کار خیرخواهانه رونالدو برای کودک یتیم لبنانی

کار خیرخواهانه رونالدو برای کودک یتیم لبنانی

کار خیرخواهانه رونالدو برای کودک یتیم لبنانی شبکه های اجتماعی را دگرگون کرد. بسیاری از کاربران فضای مجازی از رونالدو برای کمک به این پسر بچه تشکر کردند.

 

حیدر نام کودکی لبنانی است که عاشق کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) است. او پدر و مادرش را در انفجار تروریستی برج البراجنه در جنوب لبنان از دست داد و روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند.

 

رسانه های لبنانی با درست کردن کمپین هایی در صفحات اجتماعی از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید(Real Madrid) خواستند تا به دیدار این کودک زخمی لبنانی بشتابد و او را در این شرایط سخت تنها نگذارد.

 

روزنامه رنا حربی لبنان اعلام کرد که رونالدو با درخواست این کودک لبنانی موافقت کرده است. او از اسپانیا تلفنی با حیدر صحبت کرده و قرار است که به لبنان برود تا دیداری با او داشته باشد.

 

وقتی این کودک لبنانی از زیر آوار زنده بیرون آورده شد پیراهن رئال مادرید و رونالدو را بر تن داشت. او الان در بیمارستان به سر می‌برد و دیدار رونالدو از او می‌تواند لحظه ای فراموش نشدنی را برایش رقم زند.

 

رونالدو در سال‌های اخیر فعالیت های زیادی در کارهای خیریه داشته است. او چند هفته پیش هم با آواره سوری که مورد بد رفتاری یک روزنامه نگار واقع شده بود دیدار کرد تا نشان دهد که درخشش او تنها به مستطیل سبز خلاصه نمی شود.

 

ستاره پرتغالی رئال مادرید خود را آماده دیدار حساس برابر بارسلونا(Barcelona) می‌کند. قرار است در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا، شنبه هفته آینده رئال در سانتیاگوبر نابئو به مصاف بارسلونا برود که این دیدار جدال بین تیم‌های صدرنشین است. بارسلونا با 27 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و رئال مادرید هم با 24 امتیاز دوم است.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب