درمان یبوست با فرو کردن بادمجان در مقعد + تصاویر

درمان یبوست با فرو کردن بادمجان در مقعد + تصاویر

رفع یبوست شدید با فرو کردن بادمجان به مقعد

یبوست یکی از بیماریهایی است که برخی مردم دنیا از آن رنج می برند و گاها دیده می شود که برخی افراد برای درمان یبوست از روشهای غیر علمی و خطرناک استفاده می کنند که عوارض آن را هم خیلی زود می بینند یک مرد برای درمان یبوست با فرو کردن بادمجان در مقعد راهی بیمارستان شد بعد از ورود این فرد به بیمارستان وتصویر برداری اشعه X ، فورا به اتاق جراحی منتقل شد.

درمان یبوست با فرو کردن بادمجان در مقعد + تصاویر

یک مرد 50 ساله که دچار یبوست شده بود ، به دکتر جهت درمان آن مراجعه نمود. اما با توصیه دکتر بهبود نیافته بود و با دوستش این موضوع را در میان گذاشته بود و دوستش به او راه حلی را پیشنهاد نمود و آن این بود که یک بادمجان طویل را به مقعد خود وارد کند و این مرد بادمجانی که دارای طول 30 سانتی متری بود را وارد مقعد کرد! بادمجان 30 سانتی خوشبختانه این بادمجان که بصورت مورب قرار گرفته بود از بدن این فرد با موفقیت خارج شد و ریه هایش در همین حین مقداری ملتهب شده بودند.

 

این مرد که نامش نامشخص می باشد، دو روز پس از فرو کردن بادمجان در مقعد به بیمارستان محلی اطراف خانه اش رفت و وضعیت بد جسمانی اش را در میان گذاشت و در طی تصاویر اشعه ایکس نشان داده شد که این بادمجان در حال نزدیک شدن به قلب او بود که نتایج بد و نا مطلوبی را در پی خواهد داشت.

درمان یبوست با فرو کردن بادمجان در مقعد + تصاویر

طبق گفته اخبار Kan Kan ، او به پزشکان گفته است که بادمجان را تنها به دلیل درمان یبوست خود استفاده کرده بود ولی نتایج منفی در این فرد گذاشته بود. درمان یبوست باید توسط پزشک انجام شود و درمان یبوست با روشهای غیر پزشکی آسیب های زیاد به فرد می زند که سرانجام باعث مرگ می شود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب