تصویری از شوخی شرم آور رونالدو با یکی از هوادارانش

تصویری از شوخی شرم آور رونالدو با یکی از هوادارانش

تصویری از شوخی شرم آور رونالدو با یکی از هوادارانش

رونالدو یکی از ستاره های فوتبال در برزیل می باشد تا به حال افتخارات بسیاری در زمینه فوتبال به کشورش ارمغان آورده است در ادامه جزئیات بیشتر از تصویری از شوخی شرم آور رونالدو با یکی از هوادارانش را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

رونالدو در یک اقدامی عجیبی موهای یکی از هوادارانش را به قصد شوخی کوتاه کرد که این هوادار از کار رونالدو بسیار نارحت شد هوادار رونالد خیلی از او کوچکتر است ولی به دلیل اینکه رونالدو را دوست دارد حرفی به او نزد ستاره و اسطوره برزیلی فوتبال در یک برنامه تلویزیونی باعث عصبانیت یکی از شرکت کننده های این برنامه شد.

 

در برنامه ای تلویزیونی رونالدو مدل موی عجیب خود در جام جهانی ۲۰۰۲ را بر روی سر نوجوانی اسپانیایی پیاده کرد. این اتفاق به نظر باعث خنده ستاره برزیلی شد، اما عصبانیت نوجوان را به همراه داشت.

 

شوخی شرم آور رونالدو با یکی از هوادارانش

تصویری از شوخی شرم آور رونالدو با یکی از هوادارانش

شوخی زشت رونالدو

رونالدو لوئیز نازاریو ده لیما ملقب به رونالدو متولد ۱۸ سپتامبر ۱۹۷۶ در ریو دو ژانیرو بازیکن مشهور سابق فوتبال اهل برزیل می‌باشد. بسیاری از کارشناسان وی را یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ می‌دانند.

 

رونالدو قهرمانی دو جام جهانی ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ همراه با تیم ملی فوتبال برزیل را در کارنامه دارد و سه بار در سال‌های ۱۹۹۶، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲ جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را دریافت کرده است. رونالدو و زین الدین زیدان تنها بازیکنانی هستند که سه بار این جایزه را از فیفا دریافت کرده‌اند؛ و پس ازلیونل مسی که پنج بار این جایزه را دریافت کرده است و همچنین کریستین رونالدو که ۴ بار این جایزه را تصاحب کرده است، در جایگاه سوم قرار دارند.

 

رونالدو اولین بازی ملی خود را در ۱۸ سالگی برای برزیل انجام داده است و در ۱۸ سالگی به مقام برترین بازیکن فوتبال جهان دست یافته‌است. رونالدو در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله فرانس فوتبال به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن برتر تاریخ فوتبال انتخاب شد و در لیست فیفا ۱۰۰ (بهترین بازیکنان فوتبال تاریخ به انتخاب پله) نیز جای گرفته است. وی در مجموع ۹۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورش انجام داده و ۶۲ گل ملی به ثمر رساند و دومین گلزن تاریخ فوتبال برزیل محسوب می‌شود. وی همچنین ۱۵ گل در جام‌های جهانی ثمر رسانده و آقای گل جام جهانی ۲۰۰۲ شده‌است. او همچنین از جمله بازیکنان بداقبالی بود که بدلیل جدایی دو سیستم لیگ قهرمانان اروپا نتوانست قهرمانی اروپا را تجربه کند و تنها قهرمانی او به ۱۹۹۸ با اینتر باز میگردد.وی سال‌های زیادی از عمر فوتبالی اش را به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو پای چپ از دست داده بود تا اینکه در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

وی با مُدل برزیلی دانیلا چیکارلی ازدواج کرد که بعدها این ازدواج به جدایی انجامید. وی یکی از مسئولان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ در کشورش بود.

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب