بریدن بیضه مرد هوس باز توسط همسرش (تصاویر 16+)

بریدن بیضه مرد هوس باز توسط همسرش (تصاویر 16+)

بریدن بیضه مرد

بریدن بیضه مرد هوس باز توسط همسرش یکی از اقدامات جنجالی بود که در هفته اخیر در هند روی داد یک زن شوهردار به دلیل سردمزاجی شوهرش تصمیم به بریدن بیضه مرد گرفت. این زن که  از ممانعت شوهرش از نزدیکی و دخول , صبرش به سر رسیده بود خشمش را سر بیضه های شوهرش خالی کرد!

 

ریتا یاداو ۲۸ ساله بعد از ده سال رد مقاربت جنسی از  سوی شوهرش صبح روز پنج شنبه هفته گذشته در خانه شان در غازی آباد اوتر پردیس یکی از ایالت های شمالی هند به او حمله کرده و نسبت به بریدن بیضه مرد اقدام کرده است.

 

بریدن بیضه مرد هوس باز توسط همسرش (تصاویر 16+)

 

این زن هندی می گوید که شوهرش در مدت 11 سال عروسی آن ها 10 سال می شود که با او هرگر مقاربت جنسی نداشته و اطمینان دارد که شوهرش با کس دیگری رابطه داشته است. این زن می‌گوید که “او همیشه به من می گفت از من نفرت دارد و همه روزه با هم می جنگیدیم. او می گفت حتا از دیدن به طرف من متنفر است.”

 

 

بریدن بیضه مرد هوس باز توسط همسرش (تصاویر 16+)

 

این زن هندی همچنان می گوید که شوهرش همواره او را از داشتن ارتباط با خانم دیگری تهدید می کرد و این کار باعث شده بود که از داشتن فرزند ناامید شود. ریتا یاداو بعد از بریدن بیضه شوهرش، خود را به مرکز محلی پلیس تسلیم کرد .

 

ریتا یاداو که اکنون در زندان است می گوید “وقتی که من التماس می‌کردم که فرزند داشته باشیم، او اعتراف کرد که کسی دیگری را دوست دارد. من سال‌ها با شکنجه و عذاب از سوی شوهرم زندگی کردم اما دیگر تحمل نتوانستم.”

 

این زن 29 ساله هندی که شوهرش یک راننده تاکسی است و از طرف شب کار می کند گفته که صبح روز پنج شنبه وقتی که شوهرش از کار به خانه برگشت، برای دوش گرفتن به حمام رفت اما وقتی که از حمام بیرون شد، به او حمله آور شده و با ضربه ای او را بی هوش ساختم. سپس با استفاده از چاقو نسبت به بریدن بیضه مرد اقدام کرد.

 

این زن پس از بریدن بیضه مرد (شوهرش) او را در داخل حمام زندانی می کند و خود را به مرکز محلی پلیس تسلیم می نماید. منابع می گویند که یکی از دوستان وید پراکاش پس از ارتباط با او، این مرد را به بیمارستان جیپی انتقال می دهد. جی پراکاش چاوبی، بازرس مرکز محلی پولیس خورا می گوید که این زن با تسلیم شدن به پلیس به جرم اش اعتراف کرده و تمامی جریان را توضیح داده است. او اعتراف کرده که در اثر قهر بر شوهرش حمله آور شده و اقدام به این عمل نموده است.

 

وید پراکاش مردی که بریدن بیضه ها او را از پای درآورده است یک تاکسی ران است و از صبح تا شب کار می کند دکتر سوبارب گوپتا، جراح بیمارستانی  که این مرد هندی در آن بستری است گفته است “وقتی که وید پراکاش به  بیمارستان آورده شد، در وضعیت بدی قرار داشت و خون زیادی از دست داده بود. ما با عمل جراحی فوری توانستیم زندگی و عضو بدن او را نجات دهیم.”

 

پزشکان در این بیمارستان توانستند پس از 5 ساعت جراحی بیضه های این مرد را پیوند بزنند. ریتا یاداو هنوز بر اساس ماده 326 قانون جزای هند در زندان به سر می برد.

جدیدترین مطالب