عکس های همسر علی علیپور با جام قهرمانی

عکس های همسر علی علیپور با جام قهرمانی

عکس های همسر علی علیپور با جام قهرمانی

علی علیپور بهترین گل زن و بازیکن فوتبال پرسپولیس می باشد او در قائم شهر به دنیا آمده است و متولد 1374 می باشد او مهاجم تیم پرسپولیس می باشد بعد قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ جام قهرمانی ایننلیگ دست علی علیپور می باشد او با جام قهرمانی کنار همسر و فرزندش چندین عکس ثبت کرده است و به تازگی در صفحه اینستاگرام خود قرار داده است در ادامه عکس های همسر علی علیپور با جام قهرمانی را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

عکس علی علیپور و همسرش با جام قهرمانی

جام قهرمانی سوژه ای شده بود تا همه در کنارش عکس یادگاری بگیرند.

اعضای تیم پرسپولیس هر کدام با همسرشان و فرزندشان در کنارش عکس گرفتند.

 

علی علیپور مهاجم جوان تیم پرسپولیس عکس یادگاری به همراه همسر و فرزندشان (شانتیا) با جام قهرمانی بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس و پدیده انداختند.

 

این عکس در محل برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس کرفته شده است و چون خانواده بازیکنان در این محل در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

 

علی علیپور متولد ۲۰ آبان ۱۳۷۴ – و در قائم‌شهر به دنیا آمده است و در تیم پرسپولیس توپ می زند.

 

به تازگی صاحب یک فرزند دختر شده است که اسمش را شانتیا گذاشته است.

 

عکس علی علیپور و همسرش با جام قهرمانی

عکس های همسر علی علیپور با جام قهرمانی

عکس جدید علی علیپور و همسرش

عکس های همسر علی علیپور با جام قهرمانی

عکس های همسر علی علیپور با جام قهرمانی

مصاحبه با علی علیپور و همسرش

جوانترین گلزن دربی ۸۰ در تاریخ فوتبال ایران که موفق شد سه امتیاز شیرین برای این تیم کسب کند بابت مشکلات مسکن با حاشیه عجیبی مواجه شده است.علی علیپور به همراه همسرش در تهران حیران و سرگردان شده است. جوانی که باعث شادی میلیون ها پرسپولیسی در دربی پایتخت شد حالا در حسرت چند متر جای خواب به سر می برد. باورکردنی نیست اما حقیقت دارد که باشگاه پرسپولیس هنوز قدمی برای حل مشکل مسکن آخرین گلزن خود برابر استقلال برنداشته است.علی علیپورباورکردنی نیست اما حقیقت دارد که علی علیپور ۲۰ ساله در اوج جوانی خسته و فرسوده شده است. این مصاحبه یا به عبارت بهتر درددل، با ما و علی علیپور همراه باشید.

 

مشکل مسکن تو چیست که هنوز حل نشده است؟
(با بی حوصلگی) راستش قرار شد در این رابطه خیلی صحبت نکنیم!

 

به هر حال این مسئله رسانه ای شده و…
باور کنید خسته شدم. به همراه همسرم در تهران آواره شدیم! (سکوت می کند).

 

یعنی چه؟
یعنی اینکه من متأهل با هزار امید و آرزو همسرم را به تهران آوردم و به پرسپولیس پیوستم اما الان باید سربار یکی از دوستانم باشم!

 

می شود واضح تر بگویید؟
بله، زمان حضور در راه آهن، باشگاه ۱۰ میلیون تومان پول به من داد که رفتم و یک خانه که چه عرض کنم انباری در محله نازی آباد اجاره کردم. ۱۰ میلیون تومان پیش و ماهی ۳۰۰ هزار تومان اجاره! تا چند وقت پیش هم آنجا بودم اما دیدم واقعاً نمی توانم ادامه بدهم و خانه را تحویل دادم. جایم بسیار کوچک، تاریک و نمور بود. تصمیم گرفتیم از آنجا بلند شویم و موقتاً در منزل دوستم ساکن شدیم تا باشگاه پرسپولیس پولی به ما بدهد که…

 

که نداد؟!
به خدا نمی دانم چه بگویم؟! خجالت می کشم، سربار دوست متأهلم شدم. این بنده خدا هم یک بچه دارد و دیگر نمی تواند میزبان من باشد.

 

منزل دوست تو کجاست؟
همان نازی آباد. این روزها صبح و بعد از ظهر تمرین داریم. هر روز باید ۵۰ کیلومتر تا جنت آباد و درفشی فر بیایم. حالا فکر کنید خسته و کوفته باید همین ۵۰ کیلومتر را برگردم. آیا توانی برای من می ماند؟ از لحاظ بدنی که هیچ، از لحاظ فکری هم اصلاً تمرکز ندارم.

 

مگر پول قراردادت را نگرفتی؟
نه، چی گرفتم؟ بابت پارسال چیزی نگرفتم. یک پول مختصری دادند که خرج خورد و خوراک و بدهی ام شد!

 

بدهی؟
بله همین الان فکر می کنید از کجا خرج و مخارج زندگی ام را تأمین می کنم؟ مجبورم از دوستان و آشنایان قرض کنم و بعد پس بدهم. مشکلات زیاد است و…

 

حالا باشگاه چه جوابی به تو داد؟
رفتم به دفتر باشگاه شاید مشکلم حل شود اما امروز و فردا می کنند. باور کنید خسته شدم. نمی دانم چه کار کنم؟ کلافه شدم! شاید بعضی ها بگویند مشکل مسکن علیپور چه ربطی به باشگاه دارد؟ خب اگر پولم را بدهند می روم یک جایی را اجاره می کنم تا با همسرم زندگی کنم.

 

آیا این خواسته زیادی است؟
شاید مزد گلزنی ات در دربی باشد!
زدن آن گل که وظیفه ام بود. من دروازه استقلال را باز نکردم که چیز زیادی بخواهم. الان هم فقط می گویم پولی بدهند تا بتوانم یک خانه کوچک نزدیک محل تمرین اجاره کنم، همین!

 

راستی قرارداد مالی ات برای فصل بعد چقدر است؟
نمی دانم! هنوز درباره مسائل مالی صحبتی نکرده ایم!

جدیدترین مطالب