شکنجه یک ایرانی توسط چند داعشی

شکنجه یک ایرانی توسط چند داعشی

شکنجه یک ایرانی توسط چند داعشی

داعش یکی از گروهک های توریستی در دنیا می باشند این گروهک جنایاتی زیادی در همه نقاط دنیا انجام داده اند به زنان بی دفاع و غیر نظامی تجاوز نمودند سر خیلی از غیر نظامی ها و نظامی ها را ازبدنشان جدا کرده اند و هنوز به جنایات وحشیانه خود در دنیا ادامه می دهند به تازگی یک پسر جوان ایرانی را اسیر خود کرده و به شکنجه این پسر جوان پرداخته اند داعش دست از شکنجه های خود بر نمی دارد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر شکنجه یک ایرانی توسط چند داعشی  را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

شکنجه اسیر ایرانی توسط داعش + تصاویر

گروه تروریستی داعش با به کار آمدن و ظهورش اقدامات غیر انسانی و نسل کشی زیادی را انجام داده است .

 

 این گروه تروریستی علاوه بر اعدام و کشتار ناجوانمردانه اقدام به شکنجه اسرا و اسیران خود میکنند که با آتش زدن و سوزاندن میباشد .

 

 برخی از صفحات منتسب به تروریست های تکفیری معارض دولت سوریه با انتشار تصاویری مدعی شدند چند نیروی نظامی ایرانی را به اسارت گرفتند و با ریختن آب جوش بر روی سر آنان از آنها پذیرایی کردند . اقدام به شکنجه آنها کردند .

 

البته این ادعای تروریست های تکفیری داعش که موفق شدند مجاهدان ایرانی را به اسارت گرفته اند از طرف هیچ رسانه ای (چه رسانه های ایرانی و چه رسانه های سوری) تایید نشده است و فقط در حد ادعای خود گروه تکفیری داعش می باشد .

 

در عکس‌های زیر دیده میشود با آب جوش سر اسیر را سوزانده و کتری آب جوش را روی سر وی خالی میکنند .

 

از این اقدامات وحشیانه و بی رحمانه در پرونده سیاه گروه تروریستی داعش زیاد دیده میشود .

 

شکنجه اسیر ایرانی توسط داعش

شکنجه یک ایرانی توسط چند داعشی

شکنجه یک ایرانی توسط چند داعشی

شکنجه وحشیانه اسیر ایرانی

شکنجه یک ایرانی توسط چند داعشی

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب