عکس های مادر جنیفر لوپز در کنار خواهرش

عکس های مادر جنیفر لوپز در کنار خواهرش

عکس های مادر جنیفر لوپز در کنار خواهرش

جنیفر لوپز سوپراستار و سناره هالیوود در آمریکا می باشد خبرهای که در مورد او گفته می شود تیتر اول روزنامه جهان می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر عکس های مادر جنیفر لوپز در کنار خواهرش را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

لیندا لوپز خواهر کوچکتر جنیفر می‌باشد که در سال ۱۹۷۱ به دنیا آمده است. او فعالیت‌های زیادی دارد اما نتوانست مانند خواهرش به یک ستاره تبدیل شود.

عکس های مادر جنیفر لوپز در کنار خواهرش

جینفر لوپز یک خواهر زیبا دارد امروز صفحه شخصی خود را بروز نمود و عکس زیبایی که در کنار خواهر و مادرش بود را در صفحه اینستاگرام خود قرار داد مادر جینفر لوپز هم بسیار شبیه او می باشد .

تصویری از خواهر جنیفر لوپز 

عکس های مادر جنیفر لوپز در کنار خواهرش

تصویری از مادر جنیفر لوپز 

عکس های مادر جنیفر لوپز در کنار خواهرش

خانواده جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله کسل هیل شهر نیویورک و از پدر و مادری پورتوریکویی به نام دیوید و گوآدالوپ به دنیا آمد. خواهر کوچک‌ترش لیندا لوپز به شغل خبرنگاری مشغول است یک خواهر بزرگ‌تر به نام لسلی نیز دارد. پدرش، دیوید، ابتدا در یک شرکت بیمه به نام گاردین در شیفت شب کار می‌کرد که بعدها به عنوان یک متخصص رایانه در شرکت استخدام می‌شود.

 

به گزارش سماتک زمانی که جنیفر به دنیا می‌آید خانوادهٔ آنها در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کردند که مدتی بعد با پس‌انداز کردن پول، موفق به خرید خانه‌ای بزرگ‌تر و دو طبقه می‌شوند که یک گام بزرگ برای خانواده‌ای با وضع مالی ضعیف بود. وی در پنج سالگی شروع به شرکت در کلاس‌های خوانندگی و رقص می‌کند. دو سال بعد و در هفت سالگی از طرف مدرسه در یک سفر به نیویورک شرکت می‌کند.

 

پدر و مادر جنیفر لوپز تأکید بسیاری بر اخلاق‌مداری در کار داشته و همواره فرزندانشان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق می‌کردند. همچنین برای اینکه فرزندانشان در زمینه‌های کاری خود دچار مشکلی نشوند، با تشویق آنها به اجرای خوانندگی و رقص در مقابل یکدیگر، به تمرین و افزایش مهارت آنها کمکی شایان توجه کردند. جنیفر تحصیلات دبیرستان خود را در یک مدرسه مذهبی کاتولیک به پایان رسانیده – جایی که در تیم‌های ژیمناستیک و سافتبال عضویت داشت. جنیفر در سال ۱۹۸۴ و در ۱۵ سالگی وارد رابطه‌ای با دیوید کروز می‌شود.

 

جدیدترین مطالب