زیباترین زنان دنیا براساس رتبه بندی داوران جهانی + تصاویر

زیباترین زنان دنیا براساس رتبه بندی داوران جهانی + تصاویر

زیباترین زنان دنیا براساس رتبه بندی داوران جهانی

 

همه ساله زیباترین مدلینگ ها و زنان دنیا را رتبه بندی می نمایند و مشخص می شود زیباترین زن دنیا در کدام مملکت زندگی می نماید حال با هم بررسی خواهیم کرد که زیباترین دختران و زنان دنیا در کجا زندگی می نمایند. زیباترین زنان دنیا براساس رتبه بندی داوران جهانی را در سماتک می بینید.

 

زیباترین زنان دنیا براساس رتبه بندی رقابت های جهانی

اگر می خواهید بدانید زیباترین زنان دنیا در کدام کشورها زندگی می کنند در این نوشتار با ما همراه باشید تا 6 کشور دارای زیباترین زنان دنیا را بشناسید. این رتبه بندی براساس رقابت های جهانی انجام شده است. همچنین می توانید برای مطالعه بیشتر مقاله زیباترین زن دنیا از نظر علمی را نیز بخوانید.

 

تصویر فوق اولیویا کولپو برنده ی عنوان زیباترین زن رود آیلند، زیباترین زن امریکا، و زیباترین زن جهان در 2012 است. هم چنین او یک نوازنده ی موفق ویولن سل است.

 

زیباترین زنان دنیا براساس رتبه بندی داوران جهانی + تصاویر

اولیویا کولپو برنده ی عنوان زیباترین زن رود آیلند

 

6 کشور دارای زیباترین زنان دنیا

6. انگلستان (5 برنده در میس ورلد)

از لحاظ زنان زیبارو، انگلستان رتبه ششم را در فهرست کشورهای دارای زیباترین زنان دنیا دارد و این فرصت را به دنیا هدیه کرده است تا زیبایی خیره کننده ی 5 بانو را که موفق شده اند عنوان میس ورلد را برای کشورشان کسب کنند، تحسین کنند. رزماری فرانکلند نخستین زن انگلیسی و هفتمین زن اروپایی بود که برنده ی عنوان میس ورلد در 1961 شد. آن سیدنی، لسلی لانگلی، و هلن مورگان نیز به ترتیب در 1964، 1974، و 1983 برنده ی عنوان میس ورلد برای انگلستان شدند. آخرین برنده ی میس ورلد از انگلستان سارا جین هات بود، که در سال 1983 این عنوان را به دست آورد.

 

5. سوئد (3 میس ورلد، 3 میس یونیورس)

اغلب زنان سوئدی به زیبایی و استقلال شناخته می شوند، و توانسته اند دنیا را سال ها فریفته ی جذابیت هایشان کنند. از این رو سوئد می تواند برای پرورش 3 برنده ی میس ورلد و 3 برنده ی میس یونیورس فخر بفروشد. هیلوی رومبین شین نخستین برنده ی میس یونیورس به نمایندگی از سوئد بود، کسی که در 1955 این عنوان را به دست آورد و چهارمین برنده ی میس یونیورس در دنیا شد.

 

متاسفانه در 1996 او نخستین میس یونیورس بود که در گذشت. این اتفاق در یک سانحه ی سقوط هواپیما در 1996 افتاد. مارگارتا آرویدسون و ایوان رایدینگ دو برنده ی دیگر میس یونیورس از سوئد بودند، و به ترتیب در سال های 1966 و 1984 برنده ی این عنوان شدند. در 1951 کیکی هاکانسون نخستین ملکه ی زیبایی شد تا برنده ی عنوان میس ورلد برای سوئد شود.

 

تاج گذاری او با جنجال زیادی همراه بود، هنگامی که در طول مراسم بیکینی پوشید. پاپ و برخی افراد دیگر در کشورهایی که از نظر مذهبی محافظه کار بودند این اقدام را تمسخر کردند. می لوئیس فلودین و مری آن کاترین استیوین، زیبارویان سوئدی به ترتیب در سال های 1952 و 1977 برای خودشان برنده ی عنوان میس ورلد شدند.

 

4. پورتوریکو (5 میس یونیورس، 1 میس ورلد)

جزیره ی تماشایی پورتوریکو در کارائیب بانوانی به همین اندازه تماشایی پرورش داده است و چندین نفر از آنها به خاطر زیبایی بی نظیرشان جهان را به تحسین واداشته اند. 5 برنده ی میس یونیورس و 1 برنده ی میس ورلد از این کشور برخاسته اند. یک مدل به اسم ویلنلیا مرسد نخستین و تنها بانوی اهل پورتوریکو بود که در 1975 برنده ی عنوان میس ورلد شد.

 

نخستین بانوی اهل پورتوریکو که برنده ی عنوان محبوب تر میس یونیورس شد ماریسول مالارت بود، که در 1970 تاج میس یونیورس را بر سر گذاشت. در 1985 دبورا کارتی-دیو، و در 1993 نیز دیانارا یاری تورس دلگادو برنده ی عنوان میس یونیورس از پورتوریکو شدند.

