دختر زیبایی که 30 عمل جراحی زیبایی کرده است

دختر زیبایی که 30 عمل جراحی زیبایی کرده است

دختر زیبایی که 30 عمل جراحی زیبایی کرده است

دختر زیبایی که در تصاویر می بینید بخاطر دوست پسرش که قرار است به زودی ازدواج کنند روی صورت خود بیش از 30 عمل جراحی زیبایی انجام داده است و حالا به یکی از زیباترین دختران دنیا تبدیل شده است. عکس های دختر زیبایی که 30 عمل جراحی زیبایی کرده است را در سایت سماتک می بینید.

 

دختر زیبا جوان چینی برای این‌که رضایت خاطر نامزدش را بدست آورد, نزدیک به 30 عمل جراحی زیبایی و انواع تزریقات مختلف انجام داد. این دختر 22 ساله از 17 سالگی آغاز به انجام جراحی های زیبایی کرد تا بیشتر شبیه سوپرمدل های غربی شود ولی اکنون از این تصمیمش منصرف شده هست.

دختر زیبایی که 30 عمل جراحی زیبایی کرده است

دختر زیبای چین

 

این دختر ادعا میکند اعتیاد او به جراحی زیبایی زمانی آغاز شد که یک بنگاه زیبایی بسته های تخفیفی برای سه تزریق به قیمت 102 دلار برای دانشجویان ، درنظر گرفت ولی در طول دوره چند ساعته ، متخصص زیبایی آنجا وی را متقاعد کرد تا از بسته های تخفیفی گرانتر که قیمت آن به 2175 دلار نیز می‌رسید، استفاده کند.

 

از 20 سالگی و پس از وارد شدن به ارتباط عاشقانه با مردی که نه سال از او بزرگ‌تر بود ، همه چیزبدتر شد! نامزد او مدام به صورت کلامی وی را در مورد ظاهرش مورد اذيت قرار داده و او را با دیگر زنان قیاس می‌کرد. این دختر نیز با انجام جراحی های بیشتر سعی در راضی کردن نامزد خود کرده است.

 

از جمله جراحی هاي متعددی که او انجام داد میتوان به «جراحی پلک» و «جراحی بینی» و «جراحی سینه» اشاره کرد. او همینطور برای داشتن سری گردتر تزریق پیشانی ، گونه و چانه و لب انجام داده است!

دختر زیبایی که 30 عمل جراحی زیبایی کرده است

عکس دختر زیبا

 

این دختر در مصاحبه اش گفت: “اگر نامزدم حتی یکبار می‌گفت: “تو زیبایی” من دیگر این جراحی ها را انجام نمی دادم.” این دختر زیبا و جوان در آخرین صحبت هایش از جراحی پلاستیک های متعددش اظهار پشیمانی می‌کند و آرزوی چهره قدیم خود را دارد و دیگر نمیخواهد در آینده هیچ جراحی پلاستیکی انجام دهد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب