سقط جنین پسر در دبیرستان دخترانه

سقط جنین پسر در دبیرستان دخترانه

سقط جنین این روزها به یکی از اعمال شرم آور و غیر اخلاقی در جوامع تبدیل شده است. به تازگی یک دختر دبیرستانی جنین پسری را که در رحمش داشت سقط کرد. برای مدیر این مدرسه که با یافتن این جنین، آن را به کمک خدمتکار محل کارش در مخروبه‌ای نزدیک مدرسه دفن کرده بود، قرار قانونی صادر شد.

 

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش نماینده حقوقی اداره آموزش و پرورش شهریار در غرب استان تهران، با حضور در پلیس آگاهی این شهر علیه زنی که مدیر یک دبیرستان دخترانه بود، به اتهام دفن غیرقانونی یک جنین در مخروبه‌‌ای نزدیک مدرسه محل کارش شکایت کرد. در پی این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و با دستور قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، مدیر دبیرستان دخترانه به پلیس آگاهی احضار شد.

 

دستور دفن جسد را مدیر مدرسه داد

کشف جنین

مدیر مدرسه با اشاره به یافتن یک جنین در مدرسه گفت: روزهای پایانی هفته گذشته، یکی از خدمتکاران سراسیمه وارد دفتر کارم شد و گفت هنگام نظافت سرویس بهداشتی مدرسه، یک جنین پسر پیدا کرده است. بلافاصله همراه زن خدمتکار به محل سرویس بهداشتی مدرسه رفته و جنین را مشاهده کردم.

 

وی اضافه کرد: سپس از خدمتکار مدرسه خواستم بدون این‌که کسی متوجه شود جنین مرده را در مخروبه‌ نزدیک مدرسه دخترانه دفن کند که او نیز به خواسته من عمل کرد. مدیر مدرسه یادآور شد: از زن خدمتکار خواستم ماجرا را برای کسی بازگو نکند تا خودم در فرصتی مناسب به اداره آموزش و پرورش اطلاع دهم. چند روز بعد هم به اداره رفتم و موضوع را اطلاع دادم. گمان نمی‌بردم پنهانکاری‌ام مرا دچار دردسر کند. در پی اظهارات این زن، خدمتکار مدرسه هم به اداره پلیس احضار شد و در بازجویی گفته‌های مدیر مدرسه را تائید کرد.

 

کشف جسد جنین

با اطلاعات به دست آمده، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی شهریار با اعزام به محل دفن جنین، جسد را از زیر خاک خارج و با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل کردند. بنابراین گزارش، با دستور قضایی، برای مدیر این مدرسه دخترانه و به اتهام این‌که پس از پیدا کردن جنین در مدرسه، موضوع را به پلیس خبر نداده و آن را به طور غیرقانونی دفن کرده است، قرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای مشخص شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد.

 

 

منبع: جام جم

 

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب