کسب عنوان پردرآمدترین ورزشکار زن توسط این دختر خوشگل + تصاویر

کسب عنوان پردرآمدترین ورزشکار زن توسط این دختر خوشگل + تصاویر

یک دختر خوشگل و جوان که تنیسور ماهری در سال 2014بوده است عنوان پردرآمدترین زن ورزشکار را برای خود کسب کرده است. پس از شاراپووا، “سرنا ویلیامز” تنیسور آمریکایی قرار دارد که 20.5 میلیون دلار در طول سال 2014 میلادی درآمد داشته است که تصویرش را در زیر می بینید.

کسب عنوان پردرآمدترین ورزشکار زن توسط این دختر خوشگل + تصاویر

 پردرآمدترین ورزشکار زن سال 2014 میلادی کسی نیست جز “ماریا شاراپووا” تنیسور روسیه ای. شاراپووا که هم اکنون در رده دوم رنکینگ برترین تنیسورهای زن دنیا قرار دارد یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان است و سالیانه میلیون ها دلار درآمد دارد. او که کوهی از افتخارات شامل فتح گرند اسلم ها و تورنمنت های معتبر در کارنامه خود داراست درآمدزایی خود را خلاصه به حضور در رقابت های تنیس نکرده است.

 

هر چند او از طریق رقابت های معتبر تنیس جوایز هنگفتی در صورت قهرمانی به دست می آورد اما بخش عمده درآمدزایی وی از طریق تبلیغات است. شاراپووا با توجه به چهره ای که دارد از سال ها پیش مد نظر کمپانی های عظیم تبلیغاتی قرار داشت و اکنون یکی از بزرگ ترین ورزشکاران در زمینه تبلیغات محصولات و کالاهای مختلف است. بر اساس آخرین گزارش ها او در طول سال 2014 ، 29 میلیون دلار درآمد داشته که از این میزان شش میلیون دلار به قهرمانی های وی در تورنمنت های مختلف تنیس مربوط می شود و 26 میلیون دلار نیز به فعالیت های او در زمینه تبلیغات ارتباط پیدا می کند تا با این رقم در زمینه ورزش زنان و در آمدزایی آن یکه تاز شود.

 

 

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب