرافیک واضح ترین و بهترین صفحه را در بین دیگر رقبا در این ماشین دیدیم.

جدیدترین خودروهای سواری وارداتی فول آپشن

این ماشین از نظر طراحی لوکس و اسپورت نیز فاتح مطلق این رقابت است. به طور کلی سواری با این ماشین نرم و روان نیز بسیار لذتبخش است و از ان به عنوان یک سدان لوکس قرن بیست و یکمی یاد می شود که البته در برخی از موارد هنوز از آپشن های قدیمی استفاده می کند.

 

منبع: bartarinha.ir

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب