پراید جالب با تزئینات و شکل و شمایل عجیب + تصاویر

پراید جالب با تزئینات و شکل و شمایل عجیب + تصاویر

یک پراید جالب با تزئینات و شکل و شمایل عجیب و غریب توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شد. به گزارش سماتک این خودرو به دلیل داشتن تزیینات نامتعارف روانه پارکینگ شده است.

 

بتازگی عکسی منتشر شده که در ان پرایدی با نقش و تزئینات عجیب و غریب دیده میوشد . به گزارش سماتک ماجرا ازنی قرار است که  پليس راه استان اردبیل این پراید عجیب را متوقف کرده است .

 

 

به گزارش سماتک رئیس پلیس اردبیل از توقيف سواري پرايد به علت نصب علائم، نقوش و تزئينات نامتعارف مستند به ماده ۲۰۷ آيين نامه راهنمايي و رانندگي خبر داد.

 

سرهنگ حجت فتاحي رئيس پليس راه استان اردبیل اظهار داشت: ماموران پليس راه “اردبيل –آستارا” هنگام انتظام بخشي به عبور و مرور و تامين امنيت ترافيكي به يك دستگاه سواري پرايد كه به صورت نامتعارف تزئين شده بود، برخورد و خودرو را متوقف كردند.پراید جالب با تزئینات و شکل و شمایل عجیب + تصاویر

سرهنگ فتاحی افزود: اين خودرو مستند به ماده 207 آيين نامه راهنمايي و رانندگي و به علت نصب علائم، نقوش و تزئينات نامتعارف كه احتمال وقوع تصادف رانندگي ناشي از حواس پرتي و عدم توجه كافي به جلو راننده خودرو را فراهم مي كرد؛ توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد.

جدیدترین مطالب