برای موفق شدن، باید بلند پرواز بود!

برای موفق شدن، باید بلند پرواز بود!

بلند پروازی کلیدی برای موفقیت

 

برای موفق شدن، باید بلند پرواز بود! شاید اگر شما بلند پرواز باشید خیی ها به شما خرده بگیرند و بگویند تو برای زندگی کردن نباید در رویاهایت باشی تو باید واقعیت را ببینی و بلند پروازی را کنار بگذاری در صورتیکه ما به شما میگوییم که باید بلند پرواز باشید تا به رویاهایتان برسید.

 

اگر موفقیت آسان بود، همه موفق بودند. اما نیست. دستیابی به موفقیت مستلزم بلندپروازیست. طبق نظر مشاور ارشد روش زندگی، کریستین مایکلسون، در صورت رعایت دو نکته، موفقیت اجتناب‌ناپذیر است: “پا را فراتر از دنیای معمول خود بگذارید” و “عزت نفس خود را تقویت کنید.”

 

این دو مورد موفقیت را تضمین می‌کند و تنها فاکتور تعیین کننده‌ایی که در راه رسیدن به موفقیت باقی می‌ماند، زمان است.

 

 

اگر لازم می‌دانید که بلندپروازی را بیاموزید تا گام‌های مورد نظر را بردارید، در اینجا به ۳ روش که می‌توانید به طور قطع بر آن‌ها متمرکز شوید، اشاره می‌شود.

 

1.محیط را بسنجید

تعداد افرادی که از اهداف شما در زندگی حمایت می‌کنند، چند نفر است یا اینکه آیا افراد بلندپرواز در اطراف خود دارید؟ اگر فکرتان به هیچکس نمی‌رسد، این یک مشکل است. باید در جمع افراد بلندپرواز قرار بگیرید. آن‌ها به شما انگیزه می‌دهند و به احتمال زیاد با وجود آن‌ها سریع‌تر به اهداف خود می‌رسید.

 

جویا شوید که در کجا می‌توان افراد هم عقیده را بیابید. چند مورد از آن مکان‌ها عبارتند از:

.1گردهمایی‌های آنلاین
۲.گروه‌های پیشگام
۳.نشست‌های گروهی
۴. باشگاه‌های ورزشی

 

ظرف ۱۴ روز آینده، حداقل یک فرد بلندپرواز را بیابید و با او ارتباط برقرار کنید. همچنین کتابی در زمینه بلندپروازی مطالعه کنید تا بلندپروازیتان اوج بگیرد. این کتاب می‌تواند کتابی الهام‌بخش، کتابی جنگی یا بیوگرافی از موفقیت افراد باشد.

 

2.اهداف خود را وسعت بخشید

هدفی بی‌ثمر که سهل‌الوصول باشد را مد نظر قرار ندهید. اگر درصدد کسب موفقیتی چشمگیر هستید، باید خود را وادار به انجام کارهای سخت کنید. شاید تصور کنید که مد نظر قرار دادن اهداف کوچک مهارپذیر، هوشمندانه است، حال آنکه اگر اهداف بزرگی را در سر بپرورانید، احتمال اینکه به آن‌ها تحقق بخشید بیشتر است. اهداف خود را یادداشت کنید. بدین ترتیب کاغذ مرجعی دارید که باید از آن پیروی کنید. همین امروز هدفی والا را در نظر گرفته و آن را یادداشت کنید و سپس ظرف همین هفته حداقل یک گام به سوی تحقق آن بردارید.

 

3.منفی‌بافی‌ها را نادیده بگیرید

شاید این را زیاد شنیده باشد، اما حقیقت همین است. ذهن شما شبیه یک اسفنج است، پس مهم است که بر اهداف خود پافشاری کنید. این بدان معناست که به افکار منفی گوش ندهید. این عدم گوش دادن به افکار منفی شامل خودتان نیز می‌شود. گاهی خود ما بدترین منتقدان خودمان هستیم. هرگاه در صدد انجام اقدامی جدید هستید، این را در نظر بگیرید.

 

برای موفق شدن، باید بلند پرواز بود!

جدیدترین مطالب