کم سن و سال ترین دختر بوکسور جهان + تصاویر

کم سن و سال ترین دختر بوکسور جهان + تصاویر

کم سن و سال ترین دختر بوکسور جهان

 

خبر جالبی از دختر بچه که در ورزش بوکس ضربات سنگینی دارد در این پست از مشت های سنگین او عکس هایی وجود دارد.  دختر بچه بوکسور ضربات سنگین دارد به طوری که در را سوراخ کرده است. ضربات او به قدری سنگین می باشد که آدم را شگفت زده می کند.

در این گزارش تصاویری از یک دختر بوکسور را ببینید که ضربات مشت بسیار سنگینی دارد. بیشتر پدران و مادران این انتظار را از دختران خود دارند تا زمانی که عصبانی می شوند، گریه کنند اما پدر و مادر این دختر ۹ ساله فقط خسارات او را جبران می کنند.

 

اونیکا سادواکاسوف دختر ۹ ساله قزاقستانی در تصاویری که توسط پدر و مادرش در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، نشان داده که می تواند با ضربات خود چه کارهایی کند و چقدر به کسی که سر به سر او بگذارد صدمه وارد کند. این دختر به در اتاق خواب خود چنان ضربه می زند که روی دیوار سوراخ بزرگ ایجاد می شود.

کم سن و سال ترین دختر بوکسور جهان + تصاویر

کم سن و سال ترین دختر بوکسور جهان + تصاویر

توجه داشته باشید که این تنها کاری نیست که این دختر ۹ ساله انجام می دهد بلکه او در یک برنامه استعدادیابی تلویزیونی استعداد خود را با ضربات سریعی که به میت الکترونیکی زده است، نشان داده است؛ او در این برنامه توانسته بود در عرض ۳۰ ثانیه، ۲۲۱ ضربه مشت به آن میت بزند.

 

مطالب مرتبط :

هازل کایا در سریال جدید ترکی نقش بوکسور دارد + تصاویر

نقاشی های زیبای بوکسور ایتالیایی با مُشت روی بوم نقاشی

گرانترین خودرو دنیا زیر پای بوکسور آمریکایی + تصاویر

جدیدترین مطالب