سگ وحشی صورت این دختر خوشگل را تکه و پاره کرد + تصاویر

سگ وحشی صورت این دختر خوشگل را تکه و پاره کرد + تصاویر

سگ وحشی صورت این دختر خوشگل را تکه تکه کرد. به گزارش سایت سرگرمی سماتک یک سگ هار و و حشی که مالک آن یک زن است به طور فجیعی به صورت این دختر حمله کرد که پس از ده دقیقه گاز گرفتن و کندن پوست صورتش سپس دختر را رها کرد.سگ وحشی صورت این دختر خوشگل را تکه و پاره کرد + تصاویرصورت این دخترک زیبا در حالی که در اتاقش خوابیده بود توسط یک سگ وحشی تکه تکه شد !به گزارش سماتک ، جورجیای 12 ساله تصور نمیکرد وقتی در خانه ی خودش در خواب ناز است ، یک سگ وحشی به اوحمله کند و صورتش را بدرد ! ماجرا ازین قرار است که جورجيا سورني 12 ساله در حالي که در منزل خود در حال استراحت بود با سگي وحشي مواجه شد که آن سگ ناگهان به او حمله و صورتش را تکه و پاره کرد.به صورتي که طي اين حادثه او مجبور شد 50 بخيه بزند.سگ وحشی صورت این دختر خوشگل را تکه و پاره کرد + تصاویردوست خانوادگي آن‌ها در حالي که سگش را براي گردش بيرون برده بود، تصميم مي‌گيرد به اين خانواده سري بزند. او سگش داکوتا را هم با خود مي‌برد اما با لحظه‌اي غفلت سگ به داخل اتاقي که جورجيا درآن خواب بود مي‌رود و به او حمله مي‌کند.سگ وحشی صورت این دختر خوشگل را تکه و پاره کرد + تصاویر
لازم به ذکر است، این خانواده از خانم وایت مربی سگ شکایت کرده و او را دادگاهی کردند. مادر جورجیا می‌گوید من نمی‌خواهم دادگاه این خانم را به زندان بفرستد و او را از کودکش دورکند، تنها چیزی که می‌خواهم این است که او مسئولیت کارش را قبول کند.

 

در این دادگاه جورجیا علی‌رغم پیشنهاد دادگاه برای درخانه ماندن و برقرار کردن ارتباط ویدویی، به دادگاه آمد و با دیدن فیلم حمله سگ به او، دوباره آن ماجرا برایش تداعی شد. اما او در کمال آرامش و با دقت به تمام سوالات وکلا پاسخ داد.

 

خانم وایت مسئولیت کارش را پذیرفت و گفت من هرگز سگی برای خود نداشتم و تنها از آن‌ها مراقبت می‌کردم. به گزارش سماتک اما دادگاه به جرم داشتن چنین سگ خطرناکی و با توجه به اتفاقی که برای جورجیا افتاد، او را به 6 سال زندان محکوم کرد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب