پیشرفته ترین نوع تقلب در کنکور لو رفت

پیشرفته ترین نوع تقلب در کنکور لو رفت

تقلب پیشرفته کنکور

روش های تقلب سر جلسه کنکور اولین بار توسط داوطلبان کنکور کشور چین رونمایی شد و پیشرفته ترین نوع تقلب در کنکور لو رفت. این روش تقلب پیشرفته کنکور توسط یک دانش آموز چینی ابداع شد که در سر جلسه کنکور پلیس مچش را گرفت. دانش ​آموزی که به شکل بسیار پیشرفته قصد تقلب در امتحان کنکور را داشت، از سوی پلیس چین دستگیر شد.

پیشرفته ترین نوع تقلب در کنکور لو رفت

تقلب پیشرفته کنکور، موضوعی جنجالی است که ذهن عده زیادی را به‌ خود درگیر کرده‌ است و در این بین عده‌ ای سودجو هم از این موضوع سودجویی می‌کنند. این دانش آموز چینی عینکی داشت که جلوی آن یک دوربین وصل شده بود و با نگاه کردن به سوالات تصویر را به بیرون ارسال می​کرد. پس از آن، شخصی بیرون از محل برگزاری امتحان کنکور، تصویر سوال را می ​دید و جواب آن را با گوشی کوچکی که در قسمت دسته عینک تعبیه شده بود، برای دانش آموز ارسال می کرد.

 

گیرنده این فرستنده در یک سکه تعبیه شده بود و دانش آموز این سکه را در جیبش گذاشته بود. ماموران پلیس چین اعلام کرده اند که این یکی از پیشرفته ترین سبک های تقلبی است که تاکنون با آن برخورد کرده اند. همچنین می توانید تصاویر عکس تقلب خنده دار دانشجویان سر جلسه امتحان را ببینید.

پیشرفته ترین نوع تقلب در کنکور لو رفت

روش های تقلب سر جلسه کنکور

همچینن در کشور تایلند سه داوطلب در حالی که از ابزار پیشرفته برای تقلب در کنکور پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه رانگسیت استفاده می‌کردند، توسط مراقبان جلسه مشاهده و از جلسه امتحان کنکور اخراج شدند. این سه داوطلب از دوربین‌ های کوچک و ساعت‌ های هوشمند مچی برای عکس گرفتن از برگه‌ سوالات امتحانی و انتقال سوالات به خارج از جسله امتحان استفاده می‌ کردند.

 

نقشه تقلب پیشرفته کنکور این سه دانش آموز به گفته مسئولان امتحان بسیار دقیق و مفصل بوده است. این سه داوطلب ابتدا با استفاده از دوربین‌ های تعبیه شده در عینک هایشان از برگه‌های امتحانی عکس گرفتند. بعد از به پایان رسیدن مدت 45 دقیقه اجباری (تا زمان خروج موقت از جلسه کنکور) سالن امتحان را ترک کرده و بلافاصله آن را به شخص دیگری انتقال دادند.

 

شخص خارج از جلسه امتحان نیز با کامپیوتر جیبی خود تصاویر را به محل برگزاری کنکور که این سه داوطلب خاطی در آن ثبت نام کرده بودند، منتقل کرد. سپس پاسخ آزمون به صورت الکترونیکی به ساعت هوشمند دانش آموزان فرستاده شد.

 

مراقبان امتحان صبح روز شنبه اولین ساعت هوشمند را در حالی که داوطلب در حال استفاده از آن بود، مشاهده و ضبط کردند. دومین ساعت در عصر همان روز و ساعت هوشمند سوم نیز روز یکشنبه به همراه دو عینک دیجیتال مشاهده شد و فیلم تقلب در کنکور به سرعت در فضای مجازی پر شد.

پیشرفته ترین نوع تقلب در کنکور لو رفت

بهترین روش تقلب در کنکور

روش های تقلب سر جلسه کنکور مختلف است اما تقلب در مدارس و دانشکده‌ های تایلند بسیار فراگیر شده است. اما تقلب با استفاده از چنین سطحی از علم و فن آوری به گفته یکی از مسئولین دانشگاه در نوع خود پیشرفته بوده است. گفتنی است، تقلب در نظام آموزشی تایلند از سنین پایین شروع شده و پای ثابت آزمون های کنکور است.

 

عده‌ای معتقدند دلیل اصلی تقلب‌ های رو به‌ رشد در مدارس و دانشگاه‌ های کشور تایلند، نمره‌ گرایی بیش از حد در نظام آموزشی این کشور است. این دانش آموزان و داوطلبان تایلندی فکر می کردند از بهترین روش تقلب در کنکور استفاده کردند در حالی که خیلی سریع لو رفتند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب