ماجرای بردگی دختر 20 ساله تهرانی در خانه زن بدکاره

ماجرای بردگی دختر 20 ساله تهرانی در خانه زن بدکاره

15 روز اسارت و بردگی دختر تهرانی

ماجرای بردگی دختر 20 ساله تهرانی در خانه زن بدکاره این روز ها خبر هایی را از سراسر دنیا میشونیم که رعشه بر بدنمان می اندازد. امروز میخواهیم گزارشی را از دختری به شما بدهیم که به امید داشتن زندگی خوب و رویایی از خانه ی پدرش فرار  کرد و به دست کسانی افتاد که او را به مدت 15 روز به اسارت و بردگی بردند. در ادامه خواهیم خواند.

ماجرای بردگی دختر 20 ساله تهرانی در خانه زن بدکاره

روز چهارشنبه 13 مرداد ماه سال جاری بود که ماموران گشت پلیسی در غرب تهران با دختر جوانی روبرو شدند که سراسیمه خود را به خودروی ماموران رساند و از راز اسارتگاه زن جوان پرده برداشت.

 

بدین ترتیب پرونده 15 روز بردگی در اسارتگاه زن جوان در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و دختر 20 ساله به بازپرس مرشدلو گفت: آخرین روزهای تیرماه بود که به خاطر اختلاف با خانواده ام و با امید بر اینکه با فرار از خانه به آزادی می رسم و زندگی آرامی در انتظارم است از خانه پدری ام فرار کردم و به منطقه شهریار رفتم.

 

وی افزود: در شهریار بودم که با زن جوانی به نام بنفشه آشنا شدم و خیلی زود سفره دلم را برایش باز کردم که این زن پس از شنیدن حرفهایم مرا به خانه اش دعوت کرد.

 

دختر جوان گفت: فکر می کردم بنفشه از روی دلسوزی مرا به خانه اش کشانده است اما او به فکر خودش بود و وقتی وارد خانه اش شدم از من به عنوان یک برده کار می کشید.

 

وی گفت: بنفشه روزی یکبار به من غذا می داد و می خواست که کارهای خانه اش را انجام بدهم و حتی برایش غذا درست می کردم و روزهایی که میهمان داشت مثل یک خدمه کارهایش را انجام می دادم و هر وقت به رفتارهایش اعتراض می کردم انگشتش را به طرف می گرفت و می گفت که یادت نرود از خانه فرار کردی و جایی برای خوابیدن و استراحت نداری و اگر من به تو پناه نمی دادم معلوم نبود تا الان چه بلایی به سرت آمده بود.

 

همیشه درها و پنجره ها را قفل می کرد و بیشتر اوقات در خانه بود تا اینکه آخرین شب وقتی بنفشه خواب بود متوجه باز بودن یکی از پنجره ها شدم و از آن مسیر موفق به فرار شدم.

 

هر روز برخودم لعنت می فرستادم که چرا آن زندگی آرام را ترک کردم که حالا باید مثل یک برده در اسارتگاه زن جوان کار کنم.

 

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری زن جوان وارد عمل شند و خیلی زود بنفشه را در خانه ویلایی اش دستگیر کردند.

 

بنا به این گزارش، بنفشه که ادعای دختر جوان را قبول ندارد به دستور بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

جدیدترین مطالب