عکس همسر و دختر علی فروتن

عکس همسر و دختر علی فروتن

عکس همسر و دختر علی فروتن

علی فروتن یا عمو فیتیله ای که همه ایشان با برنامه فیتیله جمعه تعطیل در شبکه دوم سیما شناخته شده است ایشان در بهمن 1346 در بروجرد متولد شد رشته تحصیلی او کارگردانی و بازیگری می باشد علی فروتن در یک سریال به نام عکاسخانه به ایفای نقش پرداخته است ولی به عنوان عمو فیتیله ای معروف و مشهور می باشد کودکان علی فروتن را در برنامه فیتیله جمعه تعطیله خیلی دوست دارند در ادامه جزئیات بیشتر عکس همسر و دختر علی فروتن را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همرراه باشید.

 

علی فروتن در کنار همسر و فرزندانش 

علی فروتن از اجرا کنندگان برنامه پر طرفدار فتیله‌ای ها میباشد که چندین سال است با اجرای مختلف برنامه‌های کودک مشغول است .

 

این هنرمند کشورمان عکسی از خود و همسر و فرزندانش منتشر کرده است.

 

علی فروتن دارای یک فرزند پسر و یک دختر میباشد .

 

پیشتر برنامه فتیله با حواشی و جنجال زیادی روبرو شد که مجریان این برنامه ممنوع الکار شدند و جنجالی اساسی بپا شد.

 

بیشتر بچه ‌های ایران این سه مجری برنامه کودک را می شناسند و خاطرات خوبی از آنها به یادشان است .

 

علی فروتن، بازیگر مجمعه فتیله‌ای ها متولد بروجرد و متولد سال ۳ بهمن ۱۳۴۶ می‌باشد.

 

علی فروتن در کنار همسر و فرزندانش 

عکس همسر و دختر علی فروتن

علی فروتن در برنامه فیتیله حواشی بسیار زیادی تجربه کرد یکی از همکاران او در برنامه فیتیله که به زبان آذری صحبت میکرد با فرچه توالت اقدام به مسواک زدن کرد که خشم همه آذری زبانها را دراورد و به صورت گسترده اعتراض کردند.

 

ای اعتراضات باعث شد تا عوامل این برنامه به صورت رسمی در شبکه یک سیما از همه آذری زبان‌ها عذرخواهی کنند و اعلام کردند که اصلا قصد ناراحتی کسی را نداشته اند.

 

بازیگری خود را در گروه سنی کودک و نوجوان به آغاز کرده و همچنین در بازیگری در برنامه فیتیله موفق نیز بوده و در کنار دو یاز جدانشدنی خود اجرایی موفق داشته و از جکمله چهره های به یاد ماندنی عرصه تلویزیون میباشد. او در مجتمع آموزشی سینما در رشته کارگردانی و بازیگری فارغ التحصیل شده است و در دوره‌های آموزشی استاد حمید سمندریان آموزش یافت و از سال ۱۳۷۳ به صورت حرفه‌ای در صحنه مشغول به اجرای زنده و مجری گری شد.

 

علی فروتن متاهل و دارای دو فرزند به نامهای فوژان (متولد ۱۳۷۷) و آرتین (متولد ۱۳۸۶) می باشد.

جدیدترین مطالب