زنی که دختر 11 ساله اش را کرایه می دهد

زنی که دختر 11 ساله اش را کرایه می دهد

یک زن جوان دختر 11 ساله خود را به مردان و هرکسی که پول بیشتری بدهد کرایه می دهد. این مادر بی‌رحم که طعم ذلت و شکنجه و تجاوز جنسی را در سن 11 سالگی به دختر خود چشانده بود،‌ در مرکز پلیس به تمامی آنچه کرده بود، اعتراف کرد.

 

لیس ایالتی مادر جوانی را در اتهام با بهره کشی جنسی از دختر 11 ساله‌اش در “دی موین پایتخت ایووا ایالاتی در غرب میانه آمریکا” دستگیر کرد. زن 37 ساله دختر 11 ساله‌اش را جهت سوء استفاده جنسی در اختیار مردان قرار می‌داد و از این راه درآمد داشت.

 

این زن با اشتراک گذاشتن عکس دخترش در فضای مجازی برای رسیدن به درآمد حاصل از این کار موجبات رنج عذاب دخترش در سن یازده سالگی را فراهم می‌نمود.

 

این زن 37  ساله که تصویرو  نامش برای خبرگزاری‌ها فاش شده به همراه یکی از همدستاش که او را در این اقدامات وحشیانه کمک می‌کرد،‌ دستگیر و به مرکز پلیس منتقل شد.

 

گفتنی است،‌این مادر بی‌رحم که طعم ذلت و شکنجه و تجاوز جنسی را در سن 11 سالگی به دختر خود چشانده بود،‌ در مرکز پلیس به تمامی آنچه کرده بود، اعتراف کرد و بیان داشت که این عمل وقیحانه را حدود 6 ماهی می‌شود که انجام می‌دهد و با پول‌های به دست از اجاره دخترش مواد مخدر و مشروبات الکلی تهیه کرده است.

جدیدترین مطالب