روش های تجاوز داعش به زنان و دختران اسیر

روش های تجاوز داعش به زنان و دختران اسیر

روش های تجاوز داعش به زنان و دختران اسیر شده بسیار بی رحمانه و بد است. این گروه تروریستی پس از به اسارت گرفتن زنان و دختران آنان را از نظر باکره بودن غربال می کنند و سپس به دیگر تروریست ها می فروشند و یا در بین خود تقسیم می کنند.

 

به گزارش سماتک به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه انگلیسی نوشت: یک زن 19 ساله ایزدی که متأهل و دارای یک فرزند بود تعریف کرد، زمانی که به یکی از عناصر داعش تحویل داده شد، وی شروع به کتک زدن کودک یک ساله اش نمود و وی را تهدید کرد که در صورتی که خودش را در اختیار وی نگذارد فرزندش را کتک خواهد زد.

 

از این رو، داعشی مذکور هرگاه می خواست به وی تجاوز می کرد. زیرا در غیر این صورت باید کتک خوردن و تهدید به قتل فرزند یک ساله اش را تحمل می کرد. به نوشته این روزنامه، زن مذکور بارها برای خودکشی تلاش کرده، اما به علت نگرانی درباره سرنوشت طفل شیرخوارش از این کار منصرف شده است.

 

دیلی میل می افزاید: یک زن دیگر که 25 سال سن دارد تعریف کرده است که تحت ضرب و جرح شدید قرار گرفته و بارها به شمار زیادی از عناصر این گروهک به فروش رفته است. عناصر داعش دست و پای وی را به تخت بسته و با استفاده از تزریق مرفین مانع مقاومت وی در مقابل تجاوز شده اند. همچنین یک بار، چنان شدید وی را مورد ضرب و جرح قرار داده اند که به مدت دو ماه قادر به راه رفتن نبود.

 

این روزنامه به نقل از زن اول می نویسد: یکی از عناصر داعش، به یک زن مسن و دخترش تجاوز کردند. وی می افزاید: عناصر داعش پس از کشتار مردان و به اسارت گرفتن زنان، آنهایی را که در نظرشان زیبارو بودند انتخاب کرده و پس از برهنه کردن به مزایده می گذاشتند.

 

این زن ایزدی خاطرنشان می کند: تروریست های اروپایی نیز در عملیات تجاوز و مزایده زنان شرکت می کردند. حتی یک دختر 14 ساله را قبل از فروش در مزایده برای اثبات باکره بودن معاینه کردند. پس از آن، دختر مذکور در مدت شش ماه به چهار مرد مختلف فروخته شد.

 

به گفته این زن، پس از آنکه به مدت سه ماه به وی تجاوز شده، از زندان بادوش در موصل به شهر الرقه منتقل شده و به یک تروریست لیبیایی فروخته شده است. این تروریست به طور روزانه وی را کتک می زد. یک بار نیز به علت مقاومت در برابر این تروریست، به مدت 10 روز زندانی شده است.

 

پس از آن موفق به فرار به منزل یک شهروند سوری شده است که ضمن همدردی با وی، با انتقال نامبرده و فرزندش به خانواده اش در دهوک در مقابل دریافت 15 هزار دلار موافقت کرد. مادر این زن با کمک انجمن های خیریه موفق به جمع آوری این مبلغ شد. پس از آن، مرد سوری وی و فرزندش را به منطقه خابور منتقل کرده و تحویل مادرش داد و از آنجا رهسپار اردوگاه ایزدی ها در منطقه خانگی دهوک شد.

 

به نوشته این روزنامه، یک مرد سوری دیگر، زن دوم را به همراه شمار دیگری از زنان ایزدی که به منزل وی پناه برده بودند از شهر عفرین خارج و به 150 کیلومتر دورتر منتقل کرد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب