آیا یارانه سربازان فراری قطع می شود؟

آیا یارانه سربازان فراری قطع می شود؟

مدیر ستاد هدفمندی یارانه ها از احتمال قطع یارانه نقدی سربازان غایب و فراری خبر داد. بر اساس این گزارش یارانه افرادی که از خدمت فرار کرده اند و مشمولین غایب قطع می شود. منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم حذف دهک‌های پردرآمد ازسوی دولت گفت: دولت باید مصمم به حذف دهک‌های پردرآمد باشد.

 

وی افزود: عدم حذف دهک‌های پردرآمد از سوی دولت امری ضروری است که هرچه سریعتر باید محقق شود. عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: دولت بی‌شک در حذف دهک‌های پردرآمد نگران سبد رأی خود در انتخابات آتی است که نباید نگران این موضوع باشد. دولت اگر به این تشخیص رسیده که امروز دهک‌های پردرآمد باید یارانه نگیرند و از محل این مسئله می‌تواند در زمینه اشتغال سود ببرد نباید این موضوع را به تأخیر بیاندازد.
 

حقیقت‌پور در ادامه با بیان اینکه حتی پیشنهادی از سوی برخی نمایندگان درباره حذف دهک یک و نیم میلیون سرباز فراری به دولت داده شده است، اظهار داشت: دولت می‌تواند در جهت حذف یارانه سربازان فراری اقدام کند چرا که این سربازان مادامی که به کشور خدمت نکرده‌اند نباید مستحق دریافت یارانه باشند.  در حال حاضر به دنبال پیشنهاد قطع یارانه یک و نیم میلیون سرباز فراری در لایحه بودجه سال 94 به دولت هستیم. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان افزود: بی‌شک حذف یارانه یک و نیم میلیون نفر سرباز فراری می‌تواند منابع خوبی را عاید دولت کند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب