مرتاض هندی که 70 سال ادرار و مدفوع نکرده است + تصاویر

مرتاض هندی که 70 سال ادرار و مدفوع نکرده است + تصاویر

مرتاض هندی که 70 سال ادرار و مدفوع نکرده است

مرتاض هندی که در تصاویر می بینید از سن 12 سالگی به دستشویی نرفته است. تصاویر مرتاض هندی که 70 سال ادرار و مدفوع نکرده است را در سماتک می بینید. این مرتاض هندی به دلیل اینکه هیچ نوع آب و غذایی نمیخورد مدت 70 سال هیچ عمل دفع نداشته است. هاف پراهلاد جانی، مرتاض هندی که ادعا می‌کرد هفتاد سال است نه چیزی خورده و نه چیزی آشامیده است مورد آزمایش متخصصان هندی قرار گرفت و ثابت شد ادعایش صادقانه است. جانی هشتاد و دو ساله اکنون یک پدیده منحصربفرد شناخته می‌شود که ادعا می‌کند از شهد آسمانی تغذیه می‌کند.

 

او اولین بار در سال ۲۰۰۳ توسط متخصصان آزمایش شد و اکنون به همان بیمارستان بازگشته تا سری جدید آزمایشات روی او انجام شود. از ۲۸ آوریل تا ۹ ماه مه، این مرد باورنکردنی توسط ۳۰ دوربین فیلمبرداری و تیمی از متخصصان هندی تحت نظر بود. در این مدت او هیچ چیزی نخورد و از آب فقط برای حمام و تمیز کردن دهانش استفاده می‌کرد. هم چنین در این مدت هیچ ادرار یا مدفوعی نداشت. بعد از آزمایش‌های قانونی جانی که مثل قبل سرزنده بود به روستایش بازگشت.

مرتاض هندی که 70 سال ادرار و مدفوع نکرده است + تصاویر

اکنون دانشمندان امیدوارند داده‌های جمع آوری شده به آن‌ها بگوید که راز این مرد چیست و بنابراین روش معجزه آسایی پیدا کنند که هرکسی بتواند در شرایط سخت بدون آب و غذا دوام بیاورد. آن‌ها معتقدند که اگر جانی انرژی خود را از آب و غذا تامین نمی‌کند پس حتما باید منبع دیگری در محیط باشد مثل نور. در گذشته مردمی بودند که 15 تا 30 روز روزه می‌گرفتند، اما همه آن‌ها هر هشت روز آب می‌نوشیدند و ادرار می‌کردند.

مرتاض هندی که 70 سال ادرار و مدفوع نکرده است + تصاویر

اما مورد جانی واقعا منحصربفرد و در دنیای پزشکی غیرقابل توضیح است؛ و جالبتر اینکه طبق نتایج آزمایش‌ها بدن و مغز جانی از نظر بیولوژیکی به اندازه یک فرد 25 ساله است. جانی ادعا می‌کند که در هفت سالگی خانه را به قصد روشنگری ترک کرده است. وقتی 12 ساله شده با یک فرشته برخورد می‌کند که به او این توانایی منحصربفرد را می‌دهد.

 

مرتاض هندی که 70 سال دستشویی نرفته است

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب