بیوگرافی طلا گلزار | ماجرای طلا گلزار و ساسی مانکن

بیوگرافی طلا گلزار | ماجرای طلا گلزار و ساسی مانکن

بیوگرافی طلا گلزار | ماجرای طلا گلزار و ساسی مانکن

طلا گلزار یکی از بهترین مدلینگ های جوان در جهان است که اکنون در سن 26 سالگی به سر می برد. ماجرای جنجالی طلا گلزار و ساسی مانکن به تازگی سوژه شبکه های اجتماعی شده است و احتمال دارد که طلا گلزار با ساسی مانکن ازدواج کند. به گزارش سماتک به تازگی ساسی مانکن به خاطر طلا گلزار از معشوقه قدیمی خود یعنی “دنیا جهانبخت” دست کشیده است.

 

طلا گلزار در ایران به دنیا آمده است. و 26 ساله است و در 10 فوریه سال 1989 ( زمستان سال 1368) بدنیا امده است. به گزارش سایت سماتک شانس خوب طلا گلزار این بود که نسب پدری و مادرش به روس تبارها برمیگشت. انها از روس تبارانی بودند که در دوره حمله بلشویکها به گرجستان و ایروان به ایران پناه اوردند و در همین کشور ماندگار کنند.

بیوگرافی طلا گلزار | ماجرای طلا گلزار و ساسی مانکن

هنوز هم که هنوز است بسیاری از افراد نا اشنا طلا را یک دختر روس میدانند. طلا گلزار تا دوران نوجوانی در ایران زندگی کرد. وی در 16 سالگی به خارج از کشور رفت و در دبی و امریکا ساکن شد. وی مدتی بعد از ورودش توانست با برخی موسسه ها و برندهای نه چندان معتبر برای عقد قرارداد به توافق برسد. اگرچه تا رسیدن به 18 سالگی و بلوغ قانونی چندان استقلال عملی نداشت.

 

هرچند که وی در گفتگو بایک مجله زرد وطنی ادعا کرده است که زیبایی برایش اهمیت ندارد اما با این حال ظاهرش و نوع ارایش و اقدامات زیرساختی وی برای رسیدن به فرم ایده ال نشان میدهد که این موضوع -یعنی اهمیت قائل نشدن برای زیبایی- چندان صحت ندارد.

بیوگرافی طلا گلزار | ماجرای طلا گلزار و ساسی مانکن

ساسان یافته با نام هُنری ساسی مانکن (27 آبان 1367 -اهواز) از خوانندگان 6و8 است. وی در میانهٔ دههٔ هشتاد به همراه همشهری‌اش حسین مخته به شهرت رسید و تا چند سال یعنی زمان پخش آهنگ «گوش‌واره» به همکاری با او ادامه داد. ساسی مانکن پس از جدایی از حسین مخته بیشتر آهنگ‌هایش را انفرادی خوانده و تنظیم آن‌ها را عمدتاً به امیرمسعود و اخیراً به امیر ارشیا سپرده است.

بیوگرافی طلا گلزار | ماجرای طلا گلزار و ساسی مانکن

وی پیش از نخستین مصاحبهٔ رسمی‌اش در تابستان 91 که در آن برای اولین بار زادروز صحیح خود را (در گفتگو با لیلی نیکونظر از آمریکا) اعلام کرد، عمدتاً خود را بزرگتر از سن واقعی‌اش معرفی می‌نمود تا قضاوت عامه دربارهٔ آهنگ‌هایش با لحاظ سن و سال جوانش تحت تاثیر قرار نگیرد. ساسی مانکن که ساکن کرج و دانشجوی رشتهٔ کامپیوتر (نرم‌افزار) دانشگاه نواب قزوین بوده است با موفقیت برخی آهنگ‌ها مانند «رپ بندری» در سال 86 و «پارمیدا» در سال 1387 درس و دانشگاه را رها کرد و اختصاصاً به خوانندگی پرداخت.

 

ماجرای طلا گلزار و ساسی مانکن :
به طور خلاصه بگم که تا چند روز پیش اینستاگرام ساسی مانکن و دنیا جهانبخت رنگ و بوی ازدواج و نامزدی میداد که یهو ساسی مانکن زد زیر همه چیز و دنیا جهانبخت را داغدار کرد ! که به احتمال زیاد دلیلش همین خانم طلا گلزار بوده است .

 

برای اینکه ببینید بین دنیا جهانبخت و ساسی مانکن چه عکس هایی رد و بدل شده و به هم چی گفتن اینجا کلیک کنید .

بیوگرافی طلا گلزار | ماجرای طلا گلزار و ساسی مانکن

انتشار رابطه زندگی چند نفر از مدل و خواننده های غیرمجاز ایرانی در کشورهای خارجی باعث ایجاد سوژه جدید برای دورهمی و لشکر کشی های اینستاگرامی شده است ماجرا از نامزدی ساسان یافته معروف به ساسی مانکن با دنیا جهانبخت مدلی که در ایران کم حاشیه ایجاد نکرد شروع میشود.

 

اما این رابطه مدتی به طول نکشید که با انتشار چند عکس از جدایی خود با ساسی مانکن اشاره کرد عکس و مطالب مضحکی که صرفا بدلیل داشتن فالوررهای بیش از 1.5 میلونی خود قصد ایجاد تبلیغی کاذب از روحیات و جلب توجه داشت همچنان ادامه دارد.

 

دنیا جهانبخت با سو استفاده از عواطف و همچنین سادگی عده ای زیادی از فالوررهاش نامزد جدید ساسی مانکن بنام طلا گلزار که او نیز یک مدل تبلیغاتی است رو مورد هجمه قرار داد تا جایی که باز هم عده ای بدون آگاهی از این پیج به اون پیج در حال فحش و ناسزا گویی به یکدیگر و طرفدارای از اشخاص درگیر در این ماجرا رو دارند.

 

اما جای تامل دارد از افرادی که همچنان زندگی افرادی که مطمئنن آن سوی آب ها با آن فرهنگ پرورش یافته به این روابط عادت دارند و صرفا با سو استفاده از این ناآگاهی عده ای در ایران سعی در تبلیغ اسم و برند خود هستند همچنان این گونه رفتار ها رو مورد فوکوس قرار داده و به خود اجازه دخالت و ناسزا گویی در پیج های یکدیگر رو میدهند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب