زیباترین زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی

زیباترین زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی

زیباترین زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی کنار ساحل

زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی زیادی در جزیره ای در شمال اروپا زندگی می کنند. در این جزیره هیچ مردی زندگی نمی کند و تمام اداره جات و همچنین اداره پلیس به دست زنان اروپایی اداره می شود. این جزیره زیباترین زنان اروپایی را در خود جای داده است. تصاویری از زیباترین زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی کنار ساحل اروپا را در سایت سماتک می بینید.

 

جزیره بدون مرد در کشور استونی با زیباترین زنان مطلقه ، در بخشی از کشور استونی (کشوری در شمال اروپا) دیدن مردها بسیار نادر است. در جزیره کیهنو واقع در دریای بالتیک ، هفت مایل دورتر از ساحل غربی این کشور، محدوده ای است که کاملا توسط زن ها اداره می شود. به گزارش سماتک ساکنان این منطقه جالب و آرام تنها به 400 نفر می رسد و یکی از آخرین جوامع زن سالار دنیا محسوب می شود.

زیباترین زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی

البته این گونه نیست که زنان ساکن جزیره کیهنو مخالف مردان باشند، بلکه گزینه دیگری جز در دست گرفتن زمام امور اجتماع ندارند. چراکه جمعیت مردان این منطقه تا ماه ها از آنجا دور هستند و با ماهیگیری برای امرار معاش خانواده هایشان تلاش می کنند. این روند موجب شده تا زنان مسئولیت تمام امور شهر را به دست گرفته و امور لازم را انجام دهند و قرن هاست این سبک زندگی در بین آنها رواج دارد، آنها فرزندان خود را بزرگ می کنند ، در زمین کار می کنند و امور دولتی منطقه را انجام می دهند.

 

زیباترین زنان مطلقه در جزیره استونی اروپا

رهبر اصلی اجتماع این جزیره مارا متاس است که به عنوان رئیس بنیاد فضای فرهنگی کیهنو نیز فعالیت می کند. او در توضیحات خود می گوید: “مردها همشه مدت طولانی از جزیره دور هستند. و این که چرا زن ها بسیار قوی و مستقل شده اند، یک دلیل تاریخی دارد.”

زیباترین زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی

حفظ میراث و سنت های کیهنو یکی از چیزهایی است که بانوان جزیره تمایل زیادی به حفظ و نگهداری آن دارند. خانم متاس اشاره می کند: “فرهنگ جزیره کیهنو جالب است چون ما هنوز در زندگی روزمره لباس های سنتی می پوشیم. ما آهنگ ها و رقص های باستانی خود را هنوز زنده نگه داشتیم…. ترانه ها و رسوم مراسم عروسی کیهنو بیش از 2000 سال قدمت دارد.”

 

ولی وقتی جوانان منطقه برای دنبال کردن تحصیلات عالیه و یا یافتن شغل بهتر جزیره را ترک می کنند و پس از آن نیز بازنمی گردند ، زنده نگه داشتن این آداب و سنن بسیار سخت است. این جزیره در تابستان در بین توریست های اروپایی بسیار محبوب است ولی به جز آن موقعیت های جذاب دیگری ندارد تا مانع رفتن جوانان از این جزیره شود.

زیباترین زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی

جزیره بدون مرد با زیباترین زنان مطلقه در کشور استونی

متاس می گوید: “من هر روز نگرانم که فرهنگ منحصربه فرد ما ناپدید شود. بسیار با ارزش است که با وجود دنیای مدرن امروزی این چیزها همچنان زنده و باقی مانده و واقعا معجزه است.” نکته خوب این است که مقامات نسبت به فرهنگ جزیره کیهنو بی تفاوت نیستند، این فرهنگ ها به خصوص آداب و رسوم عروسی از سوی یونسکو به عنوان شاهکار شفاهی میراث انسانی شناخته شده است.

 

علاوه بر این موزه کیهنو بازسازی شده و تاریخ محلی ، یادبود ساکنان مهم ، قوانین و آداب و رسوم جزیره را در خود حفظ می کند. با وجود همه زیبایی و منحصربه فرد بودن محیط این جزیره، کیهنو نیز چالش های خود را دارد و برای افراد ترسو نیست!

زیباترین زنان مطلقه و دختران باکره اروپایی

طبق گفته متاس ، نگه داشتن سبک زندگی متفاوت این جزیره نسبت به بخش اصلی کشور بسیار سخت تر است. ولی با این حال مردم محلی همان طور زندگی کرده و معتقدند در بهترین نقطه دنیا زندگی می کنند.

 

منبع: پرشین وی

جدیدترین مطالب