عکس پدر و مادر سعید عزت الهی

عکس پدر و مادر سعید عزت الهی

عکس پدر و مادر سعید عزت الهی

سعید عزت الهی بازیکن فوتبال در ایران می باشد اصلیت سعید عزت الهی شمالی است در تیم ملی به عنوان هافیک میانی بازی می نماید در بسیاری از تیم های فوتبال تا به حال بازی کرده است عزت الهی عنوان جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران را دارد و یک بار هم کاپ در لیگ برتر ایران را از آن خود کرده است در ادامه عکس سعید عزت الهی و خواهرش را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

عکس های سعید عزت الهی در کنار پدرو مادرش
عکس سعید عزت الهی در کنار خواهر و پدرش

عکس پدر و مادر سعید عزت الهی

سعید عزت الهی متولد بندر انزلی از استان گیلان در کشور ایران است. وی در تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در لیگ برتر فوتبال ایران در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کند.

 

سعید عزت الهی متولد ۱۳۷۵ در بندر انزلی است. او فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش نادر عزت‌الهی از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرده‌است.

 

مربی بعدی او سعید پیوندی مربی شهرداری انزلی بود و ۳سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و زیر نظر آقای ستوده به فوتبال خود ادامه داد. بعد از آن به نوجوانان ملوان راه یافت و با آقای حسنی مقدم کار کرد و موفق شد در سال ۱۳۹۱ در تیم بزرگسالان زیر نظر آقای محمد احمدزاده به فوتبال بپردازد.

 

از انزلی به مادرید : مدتیست که باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا برای او دعوت نامه ارسال نموده و هافبک جوان تیم فوتبال ملوان می گوید کارهایش با باشگاه اتلتیکو مادرید نهایی شده و منتظر آماده شدن ویزایش است.

 

سعید عزت اللهی درباره حضورش در تیم اسپانیایی می گوید همه کارهایش را انجام داده و روزهای آینده با دریافت بلیت به این کشور سفر می کند.

عکس پدر و مادر سعید عزت الهی

عکس پدر و مادر سعید عزت الهی

جدیدترین مطالب