عکس های زیباترین سگ افغانی با موهای بلند

عکس های زیباترین سگ افغانی با موهای بلند

عکس های زیباترین سگ افغانی با موهای بلند

تصاویری که در ادامه می بینید مربوط به یک سگ افغانی است که به سگ مو بلند شهرت یافته است. این سگ لقب زیباترین سگ جهان را از آن خود کرده است. سگ بسیار زیبای افغانی چنان منحصر به فرد و فوق العاده است که شما را فریفته خود میکند، باورکردنی نیست که یک سگ چنین موهای زیبای ابریشمی داشته باشد. سگ تازی افغانی ۵ ساله ساکن لندن است و با یک خانواده چهارنفره زندگی میکند.

 

دختر زیبای ۵ ساله تی (tea) خوانده میشود. و مدت زمان زیادی نیست که از دنیای تبلیغات و مسابقات پر زرق و برق بازنشسته شده است.

 

در واقع این بازنشستگی به علت از کار افتادگی تی نیست. بلکه صاحب این سگ بسیار زیبا لوک به علت اینکه بسیار کم خانواده اش را ملاقات میکرد. تصمیم گرفت دور مسابقات و پیشنهادات رنگارنگ شرکت های تبلیغاتی را خط بکشد و فقط به شغل اصلی اش و خانواده بپردازد.

عکس های زیباترین سگ افغانی با موهای بلند

وقتی تصاویر تی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. با اقبال بی نظیر عمومی مواجه شد. لوک می گوید هیچوقت تصورش را نمیکرد. مردم تا این حد از تی خوششان بیاید. هرچند وقتی با او در خیابان قدم می زند. افراد زیادی به سمتش می آیند تا تی را از نزدیک ببینند.

 

لوک در ارتباط عکس العمل تی وقتی مورد توجه مردم قرار میگیرد گفت: شاید از ظاهرش متوجه نشوند و تصور کنند تی بی تفاوت و مغرور است. اما اینطور نیست او از اینکه دوستش بدارند بسیار خوشحال میشود.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب