عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

فرزندان بازیگران هالیوودی بسیار زیبا و خوش استایل هستند و مثل پدر و مادرهایشان برای معروف شدن تلاش می کنند. عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود را در سماتک می بینید. یکی از جالبترین مزایای فرزند ستاره ها بودن این است که آنها به لطف موقعیت والدینشان به راحتی به لباس های فانتزی، برند های مشهور و طراحان خبره دسترسی دارند. وقتی که می توانید لباس های سفارشی بالمن یا سن لوران را داشته باشید، سرهمی های برندهاى گمنام را فراموش کنید.

 

نورث وست، فرزند کیم کارداشیان و کانیه وست، لباس های برندهای لوکس را بر تن می کند و درك او از مد بیشتر با خاله هایش برابری می کند. حال آنکه استایل او برایش کمی نامتعارف است، می دانید خوب یک کودک نوپاست، همچنان رشک برانگیز است. پس از آن کینگستون راسدیل همیشه فانتزی، پسر خواننده، طراح و مدل روز گوئن استفانی است. او به وضوح حس ذاتی مادرش در شیک پوشی رابه ارث برده است. این بچه های ستارگان را که بهتر از بزرگسالان لباس می پوشند، ببینید.

 

عکس فرزند بلو آیوی

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

بیانسه بسیار دقت می کند که لباس های عادی اما به طور باورنکردنی زیبا بر دخترش بپوشاند. لباس های شیرین، دخترانه و کاملا شاهزاده مانند لباس های معمول بلو هستند. لباس های او اصلا خودنما نیستند ومانند لباس های نورث وست برند به نظر نمی رسند. با این حال لباس هایش معمولی یا خسته کننده هم نیستند. او همیشه لباس های مناسب سنش را می پوشد و اغلب بامزه ترین جزئیات و اکسسوار مانند تل در موهایش دارد.

 

عکس فرزند نورث وست

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

بیشتر دختر بچه ها وقتی كه نوبت به قفسه رنگی لباس هایشان می رسد، از میان رنگ های صورتی، آبی کمرنگ، بنفش کمرنگ و سفید انتخاب می کنند. نورث وست با وجود اینکه اهل کالیفرنیای آفتابی است، بیشتر شبیه به یک نیویورکی می باشد، زیرا اغلب لباس های مشکی می پوشد. کت های چرمی، ساق شلواری چرمی و بوت های داک مارتن معمولا مخصوص موزیسین های راک پانک و موزیسین های راک اند رول می باشد. اما شما می توانید ببینید که نورث این مدل لباس ها را در هر روز خاصی مانند زمانی که در ردیف جلوی فشن شو هاى هفته مد نيويورك است، بر تن دارد.

 

واقعا. بااین حال این مدل کوچک در لباس باله نیز دیده شده است، مادر او، کیم کارداشیان، عکس هایی از لباس های بچگانه که توسط برترین طراحان لباس مانند الکساندر وانگ به نورث هدیه شده را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. آیا کس دیگری نیز منتظر است که نورث مانند خاله کوکواش شروع به پوشیدن لباس بانداژ لاتکس کند؟

 

عکس فرزند کینگستون راسدیل

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

وقتی مادر شما گوئن استفانی باشد، شما یک حس شدید و غیر قابل انکار از مد را در دی ان ای خود دارید. این فرد کوچک اغلب به طور فوق العاده عالی، با ظاهر خیابانی با یک حالت رگی و اسکا ظاهر می شود. او به راحتی جالبترین بچه در جمع به نظر می آید. کینگستون راسدیل کاملا عناصر ظاهری تیپ پسرانه مادرش بر روی استیج در سال 1995 را در استایل خود دارد.

 

عکس فرزند اپل مارتین

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

فرزند گوئینت پالترو که خیلی شبیه اش است بسیار شیک لباس می پوشد. اپل مارتین گیسوان بلند و پاهای کشیده مادرش را به ارث برده، و از غوغای مطبوعات نمی ترسد. در اینجا او یک سوئیشرت پاره با طرح آدم فضایی به همراه یک شلوار پررنگ ماجراجویی را با هم ست کرده است. اپل به وضوح می داند چگونه از پایه های پیچیده و جذاب استفاده کند و آنها را مال خود کند. شما باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید که طرح دهه هفتاد را روی لباستان چاپ کنید. اما اپل کاری کرد که اینکار آسانترین مسئله در جهان به نظر بیاید.

 

عکس فرزند شایلو جولی پیت

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

دختر برد و آنجلینا اغلب سبک مردانه لباس می پوشد. شایلو از سبک لباس پوشیدن مردانه اش که سبب ایجاد ظاهر منحصر به فرد او شده، خجالت زده نیست. او را در تصویر با یک بلوز چاپ دار و یک ژاکت طوسی به همراه چال گونه هایش می توانید تشخیص دهید، ظاهری که او می توانسته از برادرانش قرض گرفته باشد. با وجود اینکه این نوع پوشش می تواند مانند یک ظاهر معمولی خرید به نظر آید، حقیقت این است که دختر یکی از مسحورکننده ترین و زیباترین زوج های هالیوود با ظاهر شدن به سبک بی نظم و ترتیب بسیار چشمگیر می باشد. واضح است که شایلو به سبک خودش لباس می پوشد. ما مشتاقانه منتظر دیدن سبک مد او در آینده هستیم.

 

عکس فرزند رومئو بکهام

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

پسر دوم پاش و بکز بسیار خوشپوش است. کاملا منطقی است، زیرا مادر او، ویکتوریا بکهام، خود را به یکی از پرطرفدارترین طراحان مدی که امروزه کار می کنند تبدیل کرد. بعلاوه، نام او رومئو است. منظورم این است که، ضعف کردم! لباس رومئو با لباس برادر بزرگتر شیکش، بروکلین، در مراسم جنگ ستارگان، متناسب بود. هر دو سر تا پا مشکی به همراه کاپشن چرمی پوشیده بودند. دقت کنید که رومئو بی دلیل این سبک را دارد، سبک خفن.

 

عکس فرزند آنر وارن

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

بازیگر برجسته جسیکا آلبا استایل بی نظیر خیابانی و سبك جذابى روى فرش قرمز دارد. مهم نیست که چه مناسبتی است، لباس های او معمولا پر از جلوه های زنانه است. او این ویژگی را به دختر ارشد زیبایش، آنر، منتقل کرده است. آیا آنر می توانست با دامن چین چین و بالا تنه بلند، یقه خشتی، گل سر و ترکیب متناسب کفش و جوراب هایش دوست داشتنی تر شود؟ او اغلب در ترکیبی ماهرانه از مدرن و سنتی ظاهر می شود. به علاوه، او نسخه کوچک آلبا است.

 

عکس فرزند سوری کروز

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

دختر تام کروز و کیتی هولمز در سن سه سالگی با کفش پاشنه بلند ظاهر شد. مادرش به خاطر پوشاندن چنین کفش های زنانه ای برای او به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. اما آنها کفش های کوچک گربه ای بودند و سوری از پس آن برآمد. همینطور هولمز اظهار داشت که بیشتر دختر بچه ها دوست دارند که از مادرشان تقلید کنند و سوری همین کار را می کرد.

 

او در حال حاضر در مسیر ستاره شدن در نوجوانی قرار گرفته، همچنان که روند او تا کنون اینگونه بوده است. چه لباس های زنانه یا پوشش های گشاد، ست کردن های خانم کروز فراموش نشدنی است. به علاوه، او الان هم تجربه راه رفتن روی پاشنه را دارد.

 

عکس فرزند زاهارا جولی پیت

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

این دختر زیبا، فرزند آنجلینا جولی و برد، برخلاف خواهر کوچیکش شایلو، که برای استایل مردانه اش معروف شده، است. در یک مراسم کمی از شکم خود را در یک کراپ تاپ به نمایش گذاشت. در نهایت مهم نیست که چه می پوشد، او همیشه شبیه یک مدل در حال تمرین است. این سبک اوست. ما منتظریم که او را دیر یا زود حین خرامیدن در مسیرش ببینیم.

 

عکس فرزند ویلو اسمیت

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

دختر ویل و جیدا پینکت اسمیت، ویلو، در انتخاب های خود در مورد مد شجاع و بدون ترس است. او با رضایت ریسک کرده وبه راحتی در لیست تبدیل شدن به ریحانای بعدی قرار دارد. او سبک را ایجاد خواهد کرد، نه تقلید. نوجوان حتی برای سبک استایل ماجراجویانه اش هنگامی که سفیر شانل نام گرفت، پاداش گرفت. ببینید چه بی نقص لباس آبیش را با سایه چشمش هماهنگ کرده است. هر نوجوانی نمی تواند آن را انجام دهد، ولی ویلو این قبیل ویژگیها را هر روز و بدون زحمت نشان می دهد.

 

عکس فرزند جیدن اسمیت

عکس های فرزندان بازیگران و ستاره های پرطرفدار هالیوود

برادر بزرگتر ویلو، جیدن اسمیت، به اندازه خواهر خود در لباس پوشیدن بی واهمه است. همچنین او واقعا ریسک پذیر است. یک روز او تا حدودی لباس سبک حد واسط مردانه و زنانه، با یک کت سیاه و میل میل سفید و جزئیات می پوشد. روز بعد، او می تواند با تیپ شهری که استادانه ست شده ظاهر شود. نکته اصلی این است که اسمیت ما را به حدس زدن مجبور می کند. ما هرگز نمی دانیم که حرکت بعدی او چیست، و این نشانه آشکار یک مدیست جالب است.

جدیدترین مطالب