حجامت وحشتناک کودک چهار ماهه از سر + تصاویر

حجامت وحشتناک کودک چهار ماهه از سر + تصاویر

حجامت وحشتناک کودک چهار ماهه از سر

برخی از افراد برای حجامت کردن به پزشک مراجعه می نمایند تا خون اضافه خود را از بدن با حجامت بیرون بکشند این کار را معمولا برای افراد مسن و چاق انجام می دهند و یک کار سنتی می باشد که جنبه علمی دارد ولی یک پدری فرزند چهار ماهه خود را به جای اینکه واکسینه نماید حجامت کرده است این تصویر چند روز است در فضای مجازی سوژه داغ و پر بازدیدی شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر حجامت وحشتناک کودک چهار ماه از سر را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

عکس جنجالی حجامت کودک ۴ ماهه

طبق گفته قدیمی‌ها و طب سنتی حجامت کردن برای بدن مفید است و فواید زیادی برای سلامتی افراد دارد.

 

اما این حجامت کردن در زمان و فصل خاصی باید انجام شود.

 

اما چند روزی میشود که عکس یک کودک ۴ ماهه در فضای مجازی دست به دست میشود که پدر این کودک ۴ ماهه اقدام به حجامت او کرده است.

 

این عکس علاوه بر شبکه‌های مجازی داخل در چند رسانه ضد انقلاب درحال پخش است که پدر این کودک چهارماهه با منعکس کردن این عکس در توئیتر خود گفته است که کودکش را بجای واکسن زدن حجامت نقره کرده است.

 

این پدر با انتشار عکس مورد نظر اظهار داشته است حجامت بهتر از واکسن زدن به بچه‌ها است.

 

آنچه در فضای مجازی توجه هزاران بازدید کننده را درپی داشته این است که پدر با درج حدیث با موضوع حجامت در این پست مجازی خود اعلام کرده است که واکسیناسیون دسیسه یهود برای کنترل جمعیت و ضررهای متعدد است.

 

 با اینکه متخصصین طب سنتی بسیاری اذعان دارند هیچگاه اقدامات طب سنتی جایگزین واکسیناسیون نمیشود اما متاسفانه سیاست غیر علمی و مبهم ضد واکسیناسیون چند سالی است در فضای مجازی بصورت آرام و نرم گسترش یافته و گویا قرار است تلاشهای صدساله جامعه علوم بهداشت برای کنترل بیماریهای عفونی را زیر سوال ببرد.

 

عکس جنجالی حجامت کودک ۴ ماهه

حجامت وحشتناک کودک چهار ماهه از سر + تصاویر

عکس کودک ۴ ماهه

هرچند مراجع وزارت بهداشت و غذا و دارو در صورت مشاهده این موارد برخورد میکنند اما مساله اینجاست که متخصصین واقعی طب سنتی چرا موضع روشنتر و بیشتری در قبال این تبلیغات نمیگیرند؟

 

آیا کم کاری رسانه‌ها و مسئولین در راستای بازتاب تلاشهای بهداشتی و پیشگیری بخش بهداشت بویژه تاثیر واکسیناسیون و مراقبتهای بهداشتی قابل چشم پوشی است؟

 

کنترل بیماری های عفونی بوسیله واکسیناسیون توسط تلاشگران عرصه بهداشت در سایه سیاست های شایسته وزارت بهداشت، اقدامی است که کشور را از بحران های سلامت نجات داده است. کاش برخی با نگاه علمی رفتار کنند که دوباره ایران به وضعیت کشورهای بحران زده بدلیل بیماری های عفونی تبدیل نشود و رسانه‌ها نیز در کنار هزاران خبر منتشره شان در حوزه درمان، خدمات بخش بهداشت را پوشش میدادند که مردم واقعیات علمی این بخش را ببینند.

 

جدیدترین مطالب