چگونه زن تهرانی سر شوهرش را برید + تصاویر

چگونه زن تهرانی سر شوهرش را برید + تصاویر

چگونه زن تهرانی سر شوهرش را برید

آمار قتل و تجاوز در ایران بیشتر شده است خیلی از اتفاق ها ناگوار مانند جنایت دلیلش استفاده ار موا مخدر در ایران می باشد مواد مخدری مثل شیشه می تواند باعث جنایات زیادی باشد در یک حادثه وحشتناک یک زن تهرانی سر همسرش را از تنش جدا کرده و لایه پتو در خانه پنهان کرد و برای دفن جنازه شوهرش از خانه بیرون رفت این حادثه هولناک در 7 اردیبهشت در تهران اتفاق افتاد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر چگونه زن تهرانی سر شوهرش را برید را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سر همسرش را برید و درون پتو گذاشت تا به خارج از شهر برود تا جسد او را دفن کند.

 

این اتقاق در خیابان پیروزی تهران رخ داد و یک زن سر همسر خود را برید و درون پتو گذاشت تا او را بیرون ببرد اما همسایگان با دیدن خون های روی پله ها به این زن شک کردند و پلیس را در جریان کار قرار دادند.

 

بعد ازظهر پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در جریان یک تراژدی هولناک در خیابان ششم نیروهوایی در منطقه پیروزی قرار گرفتند و خیلی زود تیمی ازماموران در محل حاضر شدند.

 

ماموران با حضور در محل با جسد تکه تکه شده مردی که در پتو بسته بندی شده بود، روبرو شدند.

 

همچنین ، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی همراه ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی در صحنه جنایت حاضر شدند.

 

زن تهرانی سر همسرش را برید

چگونه زن تهرانی سر شوهرش را برید + تصاویر

تیم ویژه همسر سابق این مرد را که عامل این قتل هولناک بود دستگیر کردند . در بررسی های ابتدایی مشخص شد این زن شوهر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و در ادامه با بریدن سر و یک دست قصد داشته جسد پتوپیچ شده را سوار بر تاکسی به محل دیگری انتقال دهد که از سوی یکی همسایه ها شناسایی و دستگیر شده بود.

 

همسایه این زن به ماموران گفت: در حال بیرون رفتن از ساختمان بودم که زن همسایه را دیدم و رد خون های ریخته شده به کنار این زن رسیده بود و این درحالی بود که بسته پتو پیچ شده در کنارش قرار داشت و سرگرم صحبت با راننده تاکسی بود که در همین لحظه راننده تاکسی از خودرو پیاده شد و زمانیکه به نزدیکی زن همسایه رسید دست یک مرد را در میان پتو دید و با جیغ و فریاد از مردم کمک خواست و من نیز به کمکش رفتم و توانستیم زن همسایه را دستگیر کنیم.

 

زن تهرانی سر همسرش را برید

چگونه زن تهرانی سر شوهرش را برید + تصاویر

صبح شنبه عامل جنایت برای اعتراف در دادسرای ناحیه ۲۷ تهران در برابر بازپرس ایلخانی قرار گرفت و گفت: در طول زندگی ام حقارت های زیادی از سوی همسرم دیده بودم.

 

وی افزود: ۱۵ سال قبل از همدیگر جدا شدیم اما بعضی اوقات به دیدنم می آمد تا اینکه از دخترم شنیدم که پدرش اعتیادش را ترک کرده و از من خواست که دوباره با هم زندگی کنیم اما هنوز چند روزی نگذشته بود که متوجه شدم شوهرم هنوز اعتیاد دارد و چون در این سالها نیز او مرا تحقیر کرده بود به فکر انتقام گیری افتادم.

 

این زن گفت: روز حادثه به بهانه دیدن او را به خانه کشاندم و غذایش را مسموم کردم و وقتی بیهوش شد او را هدف ضربات چاقو قرار دادم و سرش را بریدم.

 

زن تهرانی سر همسرش را برید

چگونه زن تهرانی سر شوهرش را برید + تصاویر

دختر این زن که در دادسرا حاضر شده بود نیز به بازپرس پرونده گفت: مادرم انسان خوبی است و باور نمی کنم که مادرم دست به این جنایت زده باشد.

 

بنا به این گزارش، عامل جنایت برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ایلخانی در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

جدیدترین مطالب