اسم ادکلن معروف کریس رونالدو + تصاویر

اسم ادکلن معروف کریس رونالدو + تصاویر

اسم ادکلن معروف کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو فوتبالسیت پرتغالی است که به تازگی در اینستاگرام خود ادکلن جدیدی را مورد تبلیغ قرار داده است که با استقبال طرفدارانش روبرو شده است این ادکلن مردانه بوی بسیار شیکی دارد و مورد پسند آقایان مشکل پسند می باشد در ادامه انتشار عکس تبلیغات عطر جدید رونالدو در اینستاگرام را خواهید دید . اسم ادکلن معروف کریس رونالدو در اینستاگرام لو رفت.

 

کریستین رونالدو از عطر و ادکلن جدیدش رونمایی کرد

عطر رونالدو با نام میراث معرفی شد. کریستین رونالدو یکی از امپراطورهای دنیای کسب و کار از عطر جدید خود رونمایی می کند. ستاره گرانقیمت رئال در اولین روزهای سال 2017 عطری به نام “میراث ” که در خط تولید است معرفی کرد و با انتشار تصاویری در وب سایت رسمی تبلیغات این برند به تعریف و تمجید آن پرداخت.

اسم ادکلن معروف کریس رونالدو + تصاویر

انتشار عکس تبلیغات عطر جدید رونالدو در اینستاگرام
کریستیانو رونالدو از عطر جدیدی که قرار است با نام او به بازار عرضه شود، رونمایی کرد.

 

فوق ستاره پرتغالی از مدتها قبل خبر از تولید عطر مخصوص خودش را داده بود و حالا این عطر در آستانه عرصه گسترده در سطح جهان است. رونالدو به همین دلیل در صفحات توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک خود به تبلیغ این عطر پرداخته .

 

سوپر استار رئال با انتشار عکسی ویژه از خودش در کنار عطری که با نام «کریستیانو رونالدو لِگِسی» تولیده شده، منتشر کرد و از هوادارانش خواست تا نظر خود را در مورد این عطر جدید برایش بفرستند.

 

کلمه «لِگِسی» به معنای «میراث» است و به نظر می رسد کریس می خواهد در زمینه مد نیز میراثی ویژه را از خود به جا بگذارد.

اسم ادکلن معروف کریس رونالدو + تصاویر

معرفی عطر جدید کریس رونالدو به نام لگسی به معنای میراث

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب