عکس های مهران غفوریان با خانم دکتر دندانپزشک

عکس های مهران غفوریان با خانم دکتر دندانپزشک

عکس های مهران غفوریان با خانم دکتر دندانپزشک

مهران غفوریان یکی از بازیگران طنز سینما و تلویزیون ایران است. مهران غفوریان متولد تهران است او در کار طنز و بازیگری مهارت خاصی دارد مهران غفوریان در مجموعه طنز تلویزیونی هژیر ها به اوج شهرت دست یافت به تازگی در صفحه اینستاگرام خود عکس جدیدی از خانم دکترش گذاشته است که او دندانپزشک مهران غفوریان می باشد در ادامه عکس های مهران غفوریان با خانم دکتر دندانپزشک را در سایت سماتک خواهیم دید .

 

مهران غفوریان در مطب خانم دندان پزشک

تصویری از مهران غفوریان بازیگر سریال و فیلم های طنز در مطب دکتر دندانپزشک خود (دکتر اکتایی)

عکس های مهران غفوریان با خانم دکتر دندانپزشک

مهران غفوریان در سوم شهریور ۱۳۵۳ در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. او از پدری تهرانی و مادری تبریزی متولد شده است و بزرگ شده تهرانسر و محله دریا میباشد. پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال ۱۳۷۲ فوت کرده است.

 

یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه شد و در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت و در این رشته لیسانس گرفت .

 

کمربند مشکی کاراته دارد، بسیار مهربان و با گذشت است و مادرش را خیلی دوست دارد. بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب