رابطه جنسی فوتبالیست آرسنال با مدلینگ معروف + عکس

رابطه جنسی فوتبالیست آرسنال با مدلینگ معروف + عکس

یکی از فوتبالیست های تیم برتر آرسنال با یک دختر لخت و برهنه در یکی از اتاق های هتل محل اقامت خود وارد رابطه جنسی شد. همه چی مخفی باقی می ماند تا اینکه کی مدل معروف عکس های او را در ان شب در فضای مجازی پخش میکند و ابروی ژیرود فرانسوی را میبرد.

 

مدیر باشگاه ارسنال آرسن ونگر از حرکت بازیکن خود به شدت عصبانی شده و قول داده اقدامات انضباطی را در خصوص مهاجم خود بکار گیرد.اولیویر ژیرو چند ساعت قبل از برگزاری مسابقه با کریستال پالاس خانم سلیا کی را به هتل محل اقامت خود برده و با او عکس گرفته است.

 

به گزارش سماتک اولیویر ژیرو مهاجم ارسنال که این روز ها از نظر فنی زیاد چنگی به دل نمی زند برای خود مشکلات جدیدی هم خلق کرده است.این مهاجم فرانسوی در روز 2 فبریه شب قبل از مسابقه با تیم کرستال پالاس به هتلی رفته و شب را با یک مدل معروف می گذراند.
 

 
همه چی مخفی باقی می ماند تا اینکه کی مدل معروف عکس های او را در ان شب در فضای مجازی پخش میکند و ابروی ژیرود فرانسوی را میبرد.به گزارش سماتک اولیویر ژیرو ماه هاست که ازدواج کرده است.

 

بعد از این رسوایی او از تمام هواداران همسرش خانواده اش و از همه ارسن ونگر سخت گیر معذرت خواسته است.ولی به گفته ی ونگر مجازات شدید را اولیویر ژیرو باید تجربه کند تا درس عبرتی باشد برای دیگر هم تیمی هایش.

جدیدترین مطالب