چاقوی تیزی در شکم یک سگ + تصاویر

چاقوی تیزی در شکم یک سگ + تصاویر

چاقوی تیزی در شکم یک سگ

یک سگ بیچاره که چاقوی تیز و برند ه ای را قورت داده بود با عمل جراحی چاقو را از شکم این سگ بیرون آوردند این سگ تازه به دنیا آمده بود و یک چاقوی تیز را که فکر می کرد اسخوان است را بلعیده بود با کمک صاحبش که کنارش بود به بیمارستان منتقل شد و چاقوی برنده و تیز را از داخل شکمش در آورده و سگ بیچاره را نجات دادند در ادامه جزئیات بیشتر و تصاویری از چاقوی تیزی در شکم یک سگ را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

سگی که چاقو خورده بود در حال ریکاوری در بیمارستان است. به گزارش پورتال سماتک، میسی، سگی که 12 هفته بیشتر ندارد، بعد از خوردن و قورت دادن چاقو در حال ریکاوری در بیمارستان حیوانات است.

 

چاقوی تیزی در شکم یک سگ + تصاویر

این سگ زمانی به بیمارستان حیوانات در گلاسگو برده شد که صاحب آن متوجه شد برای نفس کشیدن مشکل دارد و همین مسئله باعث شد تا او به سرعت میسی را به بخش اورژانس بیمارستان ببرد.

چاقوی تیزی در شکم یک سگ + تصاویر

پس از معاینات انجام شده روی میسی، آن را به بخش عکسبرداری منتقل کردند و در اینجا بود که مشخص شد این سگ 12 هفته‌ای یک چاقوی 8 اینچی را قورت داده است که از معده و روده این سگ گذشته بود و برای او مشکل‌آفرین شده بود.

چاقوی تیزی در شکم یک سگ + تصاویر

پزشکان به سرعت میسی را به اتاق عمل منتقل کردند و موفق شدند با عمل جراحی آن چاقو را که هنوز نوک آن در نای سگ گیر کرده بود، بیرون بکشند.

 

منبع :yjc.ir

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب