نخستین ماشین بنتلی در ایران پلاک شد + تصاویر

نخستین ماشین بنتلی در ایران پلاک شد + تصاویر

نخستین ماشین بنتلی در ایران پلاک شد

ماشین بنتلی یکی از شاهکارهای خودرو های لوکس و مدرن در ایران می باشد این خودرو به گونه ای طذاحی شده است که مجهزترین و لوکس ترین می باشد که تنها چند مدل از این خودروها در جها اینچنین طراحیو امکاناتی دارند دقت و سرعت ماشین بنتلی آنقدر به سفارش ایالات متحده و آمریکا ساخته شده است رنگ بندی این خودرو بتنلی بسیار زیبا و در نوع خود بی نظیر می باشد خلاقیت در طراحی بدنه این خودرو نظرهر بیننده ای را به خود جلب می نماید در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر نخستین ماشین بنتلی در ایران پلاک شد را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

اولین خودروی بنتلی پلاک ملی شد

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان اولین خودروی بنتلی که در ایران پلاک ملی شد و در خیابان های فرشته و لواسان تهران شروع به جولان دادن کرد.

عکس‌های اولین خودوری بنتلی پلاک شده

نخستین ماشین بنتلی در ایران پلاک شد + تصاویر

هر چند این ابراز حضور برای چند ساعت بود و دوباره این غول بریتانیایی به آشیانه خود بازگشت.موتور این خودرو ۸ سیلندر و به صورت W شکل است و قیمت آن در دبی نزدیک به ۲۲۰ هزار دلار است اما در ایران به علت تک بودن و عدم وجود سابقه حضور نمی توان قیمتی برای آن مشخص کرد اما پیش بینی ها در حدود ۵ تا ۶ میلیارد تومان است.

 

این خودرو از دبی به ایران آمده و در منطقه آزاد اروند ترخیص و پلاک شده است البته پیش از این چند دستگاه از این خودرو با پلاک موقت وارد کشور شده بود.

نخستین ماشین بنتلی در ایران پلاک شد + تصاویر

نسل دوم کانتیننتال جی تی با موتورهای ۱۲ و ۸ سیلندر ارایه شد؛ نمونه وارد شده به کشور دارای موتور ۸ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۵۰۰ اسب بخار است

این موتور به تکنولوژی غیرفعال کردن سیلندرها مجهز شده که باعث کاهش مصرف سوخت تا ۸ درصد می شود.شتاب این کوپه لوکس ۴.۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن هم به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می رسد.

نخستین ماشین بنتلی در ایران پلاک شد + تصاویر

این خودرو از دبی به ایران آمده و در منطقه آزاد اروند ترخیص و پلاک شده است. البته پیش از این چند دستگاه از این خودرو با پلاک موقت وارد کشور شده بود.

 

منبع: ایلنا

جدیدترین مطالب