 

دلگادو، مدلی که دارای استعدادهای مختلف از جمله بازیگری خوانندگی، و نویسندگی است، سفیر یونیسف شد و بنیاد دیانارا تورس را تاسیس کرد تا هزینه ی تحصیل کودکان محروم را در وطن خود تامین کند. آخرین بانوان اهل پورتوریکو که برنده ی عنوان میس یونیورس شدند یکی دنیس ماریا کوئینز آگوست بود که در 2001 تاج میس یونیورس را بر سر گذاشت، و دیگری زولیکا جریس ریورا مندوزا بود که در 2006 میس یونیورس شد.
3. هند (5 میس ورلد، 2 میس یونیورس)

 

از سال های بسیار دور زنان هندی به خاطر زیبایی عظیم و چهره های درخشان مورد عشق و احترام بوده اند. تعریف زیبایی هندی با پویایی در ارتباط است، با تنوع نژادی حیرت انگیز هند که بازتاب آن در چهره های منحصر به فرد بانوان زیبای این کشور دیده می شود. از این رو زنان هندی همیشه توانسته اند در رقابت های بین المللی زیبایی خیلی خوب عمل کنند، و هند در طول سال ها 5 برنده ی میس ورلد و 2 برنده ی میس یونیورس پرورش داده است.

 

ریتا فاریا نخستین زن هندی بود که در 1966 تاج میس ورلد را بر سر گذاشت. او پس از این که تاج را برنده شد، به جای این که به طور معمول به بازی در فیلم ها و ادامه فعالیت اش به عنوان مدل حرفه ای بپردازد، تحصیلات اش را در رشته ی پزشکی ادامه داد و نخستین برنده ی میس ورلد بود که پزشک شد.

 

در 1994 آیشواریا رای برنده ی بعدی میس ورلد از هند بود، و چهره ی خیره کننده و شخصیت قابل احترامش خیلی زود به او شهرت جهانی بخشید. او با بازی در نقش های اصلی تعداد زیادی از فیلم های بالیوود در هند یک سوپراستار شد، و در خیریه ها نیز شرکت کرد. هم چنین عضو هیات داوران جشنواره ی فیلم کن شد.

 

دیانا هایدن، اوکتا موکهی، و پریانکا چوپرا نیز به ترتیب در سال های 1997، 1999، و 2000 برنده ی عنوان میس ورلد برای هند شده اند. پریانکا چوپرا درحال حاضر یکی از بانوان پیشتاز در سینمای هند است و ستاره ای درخشان در این کشور است. سوشمیتا سن در 1994، و لارا دوتا در 2000 برنده ی عنوان میس یونورس برای هند شدند. هر دوی آنها درحال حاضر بازیگران بسیار موفق بالیوود هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

زیباترین زنان دنیا براساس رتبه بندی داوران جهانی + تصاویر

لارا دوتا در 2000 برنده ی عنوان میس یونورس برای هند

 

2. ایالات متحده (8 میس یونیورس، 3 میس ورلد)

به نظر می رسد زنان زیبا در ایالات متحده ی امریکا فراوان هستند، و این کشور از نظر میزبانی زیباترین زنان دنیا رتبه ی دوم را دارد.

 

مارجوری والاس نخستین بانوی امریکایی بود که در 1973 برنده ی عنوان میس ورلد در مسابقه ی ملکه ی زیبایی شد. با این حال او کمی بعد از برنده شدن، شروع کرد به قرار گذاشتن با یک سری چهره های مشهور، و 104 روز بعد این عنوان از او سلب شد، چون نتوانست از وظایف میس ورلد تبعیت کند. جینا تولسان و الکساندرا میلز نیز به ترتیب در 1990 و 2010 برنده ی عنوان میس ورلد برای امریکا شدند. هم چنین ایالات متحده روی رقابت زیبایی میس یونیورس تاثیر شگرفی داشته است، 8 بانوی مسحورکننده از این کشور از 1954 تاکنون در رقابت های میس یونیورس پیروز شده اند.

 

در 1954 میریام استیونسون نخستین برنده ی میس یونیورس از امریکا بود. کارل موریس در 1956، لیندا بمنت در 1960، سیلویا هیچکاک در 1967، شاون وترلی در 1980، بروک بی در 1997، و اولیویا کوپلو در 2012 برندگان دیگر میس یونیورس از امریکا و به نمایندگی از این کشور بودند.

 

1. ونزوئلا (7 میس یونیورس، 6 میس ورلد)

زنان امریکای لاتین زیباترین زنان دنیا را در میان خود دارند. همان طور که آمارها نشان می دهد ونزوئلا دارای بالاترین رتبه ی جهان از لحاظ تعداد برندگان میس ورلد و میس یونیورس است که از این کشور برخاسته اند. تعداد 7 برنده ی میس یونیورس و 6 برنده ی میس ورلد از کشور ونزوئلا واقع در امریکای لاتین حیرت انگیز است.

 

ماریتا سایلرو نخستین زیباروی ونزوئلایی بود که در 1979 برنده ی عنوان میس یونیورس شد. پیروزی او شادی عظیمی را برای هم وطنانش به همراه داشت، و حتی پس از آن بسیاری از والدین در ونزوئلا به احترام او اسم دختران شان را ماریتا گذاشتند.

زیباترین زنان دنیا براساس رتبه بندی داوران جهانی + تصاویر

ایویان سارکوس زن زیباروی ونزوئلایی

 

دیگر برندگان میس یونیورس از ونزوئلا ایرنه سائز (1981)، باربارا پالاسیوس (1986)، آلیشیا ماچادو (1996)، دیانا مندوزا (2008)، استفانیا فرناندز (2009)، و گابریل ایزلر (2013) بودند. 1955 سال مهمی در ونزوئلا بود، چون این کشور با سوزانا دیوجم نخستین پیروزی را در میس ورلد به دست آورد. پیلین لئون، آسترید کارولینا هررا، نینیبت لیل، ژاکلین کریستینا، و ایویان سارکوس دیگر زیبارویان ونزوئلایی هستند که به ترتیب در سال های 1981، 1984، 1991، 1995، و 2011 برنده ی عنوان میس ورلد شده اند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب