زیباترین دختر دورگه جهان (عکس)

زیباترین دختر دورگه جهان (عکس)

زیباترین دختر دورگه جهان

دخترهای زیبای زیادی در دنیا هستند که به عنوان مدلینگ در صنعت پوشاک و لوازم آرایش فعالیت می نمایند برخی از این دخترها به صورت طبیعی زیبا می باشند ولی برخی از این دخترها با چندین عمل جراحی زیبایی خوشگل و خوش اندام شده اند یک دختر دورگه ژاپنی و آمریکایی با یک سلفی که در اینستاگرام منتشر کرده است باعث شده است طرفداران زیادی در مدت زمان کمی پیدا نماید خیلی از شرکت های لباس و لوازم آرایشی خواستار مدلینگ شدن او شده اند در ادامه جزئیات بیشتر زیباترین دختر دورگه جهان را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

زیبایی خیره کننده دختر دورگه

دختر دورگه ژاپنی – آمریکایی با سلفی و عکس منتشر شده خود طرفداران زیادی پیدا کرده است .

 

این دختر با زیبایی طبیعی خود باعث حیرت همه شده و اکثرا فکر میکنند این دختر چند عمل زیبایی روی چهره خود انجام داده است

 

دختر ژاپنی – امریکایی با ۲۱ سال سن به دلیل شباهت عجیبش به باربی ، طرفداران بسیاری در اینستاگرام برای خود دست و پا کرده است.

 

زیبایی خیره کننده دختر دورگه

زیباترین دختر دورگه جهان (عکس)

“داکوتا رز” نام دختری است که عکس های او در شبکه های اجتماعی ژاپن بین کاربران دست به دست می چرخد و موجب تحسین بسیاری شده است.

زیباترین دختر دورگه جهان (عکس)

این دختر بسیار زیبا ادعا می کند که تاکنون هیچگونه عمل زیبایی نداشته است و چهره ی زیبای او کاملاً خدادادی است!

 

برخی از کاربران چهره او را پسندیده و او را تحسین می کنند. در مقابل بعضی دیگر چهره او را مصنوعی خوانده و مدعی شده اند که بر روی سراسر چهره او عمل جراحی صورت گرفته است.

با توجه به سن پایین داکوتا، به نظر نمی رسد که عملی بر روی صورت او صورت گرفته باشد. بسیاری بر این عقیده اند که او حاصل ازدواج موفق دو ژن از قاره و نژاد های مختلف است که چنین ترکیب زیبایی حاصل شده است.

 

در حال حاضر صفحه شخصی او در اینستاگرام بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد، اما با توجه به شهرتی که وی کسب کرده است این امار روز به روز در حال افزایش است!

 

جذاب ترین باربی دنیا

زیباترین دختر دورگه جهان (عکس)

وی در حال حاضر به عنوان مدل با بسیاری از شرکت های معتبر ژاپنی همکاری می کند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب