مردان از زن سفید پوست خوششان می آید یا زن سبزه دوست دارند؟

مردان از زن سفید پوست خوششان می آید یا زن سبزه دوست دارند؟

مردان از زن سفید پوست خوششان می آید یا زن سبزه دوست دارند؟

شاید سوال بسیاری از شما این باشد که مرد مورد علاقه تان زن سفید پوست دوست دارد یا زن سبزه را بیشتر می پسندد؟ برای پاسخ به این سوال توصیه می کنیم این مطلب سماتک را دنبال کنید.

 

در حالي كه براي زنان، مردان تيره پوست جذابيت بيشتري دارد، مردان از زنان با پوست سفيد را بيشتر خوششان مي آيد! اما چرا؟!

 

براساس يك تحقيق علمي كه در دانشگاه تورنتو انجام شده است، زنان مردان با پوست تيره را بيشتر دوست دارند، مردان نيز لذت بيشتري از زنان با پوست روشن مي برند.

 

طبق اين تحقيق در حالي كه رنگ سفيد سمبل معصوميت، سادگي، ظرافت و بكارت به شمار مي رود و مردان دنبال اين نشانه ها هستند، براي زنان رنگ تيره، گندمگون و سبزه نشانه خطر، جذبه، اقتدار و سك.سي بودن به شمار مي رود و زنان به دنبال اين نشانه ها در مردان هستند.

 

محققان گفته اند مردان از هر نژادي كه باشند به دنبال زن با پوست روشن هستند و اينگونه زنان را مي پسندند، زنان نيز بر عكس اين سليقه مردان عمل مي كنند.

 

محققان ضمن اشاره به زنان با پوست تيره مانند مونيكا بلوچي كه مورد پسند تعداد زيادي از مردان مي باشد علت آنرا خطرخواهي غيراثباتي مردان دانسته اند.

 

مردان؛ زنان با پوست روشن همچون نيكول كيدمن و كيل مينوگ را سمبل صاف و درست بودن مي دانند. زنان نيز هنرپيشه هاي با پوست تيره همچون كولين فارل و جاني دپ را سمبل خطر و جذابيت مي دانند.

جدیدترین مطالب