اجاره کردن رحم توسط کریس رونالدو برای فرزندانش + تصاویر

اجاره کردن رحم توسط کریس رونالدو برای فرزندانش + تصاویر

اجاره کردن رحم توسط کریس رونالدو برای فرزندانش

کریس رونالد یکی از ستاره های فوتبال جهان می باشد اودارای سه فرزند می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر اجاره کردن رحم توسط کریس رونالدو برای فرزندانش را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

کریس رونالدو رحمی را برای پرورش فرزندانش در نقطه ای نا معلوم اجاره کرده بود و به تازگی خبر به دنیا آمدن فرزندانش جنجال برانگیز شده است این زن ناشناخته است و معلوم نیست کیست بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۶ صاحب دو فرزند دوقلو شد تا جمع فرزندانش به ۳ نفر برسد.

 

در حدود سه ماه پیش بود که نشریه «میرر» انگلیس مدعی شد کریستیانو رونالدو در انتظار به دنیا آمدن فرزندان دوقلوی خود از زنی آمریکایی ساکن در غرب آمریکاست که رحم او برای پرورش جنین اجاره شده است.

اجاره کردن رحم توسط کریس رونالدو برای فرزندانش + تصاویر

حالا شبکه تلویزیونی «SIC» پرتغال خبر داد، رونالدو درست چند روز پس از قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خبر خوش دیگری در زندگی‌ شخصی‌اش دریافت کرده است. بر اساس گزارش سایت سماتک فرزندان دوقلوی کریس رونالدو در تاریخ ۸ ژوئن (پنجشنبه ۱۸ خرداد) متولد شده‌اند.

 

شبکه تلویزیونی «SIC» همچنین خبر داد فوق‌ستاره کهکشانی‌ها نام فرزندان خود را که یکی دختر و دیگری پسر است به ترتیب «اِوا» و «متئو» گذاشته است.

 

فرزند اول کریس رونالدو یعنی کریستیانو جونیور نیز در شرایطی مشابه به دنیا آمده و تا به امروز هیچ کسی هویت مادر او را نمی‌داند. گفته می‌شود که کریس رونالدو به مادر فرزند اولش که اتفاقاً‌ او هم آمریکایی بوده، ۱۰ میلیون پوند داده تا برای همیشه قید دیدن پسرش را بزند و ادعایی نسبت به او نداشته باشد.

 

کریس رونالدو در حالی اکنون صاحب سه فرزند است که گفته می‌شود نامزد کنونی وی نیز باردار است و اگر این خبر صحت داشته باشد کریس در آینده‌ای نزدیک صاحب چهارمین فرزند خود خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب