فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه (تصاویر 18+)

فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه (تصاویر 18+)

فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه

سقوط تله کابین رامسر ظهر امروز باعث مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد. فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه و تصاویر سقوط تله کابین رامسر را در ادامه می بینید.

 

ظهر امروز (یکشنبه) حوالی ساعت 12:24 به علت نقص فنی در کابل و سیم ارتباطی تله کابین رامسر یکی از کابین‌ها با چند سرنشین دچار سانحه شدند.

فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه (تصاویر 18+)

فیلم سقوط تله کابین رامسر

 

ذکریا اشک پور امروز اظهار کرد:در ساعت 12:24 دقیقه امروز حادثه سقوط دو کابین در تله کابین رامسر به اورژانس مازندران اعلام شد. به گزارش سماتک بلافاصله آمبولانس های پایگاه های اورژانس چابکسر، رامسر، کتالم و آمبولانس های پایگاه های هلال احمر چابکسر و رضی محله به محل حادثه اعزام شدند.

 

معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر از مجروح شدن 7 نفر بر اثر سقوط تله‌کابین رامسر خبر داد. شاهین فتحی در گفت‌وگو با ایسنا، از سقوط تله‌کابین رامسر خبر داد و گفت: ساعت 12:20 امروز دو کابین تله‌کابین رامسر سقوط کرد که در پی این اتفاق 7 نفر مصدوم شدند.

 

معاون عملیات امداد و نجات هلال‌احمر در ادامه عنوان کرد: 3 نفر از مصدومان این حادثه توسط آمبولانس‌های استان مازندران و گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند.

فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه (تصاویر 18+)

فیلم سقوط تله کابین رامسر در کوه

 

وی درمورد اینکه آیا این حادثه کشته داشته است یا خیر؟ گفت: هنوز گزارش تایید شده‌ای مبنی بر اینکه این حادثه مورد فوتی داشته باشد، اعلام نشده است.

 

سخنگوی اورژانس 115 مازندران تصریح کرد:در این حادثه سه خانم و چهار آقا مصدوم و پس از اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین های اورژانس و همکاری هلال احمر به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شدند.

 

اشک پور گفت:براساس گزارشات اولیه، دو کابین در ضلع شمالی تله کابین رامسر سقوط و با صخره ای در ضلع جنوبی این برخورد کردند.

 

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران رضوانه رستگاری 37 ساله، بهنام توحیدی 17 ساله، محمدامین مداحی 17 ساله، شایان مداحی 23 ساله، فرناز نظریه 23 ساله، بهاره توحیدی 23 ساله و محمد توحیدی 52 ساله از مصدومان حادثه امروز در رامسر هستند.

فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه (تصاویر 18+)

عکس سقوط تله کابین رامسر

 

پیرحسین کولیوند نیز در گفت و گو با ایسنا، در مورد حادثه سقوط دو دستگاه کابین تله‌کابین توچال و شایعه فوت دو نفر در این حادثه اظهار کرد: طبق استعلام‌ گرفته شده، این حادثه تا کنون فوتی نداشته است و مصدومان آن به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شده‌اند.

 

سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: با توجه به توقف تله کابین و تا زمان رفع اشکال جهت بررسی وضعیت سرنشینان کابین‌ها (احتمال اضطراب و .. )، آمبولانس‌های اورژانس همچنان در محل حادثه استقرار خواهند داشت.

 

وی در مورد حادثه گفت: در ساعت۱۲:۲۴ امروز یکشنبه ۲۶ شهریور خبر این حادثه به مرکز پیام غرب استان مازندران اعلام شد. این حادثه در اثر سقوط کابین در ضلع شمالی و برخورد کابین با صخره در ضلع جنوبی در تله کابین رامسر اتفاق افتاد.

 

تکذیب خبر سقوط و مرگ دو نفر در تله کابین رامسر

سرهنگ ساجدی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سقوط تله کابین و مرگ دو سرنشین آن را تکذیب کرد.

 

وی با اشاره به جزئیات این خبر ، گفت :دقایقی پیش به علت نقص فنی در کابل و سیم ارتباطی تله کابین رامسر، یکی از کابین ها با 4 سرنشین دچار سانحه شد و پس از خروج از ریل به سمت پایین خم شد و در پی آن سرنشینان آن دچار مصدومیت شدند.

 

با وقوع این حادثه 4 سرنشین این کابین که دچار جراحت شده بودند با حضور به موقع عوامل امداد ونجات و اورژانس در صحنه سریعا به مرکز درمانی منتقل شدند.

فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه (تصاویر 18+)

تصاویر سقوط تله کابین رامسر

 

سرهنگ ساجدی در پایان ضمن تکذیب خبر مرگ دو سرنشین در این حادثه از رسانه های مجازی و کاربران شبکه های اجتماعی خواست قبل از انتشار هرگونه خبر نسبت به بررسی صحت و سقم خبر اقدام کنند.

 

سرپرست اورژانس کشور اضافه کرد: در اثر این حادثه ۷ نفرمصدوم شدند. آمبولانسهای پایگاه‌های اورژانس رامسر،کتالم،چابکسر و پایگاه‌های هلال احمر چابکسر و رضی محله به محل‌ حادثه اعزام شدند.

 

وی در مورد آمار مصدومان گفت: مصدومان حادثه ۴ نفر آقا و ۳ نفر خانم بودند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام سجاد رامسر منتقل شدند.

 

کولیوند در مورد شایعه فوت دو نفر در این حادثه گفت: بر اساس گزارش‌های اعلام شده، تا کنون این حادثه فوتی نداشته است.

 

ذکریا اشک پور افزود:آمبولانسهای پایگاههای اورژانس رامسر،کتالم،چابکسر و پایگاههای هلال احمر چابکسر و رضی محله به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی اورژانس مازندران افزود:در این حادثه که در اثر سقوط کابین در ضلع شمالی وبرخورد کابین با صخره در ضلع جنوبی در تلکابین رامسر اتفاق افتاد، 7 نفرمصدوم شدند.

 

اشک پور ادامه داد:مصدومین این حادثه که 4 نفر آقا و 3 نفر خانم بودند،پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام سجاد رامسرمنتقل شدند.

فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه (تصاویر 18+)

عکس مصدومان سقوط تله کابین رامسر

اسامی مجروحان و مصدومان سقوط تله کابین رامسر:

رضوانه رستگاری37ساله
بهنام توحیدی17ساله
محمدامین مداحی17ساله
شایان مداحی23ساله
فرنازنظریه23 ساله
بهاره توحیدی23ساله
محمدتوحیدی52 ساله

 

فیلم سقوط تله کابین رامسر و برخورد با کوه

جدیدترین مطالب